Solera’nın Autodata çözümleri…

®
Çok Okunanlar

Wat Mobilite ve Beefull Teknoloji, Roaming İş Birliği Sahada

WAT ve Beefull, kullanıcılara tek uygulamada elektrikli araç şarj istasyonlarına erişim imkanı sunuyor... Beefull Teknoloji ve WAT Mobilite, elektrikli araç...

OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi

Oyak Renault’nun Bursa’daki üretim üssünü ziyaret eden OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Duster, Clio ve Boreal modellerinin üretim hatlarını...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi...

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse...

Solera’nın Autodata çözümleri, Servis Danışmanı modülü ile tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getiriyor…

Tamirhanelerin kapısından bu kadar çok çeşitli aracın girdiği günümüzde, tahminler ve onarımlar konusuna nereden başlayacağınızı bilmek zor olabilir. Bakım planları, motor teçhizatına ve seçeneklerine bağlı olarak aynı model için bile önemli ölçüde farklılık gösterebilir. Ön büro çalışanları, opsiyonel servis hizmetlerinin ne zaman ve nerede sunulabileceğinin her zaman farkında olmayabilirler.

Tamirhane çalışanları, en güncel verilere erişim imkanına sahip olmadıkları takdirde, sadece değerli iş fırsatlarını kaçırmakla kalmaz, aynı zamanda Orijinal Ekipman Üreticisi (OEM) tarafından önerilen hayati öneme sahip bir bakım gerçekleştirilemediği için müşterinin güvenini de kaybedebilirler.

Satış sonrası pazarın lider otomotiv teknik bilgiler sağlayıcısı AutodataTM, müşterilere fiyat teklifi ve tahmin sunma konusunda ön büro çalışanlarını desteklemeyi amaçlayan Servis Danışmanı adlı etkili bir aracı piyasaya sürdü.

Kullanıcılar, her zaman olduğu gibi model veya plaka numarasına göre bir araç seçtikten sonra, o araca ait tüm değişim aralıklarını ve bakım zamanlarını tek bir sayfa üzerinde görebilirler. Bu araç, bakım için gereken temel parçaları sade bir dilde göstermekte ve müşteriye ileride gerekli olacak olan işleri göstermek ve ek hizmetleri tanıtmak açısından harika bir fırsat sunmaktadır.

Servis Danışmanı modülü, en fazla bakımı yapılan marka ve modellerin %99’unu kapsayan Autodata’nın dünya lideri bakım planı verilerine kullanıyor. Tahminciler ve eksperler, ekran üzerinde belirli bir hizmete tıklayarak veya dokunarak, mevcut olduğu yerlerde modele özgü seçenekleri görebilirler ve bu da fiyat teklifini etkileyebilir.

Autodata’nın yeni Servis Danışmanı modülü

Modül, beta testinden başarıyla geçti ve son derece olumlu yorumlar aldı. Şimdi de dünya genelinde kullanıma sunuluyor. Bu modülün halihazırda kullanılmakta olan Service Summary modülünün yerini alması planlanıyor.

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere aynı zamanda bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunulmaktadır.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Ürün Sorumlusu Michael Landless, Servis Danışmanı modülünün tamirhane çalışanlarına Autodata’nın OEM kaynaklı güvenilir verilerini kullanarak bir aracın servis ömrünü anında görüntüleme imkanı sunduğunu ve tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getirebileceğini belirtiyor.

Landless şöyle devam ediyor: “Modül sayesinde müşteriler herhangi bir bakım seçeneğini seçebilir ve anında işçilik süresi fiyat teklifi alabilirler ve tarihi yaklaşan tüm planlanmış bakımları hemen oracıkta görebilirler.”

Landless, bunun sadece ön büro çalışanlarına değil, aynı zamanda teknisyenlere de zaman tasarrufu sağlayacağını ve bu sayede işletmelerine para kazandıran işler üzerinde odaklanabileceklerini belirtiyor ve sözlerini şöyle noktalıyor:

“Servis Danışmanı modülünün ihtiyaçlarını karşıladığından emin olmak için belirli tamirhanelerle işbirliği yaptık ve şimdi bunu tüm müşterilerimize sunmanın heyecanını yaşıyoruz.”

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Ayrıca, kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunuluyor.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Servis Danışmanı modülü hakkında daha fazla bilgi edinmek veya hemen denemek için www.autodata-group.com adresini ziyaret edin veya +44 (0)330 053899 numaralı telefonu arayın.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...