World Awards 2021’den 3 Ödül ile Döndü

®
Çok Okunanlar

Türkiye’de elektrikli otomobil satışı ilk kez 100 bini aştı

Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) verilerinden derlediği bilgilere göre, otomobil satışları bu yılın ocak-temmuz döneminde geçen yılın aynı...

Mercedes-Benz’de ikonik tasarım tamamen elektrikli GLC

Geleceğin yüzü: Mercedes-Benz’deki ikonik tasarımın yeni çağı tamamen elektrikli GLC ile başlıyor... Mercedes-Benz, otomotiv tarihinin en ikonik tasarım öğelerinden birini...

TAYSAD Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Birinci

Türkiye otomotiv tedarik sanayinin tek temsilcisi olan TAYSAD, 225 firmanın katılımıyla gerçekleştirdiği Rekabetçilik Anketi ile sektörün mevcut durumunu ve...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Chery, Türkiye’de fabrika kurma yatırım planını erteledi mi?

Chery Automobile'ın ortaklarının ülkede yılda 200.000 araç üretme kapasitesine sahip bir üretim tesisine 1 milyar dolar yatırım yapacağı geçtiğimiz...

Borusan Otomotiv, 2018’den beri farklı kategorilerde başarı ile yarıştığı, bu yıl 16’ncısı düzenlenen Contact Center World Awards’da toplam 3 altın ödüle layık görüldü. 2 altın ödülü ‘En İyi Müşteri Hizmeti’ ve ‘En İyi Sosyal Medya Kullanımı’ kategorilerinde alırken, ‘En İyi CX Organizasyonu’ kategorisinde de 1 altın ödülün sahibi oldu.

Borusan Otomotiv olarak odak noktalarının en iyi müşteri deneyimini sunmak olduğunu belirten Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, son 3 yıldır hızlandırdıkları dijital dönüşüm çalışmaları ve müşteri odaklı yaklaşımlarıyla birlikte Contact Center World Awards 2021’den kazanılan üç altın ödülün kendileri için büyük önem taşıdığını belirtti. Tiftik, “Borusan Otomotiv Grubu olarak otomotiv sektöründe yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz ile müşterilerimize benzersiz deneyim, paydaşlarımıza sürdürülebilir değer sunmayı kendimize misyon edinmiş bir şirketiz. 80’den fazla ülkeden sektör lideri 2000’den fazla firmanın başvurusuyla düzenlenen Contact Center World Awards’ta bu yıl Avrupa, Ortadoğu ve Afrika (EMEA) bölgesinin yer aldığı finallerde iletişim merkezimiz Webhelp ile ‘En İyi Müşteri Hizmeti’ ve ‘En İyi Sosyal Medya Kullanımı’ alanlarında altın ödüle layık görüldük. Ayrıca Borusan Otomotiv CX organizasyonumuz da müşteri deneyimine yönelik çalışmalarıyla ‘En İyi CX Organizasyonu’ kategorisinde altın ödülün sahibi oldu. Elde edilen bu ödüller; müşteri odaklı yaklaşımımızı ve en iyi müşteri deneyimi sunma konusundaki kararlılığımızı teyit ediyor. Bu ödülleri kazanmamızda emeği geçen tüm mesai arkadaşlarımızı ve iş birimlerimizi gönülden kutluyorum.” dedi.

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...