Solera’nın Autodata çözümleri…

®
Çok Okunanlar

Ticari taşıtlarda ÖTV avantajıyla bütçe dostu çözümler

Yaz sonu kampanyaları otomobil sektörünü canlandırıyor. Düşük ÖTV avantajı sunan otomobil markası, ağustos ayı boyunca ticari araç sahibi olmak...

Karadeniz Sahil Yolu’nda Trafik Güvenliği Artıyor

Karadeniz Sahil Yolu üzerinde trafik güvenliğini artırmak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) kurulum çalışmaları tamamlandı. Piraziz ilçesi sınırları içerisinde, D010...

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm...

OSD açıkladı İlk 7 ayda ihracat 23,5milyar dolara ulaştı

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2025 yılının ilk 7 aylık dönemine ilişkin verileri açıkladı. Temmuz ayında geçen yılın aynı ayına...

Fiat 949bin 900TL’den başlayan fiyatlarla…

FIAT EGEA KONFORU AĞUSTOS AYINA ÖZEL 949 BİN 900 TL’DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA!  Türkiye’de aralıksız 6 yıldır pazar lideri olan FIAT,...

Petrolde büyük düşüş varili 62,78 dolardan alıcı buldu

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 65,76 dolardan işlem görüyor. Cuma 66,91 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 65,83...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat...

Solera’nın Autodata çözümleri, Servis Danışmanı modülü ile tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getiriyor…

Tamirhanelerin kapısından bu kadar çok çeşitli aracın girdiği günümüzde, tahminler ve onarımlar konusuna nereden başlayacağınızı bilmek zor olabilir. Bakım planları, motor teçhizatına ve seçeneklerine bağlı olarak aynı model için bile önemli ölçüde farklılık gösterebilir. Ön büro çalışanları, opsiyonel servis hizmetlerinin ne zaman ve nerede sunulabileceğinin her zaman farkında olmayabilirler.

Tamirhane çalışanları, en güncel verilere erişim imkanına sahip olmadıkları takdirde, sadece değerli iş fırsatlarını kaçırmakla kalmaz, aynı zamanda Orijinal Ekipman Üreticisi (OEM) tarafından önerilen hayati öneme sahip bir bakım gerçekleştirilemediği için müşterinin güvenini de kaybedebilirler.

Satış sonrası pazarın lider otomotiv teknik bilgiler sağlayıcısı AutodataTM, müşterilere fiyat teklifi ve tahmin sunma konusunda ön büro çalışanlarını desteklemeyi amaçlayan Servis Danışmanı adlı etkili bir aracı piyasaya sürdü.

Kullanıcılar, her zaman olduğu gibi model veya plaka numarasına göre bir araç seçtikten sonra, o araca ait tüm değişim aralıklarını ve bakım zamanlarını tek bir sayfa üzerinde görebilirler. Bu araç, bakım için gereken temel parçaları sade bir dilde göstermekte ve müşteriye ileride gerekli olacak olan işleri göstermek ve ek hizmetleri tanıtmak açısından harika bir fırsat sunmaktadır.

Servis Danışmanı modülü, en fazla bakımı yapılan marka ve modellerin %99’unu kapsayan Autodata’nın dünya lideri bakım planı verilerine kullanıyor. Tahminciler ve eksperler, ekran üzerinde belirli bir hizmete tıklayarak veya dokunarak, mevcut olduğu yerlerde modele özgü seçenekleri görebilirler ve bu da fiyat teklifini etkileyebilir.

Autodata’nın yeni Servis Danışmanı modülü

Modül, beta testinden başarıyla geçti ve son derece olumlu yorumlar aldı. Şimdi de dünya genelinde kullanıma sunuluyor. Bu modülün halihazırda kullanılmakta olan Service Summary modülünün yerini alması planlanıyor.

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere aynı zamanda bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunulmaktadır.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Ürün Sorumlusu Michael Landless, Servis Danışmanı modülünün tamirhane çalışanlarına Autodata’nın OEM kaynaklı güvenilir verilerini kullanarak bir aracın servis ömrünü anında görüntüleme imkanı sunduğunu ve tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getirebileceğini belirtiyor.

Landless şöyle devam ediyor: “Modül sayesinde müşteriler herhangi bir bakım seçeneğini seçebilir ve anında işçilik süresi fiyat teklifi alabilirler ve tarihi yaklaşan tüm planlanmış bakımları hemen oracıkta görebilirler.”

Landless, bunun sadece ön büro çalışanlarına değil, aynı zamanda teknisyenlere de zaman tasarrufu sağlayacağını ve bu sayede işletmelerine para kazandıran işler üzerinde odaklanabileceklerini belirtiyor ve sözlerini şöyle noktalıyor:

“Servis Danışmanı modülünün ihtiyaçlarını karşıladığından emin olmak için belirli tamirhanelerle işbirliği yaptık ve şimdi bunu tüm müşterilerimize sunmanın heyecanını yaşıyoruz.”

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Ayrıca, kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunuluyor.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Servis Danışmanı modülü hakkında daha fazla bilgi edinmek veya hemen denemek için www.autodata-group.com adresini ziyaret edin veya +44 (0)330 053899 numaralı telefonu arayın.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm koşullarda gerçekleştirdik.  https://www.youtube.com/watch?v=hGxy4847Ny0 Test Sürüşü: Özgür Sunay Kameraman:...

Avustralya, Yakıt Tüketim Geliri Düştükçe Elektrikli Araçlar İçin Yol Vergisini Düşünüyor

Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler) için bir yol vergisi getirebileceğini...

Trump yönetim 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı

Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara yol açan aylarca süren bir...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat çukuruna düştü ve sürücüsüz otomobillerin...

Elon Musk tarafından kısa bir sosyal medya gönderisinde doğrulandı

Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi planlıyor ve Haziran ayından bu...

Tesla’nın Avustralya ve Yeni Zelanda ülke direktörü Thom Drew

Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini doğruladıktan sonra Yeni Zelanda'da Tam...

KIA Ceed ve Ceed SW’nin üretimini sonlandırıyor

Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak için İngiltere'de birkaç benzinli modeli...