Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler

®
Çok Okunanlar

Automobile Magazine, Ocak Sayısı Okunma Raporu..!

Automobile Magazine, Ocak ayı dergimiz 01.01.2018 - 31.01.2018 tarihleri arasında mobil Dergilik uygulamasında 12.611 kişi tarafından tekil olarak indirildi...

Tamamen Elektrikli Jaguar I-PACE Avrupa’da Yılın Otomobili Seçildi

Dünyanın en prestijli otomobil ödüllerinden biri olarak kabul edilen Avrupa’da Yılın Otomobili 2019 (COTY) seçmelerinde bu yılın galibi tamamen...

Honda Türkiye 40 milyon Euro yatırımla ikinci vardiyaya geçti

40 milyon Euro’luk yatırımla ikinci vardiyaya geçti.  1997 yılından bu yana, 350 binden fazla araç üreterek, Türkiye otomotiv sanayisinin en...

Araç Kiralama Verileri Belli Oldu…

Yarıyıl tatilinde gerçekleşen araç kiralama işlemleri ile ilgili veriler ortaya çıktı. Miniyol.com üzerinden yapılan kiralama işlemleri göz önünde bulundurularak...

Tam kapanma döneminden çıkılan ilk iki haftada otomotiv yedek parça ve servis sağlayıcıları yoğun günler yaşadı. Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler Genel Müdürü Mehmet Akın, “Son kapanma dönemi süresince çok sayıda araç servislere gelemedi. Birçok kişi bakım ve servis ihtiyacını erteledi. 17 Mayıs’tan itibaren Türkiye genelinde servislerde ciddi bir yoğunluk yaşandı. Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler olarak 17-28 Mayıs aralığında, 9 iş günü gibi kısa bir süre içerisinde 27 bin adetten fazla aracı ağırladık. 2021 yılının ilk dört aylık günlük servis girişi ortalama verisine oranladığımızda bu yüzde 45‘lik bir artış demek.  Ayrıca, Türkiye genelinde hizmet veren çok markalı bakım ve onarım markamız Eurorepar Car Service’ın günlük servis girişi ortalamaların yüzde 50 üzerine çıktı” dedi. Servislerde yaşanan yoğunluğun Kurban Bayramı’na kadar sürmesini öngördüklerini sözlerine ekleyen Mehmet Akın, Stellantis’e bağlı Groupe PSA Türkiye çatısı altında yer alan Peugeot, Citroen, Opel ve DS kullanıcıları için ise Check-Up hizmetini tamamen ücretsiz olarak sunduklarını vurguladı.

Pandemi önlemleri çerçevesinde uygulanan tam kapanma döneminde çalışmasına ara veren otomotiv yedek parça ve servis sağlayıcıları, önlemlerin esnetildiği  17 Mayıs itibariyle oldukça yoğun günler yaşadı. Tam kapanma dönemi boyunca onarım, parça ve servis ihtiyacı olan araçlar geçtiğimiz süreç boyunca servislere akın etti. Konuyla ilgili bilgiler veren Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler Genel Müdürü Mehmet Akın, “Bu dönemde, kapanma süresince zorunluluk dahilinde hareket eden araçlardan bakım ve servis ihtiyacı gelen araçlara kadar önemli sayıda araç servislere gelemedi. Birçok kişi bakım ve servis ihtiyacını erteledi. 17 Mayıs’tan itibaren de Türkiye genelinde servislerde ciddi bir yoğunluk yaşandı. Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler olarak 17-28 Mayıs aralığında, 9 iş günü gibi kısa bir süre içerisinde 27 bin adetten fazla aracı ağırladık. 2021 yılının ilk dört aylık günlük servis girişi ortalama verisine oranladığımızda bu yüzde 45‘lik bir artış demek. Ayrıca, Türkiye genelinde hizmet veren çok markalı bakım ve onarım markamız Eurorepar Car Service’ın günlük servis girişi ortalamaların yüzde 50 üzerine çıktı” değerlendirmesinde bulundu.

“Servislerdeki yoğunluk Kurban Bayramı’na kadar sürecek”

Pandemi önlemleri doğrultusunda uygulanan hafta sonları kısıtlaması nedeniyle servis ihtiyacı olan araçların taleplerinin sürekli ertelendiğini dile getiren Mehmet Akın, “Servisleri oldukça yoğun bir yaz dönemi bekliyor. Özellikle Haziran ayından itibaren hafta sonları kısıtlamalarının kalkmasıyla araç girişlerinin daha da artmasını bekliyoruz. Söz konusu yoğunluk Kurban Bayramı’na kadar sürecektir. Bizim tavsiyemiz sürücülerin Kurban Bayramı’na kadar araçlarına ait servis ve bakım ihtiyaçlarını tamamlaması yönünde. Bununla beraber, görünmeyen problemlere karşı Check-Up yaptırmayı mutlaka tavsiye ediyoruz. Stellantis’e bağlı Groupe PSA Türkiye çatısı altında yer alan Peugeot, Citroen, Opel ve DS kullanıcıları için ise Check-Up hizmetini tamamen ücretsiz olarak sunuyoruz. Bu markaları kullanan müşterilerimiz diledikleri zaman servislerimize gelerek  detaylı Check-Up yaptırabilir ve güvenle yola çıkabilirler” diye konuştu.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...