World Awards 2021’den 3 Ödül ile Döndü

®
Çok Okunanlar

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Elektrikli araç stoku 9 yılda 82 bine ulaştı…

Uluslararası Enerji Ajansı (IEA) Küresel Elektrikli Araç Veri Takipçisi'nden derlediği bilgilere göre, Türkiye'de toplam elektrikli araç satışları 2022'de 7 bin 540...

IEA raporu 17 milyona ulaşması bekleniyor…

Uluslararası Enerji Ajansı'nın (IEA) Salı günü yayınladığı son rapora göre, küresel elektrikli otomobil satışları 2024'te güçlü kalmaya devam edecek...

82,03 dolardan işlem gördü…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki gerginliğin azalmasıyla yaklaşık bir ayın en düşük seviyelerine geriledikten sonra, yatırımcıların kâr alımları ve önümüzdeki...

Borusan Otomotiv, 2018’den beri farklı kategorilerde başarı ile yarıştığı, bu yıl 16’ncısı düzenlenen Contact Center World Awards’da toplam 3 altın ödüle layık görüldü. 2 altın ödülü ‘En İyi Müşteri Hizmeti’ ve ‘En İyi Sosyal Medya Kullanımı’ kategorilerinde alırken, ‘En İyi CX Organizasyonu’ kategorisinde de 1 altın ödülün sahibi oldu.

Borusan Otomotiv olarak odak noktalarının en iyi müşteri deneyimini sunmak olduğunu belirten Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, son 3 yıldır hızlandırdıkları dijital dönüşüm çalışmaları ve müşteri odaklı yaklaşımlarıyla birlikte Contact Center World Awards 2021’den kazanılan üç altın ödülün kendileri için büyük önem taşıdığını belirtti. Tiftik, “Borusan Otomotiv Grubu olarak otomotiv sektöründe yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz ile müşterilerimize benzersiz deneyim, paydaşlarımıza sürdürülebilir değer sunmayı kendimize misyon edinmiş bir şirketiz. 80’den fazla ülkeden sektör lideri 2000’den fazla firmanın başvurusuyla düzenlenen Contact Center World Awards’ta bu yıl Avrupa, Ortadoğu ve Afrika (EMEA) bölgesinin yer aldığı finallerde iletişim merkezimiz Webhelp ile ‘En İyi Müşteri Hizmeti’ ve ‘En İyi Sosyal Medya Kullanımı’ alanlarında altın ödüle layık görüldük. Ayrıca Borusan Otomotiv CX organizasyonumuz da müşteri deneyimine yönelik çalışmalarıyla ‘En İyi CX Organizasyonu’ kategorisinde altın ödülün sahibi oldu. Elde edilen bu ödüller; müşteri odaklı yaklaşımımızı ve en iyi müşteri deneyimi sunma konusundaki kararlılığımızı teyit ediyor. Bu ödülleri kazanmamızda emeği geçen tüm mesai arkadaşlarımızı ve iş birimlerimizi gönülden kutluyorum.” dedi.

Son Haberler

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

Diğer Haberler