Solera’nın Autodata çözümleri…

®
Çok Okunanlar

TEMSA CEO’su Evren Güzel

Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde...

“F1: The Movie”, özel ön gösterim, Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen

Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen ve ELLE Türkiye iş birliği ile “F1: The Movie” filminin Türkiye'deki özel ön gösterimi İstanbul Soho...

Borusan Cat, Global Operatör Yarışması

Borusan Grubu şirketlerinden Borusan Cat, Global Operatör Yarışması ile Türkiye’nin dört bir yanından gelen en yetenekli operatörleri sahada bir...

TOSFED Yetenekli Gençleri Arıyor

Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent'...

Mercedes-Benz Desteğiyle İstanbul Müzik Festivali

Müzik Festivali’nde Büyüleyici Bir Gece... İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın bu yıl 53’üncüsünü düzenlediği festivalde, Mercedes-Benz sponsorluğunda sahnede olan NDR Elbphilharmonie...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir...

Yandex Go ile Yollar Ankara’ya Çıkıyor

Yandex Go, İzmir ve Antalya’dan sonra Türkiye’de hizmet verdiği üçüncü şehir olarak Ankara’da kullanıma açıldı. Taksi ve toplu taşıma...

Solera’nın Autodata çözümleri, Servis Danışmanı modülü ile tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getiriyor…

Tamirhanelerin kapısından bu kadar çok çeşitli aracın girdiği günümüzde, tahminler ve onarımlar konusuna nereden başlayacağınızı bilmek zor olabilir. Bakım planları, motor teçhizatına ve seçeneklerine bağlı olarak aynı model için bile önemli ölçüde farklılık gösterebilir. Ön büro çalışanları, opsiyonel servis hizmetlerinin ne zaman ve nerede sunulabileceğinin her zaman farkında olmayabilirler.

Tamirhane çalışanları, en güncel verilere erişim imkanına sahip olmadıkları takdirde, sadece değerli iş fırsatlarını kaçırmakla kalmaz, aynı zamanda Orijinal Ekipman Üreticisi (OEM) tarafından önerilen hayati öneme sahip bir bakım gerçekleştirilemediği için müşterinin güvenini de kaybedebilirler.

Satış sonrası pazarın lider otomotiv teknik bilgiler sağlayıcısı AutodataTM, müşterilere fiyat teklifi ve tahmin sunma konusunda ön büro çalışanlarını desteklemeyi amaçlayan Servis Danışmanı adlı etkili bir aracı piyasaya sürdü.

Kullanıcılar, her zaman olduğu gibi model veya plaka numarasına göre bir araç seçtikten sonra, o araca ait tüm değişim aralıklarını ve bakım zamanlarını tek bir sayfa üzerinde görebilirler. Bu araç, bakım için gereken temel parçaları sade bir dilde göstermekte ve müşteriye ileride gerekli olacak olan işleri göstermek ve ek hizmetleri tanıtmak açısından harika bir fırsat sunmaktadır.

Servis Danışmanı modülü, en fazla bakımı yapılan marka ve modellerin %99’unu kapsayan Autodata’nın dünya lideri bakım planı verilerine kullanıyor. Tahminciler ve eksperler, ekran üzerinde belirli bir hizmete tıklayarak veya dokunarak, mevcut olduğu yerlerde modele özgü seçenekleri görebilirler ve bu da fiyat teklifini etkileyebilir.

Autodata’nın yeni Servis Danışmanı modülü

Modül, beta testinden başarıyla geçti ve son derece olumlu yorumlar aldı. Şimdi de dünya genelinde kullanıma sunuluyor. Bu modülün halihazırda kullanılmakta olan Service Summary modülünün yerini alması planlanıyor.

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere aynı zamanda bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunulmaktadır.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Ürün Sorumlusu Michael Landless, Servis Danışmanı modülünün tamirhane çalışanlarına Autodata’nın OEM kaynaklı güvenilir verilerini kullanarak bir aracın servis ömrünü anında görüntüleme imkanı sunduğunu ve tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getirebileceğini belirtiyor.

Landless şöyle devam ediyor: “Modül sayesinde müşteriler herhangi bir bakım seçeneğini seçebilir ve anında işçilik süresi fiyat teklifi alabilirler ve tarihi yaklaşan tüm planlanmış bakımları hemen oracıkta görebilirler.”

Landless, bunun sadece ön büro çalışanlarına değil, aynı zamanda teknisyenlere de zaman tasarrufu sağlayacağını ve bu sayede işletmelerine para kazandıran işler üzerinde odaklanabileceklerini belirtiyor ve sözlerini şöyle noktalıyor:

“Servis Danışmanı modülünün ihtiyaçlarını karşıladığından emin olmak için belirli tamirhanelerle işbirliği yaptık ve şimdi bunu tüm müşterilerimize sunmanın heyecanını yaşıyoruz.”

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Ayrıca, kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunuluyor.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Servis Danışmanı modülü hakkında daha fazla bilgi edinmek veya hemen denemek için www.autodata-group.com adresini ziyaret edin veya +44 (0)330 053899 numaralı telefonu arayın.

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...