Audi ve FC Bayern geleceğe birlikte gidiyor…

®
Çok Okunanlar

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Audi ve FC Bayern München birlikte geleceğe doğru yol alıyor: İki premium marka 2002’den beri güçlü bir ekip oluşturuyor ve ortaklıklarının özünü 2029’a kadar uzattı ve genişletti. Audi, FC Bayern’in münhasır otomobil ortağı.

Audi, önümüzdeki on yıl, yenilikçi pazarlama ve elektrifikasyon alanlarında stratejik işbirliğine odaklanacak. Bu taahhüdün açık bir referansı olarak, rekor şampiyonun tüm lisanslı oyuncularına 2020’de tamamen elektrikli bir Audi e-tron verilecek.

Audi ve FC Bayern München arasındaki ortaklık bir başarı öyküsü; 2002’den bu yana dört halkalı marka en başarılı Alman futbol kulübünü destekliyor. Ayrıca, Audi 2011’den beri FC Bayern München AG’nin hissedarıdır. 

AUDI AG Pazarlama ve Satış Yönetim Kurulu Üyesi Hildegard Wortmann, “FC Bayern München, Audi’nin yeni stratejik yönüne mükemmel bir şekilde uyar” diyor. İki güçlü marka, dünya çapında premium deneyimlerle tanınmaktadır. “Hayranlarımıza, müşterilerimize ve potansiyel müşterilerimize yakın olmak istiyoruz. FC Bayern München’in özel otomobil ortağı olarak, elektrik hareketliliği ve bağlantı sunma ve bunları somut deneyimlere dönüştürme fırsatımız var. ”Alexander Seitz, AUDI AG Finans, Çin ve Hukuk İşleri Yönetim Kurulu Üyesi: Dünya çapında 650 milyon hayranı ve sadece Çin’de 135 milyon hayranı ile en üst düzey uluslararası kulüplerden biri olan FC Bayern, özellikle Audi için en önemli büyüme pazarı olan Çin dahil olmak üzere yeni, ortak pazarlama fırsatları sunuyor. ”

Bayern München AG Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Heinz Rummenigge şunları söylüyor: “Audi ile ortaklığımızın erken yaygınlaşmasından çok memnunum. FC Bayern için bu anlaşma ileride önemli bir stratejik hamleye işaret ediyor. FC Bayern ve Audi on yıldan fazla bir süredir güvenle, saygın ve her iki markanın avantajı için birlikte çalışıyorlar. Şimdi bu ortaklığın önümüzdeki on yıl boyunca devam edeceğinden emin. ”

FC Bayern München AG Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Andreas Jung şunları söylüyor: “Hem Audi hem de FC Bayern, bir yandan ileri görüşlü bir odaklanma ve yeniliklere, diğer yandan tutarlılık ve güvenilirliğe değer veriyor. Her iki ortak da Almanya’da ‘bir numara’ olma taahhüdünü paylaşıyor. Audi ile birçok ortak aktiviteyi, birçok ortak etkinliği ve daha birçok ortak yılı dört gözle bekliyoruz. ” dedi…

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...