Solera’nın Autodata çözümleri…

®
Çok Okunanlar

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Solera’nın Autodata çözümleri, Servis Danışmanı modülü ile tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getiriyor…

Tamirhanelerin kapısından bu kadar çok çeşitli aracın girdiği günümüzde, tahminler ve onarımlar konusuna nereden başlayacağınızı bilmek zor olabilir. Bakım planları, motor teçhizatına ve seçeneklerine bağlı olarak aynı model için bile önemli ölçüde farklılık gösterebilir. Ön büro çalışanları, opsiyonel servis hizmetlerinin ne zaman ve nerede sunulabileceğinin her zaman farkında olmayabilirler.

Tamirhane çalışanları, en güncel verilere erişim imkanına sahip olmadıkları takdirde, sadece değerli iş fırsatlarını kaçırmakla kalmaz, aynı zamanda Orijinal Ekipman Üreticisi (OEM) tarafından önerilen hayati öneme sahip bir bakım gerçekleştirilemediği için müşterinin güvenini de kaybedebilirler.

Satış sonrası pazarın lider otomotiv teknik bilgiler sağlayıcısı AutodataTM, müşterilere fiyat teklifi ve tahmin sunma konusunda ön büro çalışanlarını desteklemeyi amaçlayan Servis Danışmanı adlı etkili bir aracı piyasaya sürdü.

Kullanıcılar, her zaman olduğu gibi model veya plaka numarasına göre bir araç seçtikten sonra, o araca ait tüm değişim aralıklarını ve bakım zamanlarını tek bir sayfa üzerinde görebilirler. Bu araç, bakım için gereken temel parçaları sade bir dilde göstermekte ve müşteriye ileride gerekli olacak olan işleri göstermek ve ek hizmetleri tanıtmak açısından harika bir fırsat sunmaktadır.

Servis Danışmanı modülü, en fazla bakımı yapılan marka ve modellerin %99’unu kapsayan Autodata’nın dünya lideri bakım planı verilerine kullanıyor. Tahminciler ve eksperler, ekran üzerinde belirli bir hizmete tıklayarak veya dokunarak, mevcut olduğu yerlerde modele özgü seçenekleri görebilirler ve bu da fiyat teklifini etkileyebilir.

Autodata’nın yeni Servis Danışmanı modülü

Modül, beta testinden başarıyla geçti ve son derece olumlu yorumlar aldı. Şimdi de dünya genelinde kullanıma sunuluyor. Bu modülün halihazırda kullanılmakta olan Service Summary modülünün yerini alması planlanıyor.

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere aynı zamanda bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunulmaktadır.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Ürün Sorumlusu Michael Landless, Servis Danışmanı modülünün tamirhane çalışanlarına Autodata’nın OEM kaynaklı güvenilir verilerini kullanarak bir aracın servis ömrünü anında görüntüleme imkanı sunduğunu ve tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getirebileceğini belirtiyor.

Landless şöyle devam ediyor: “Modül sayesinde müşteriler herhangi bir bakım seçeneğini seçebilir ve anında işçilik süresi fiyat teklifi alabilirler ve tarihi yaklaşan tüm planlanmış bakımları hemen oracıkta görebilirler.”

Landless, bunun sadece ön büro çalışanlarına değil, aynı zamanda teknisyenlere de zaman tasarrufu sağlayacağını ve bu sayede işletmelerine para kazandıran işler üzerinde odaklanabileceklerini belirtiyor ve sözlerini şöyle noktalıyor:

“Servis Danışmanı modülünün ihtiyaçlarını karşıladığından emin olmak için belirli tamirhanelerle işbirliği yaptık ve şimdi bunu tüm müşterilerimize sunmanın heyecanını yaşıyoruz.”

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Ayrıca, kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunuluyor.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Servis Danışmanı modülü hakkında daha fazla bilgi edinmek veya hemen denemek için www.autodata-group.com adresini ziyaret edin veya +44 (0)330 053899 numaralı telefonu arayın.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...