Opel Türkiye’ye Bir Ödül de Kristal Elma’dan…

®
Çok Okunanlar

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Opel Türkiye, “Baba Bi’ Daha Çal!” adlı ilk yerel reklam filmi ile ikinci kez ödüle layık görüldü. Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 31.’si düzenlenen Kristal Elma Ödül Töreni’nde Opel Türkiye,  Babalar Günü’ne özel hazırladığı “Baba Bi’ Daha Çal!” adlı ilk yerel reklam filmi ile Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri Online Film kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu. Opel Türkiye için büyük önem taşıyan ve  McCann İstanbul tarafından hazırlanan reklam  filmi, markaya 2019 Kasım ayında da Felis Ödülü’nü kazandırdı.

Opel Türkiye, bu ilk yerel prodüksiyonunda Grandland X kullanan babalara araçlarında çocukları ile en çok hangi şarkıları dinlediklerini sordu. Babaların ve çocuklarının şarkı ve tür tercihleri birbirinden farklı olsa da ortak noktaları, çocuklarıyla birlikte Grandland X ile seyir halindeyken bu şarkıları söylemekten büyük keyif almaları oldu. Bu yıl Babalar Günü’nde yayına alınan prodüksiyon, 6 ay gibi kısa bir sürede 4  buçuk milyon kişi tarafından izlendi.

Opel Türkiye’nin SUV modeli Grandland X için yayınladığı bu reklam filmi, kullanıcılarının çocuk sahibi olduktan sonra hayatlarının ve zevklerinin geçirdiği köklü değişimi anlatıyor. Opel’in ülkemizde çekilen ilk yerel reklam filmi olma özelliğini de taşıyan çalışmada ufaklıkların yol şarkılarının bir süre sonra babaların da favori parçaları haline geldiği görülüyor.

Türkiye’nin reklam alanındaki en önemli organizasyonlarından biri olan, pazarlama dünyasının en yaratıcı fikirlerinin yarıştığı Kristal Elma Ödül Töreni’nde Online Film kategorisinde birincilik ödülüne layık görülen “Baba Bi’ Daha Çal!” adlı reklam filmine Opel Türkiye YouTube hesabı üzerinden erişilebiliyor.  

Kristal Elma  Hakkında

1988 yılından beri gerçekleştirilen Kristal Elma, Türkiye’de yapılan önemli “Reklam Ödülleri” yarışmalarından biridir. Her yıl “Reklamcılar Derneği” tarafından düzenlenen bu büyük organizasyonda birçok dalda reklam sektöründeki kişi ve kurumların başarılı çalışmaları ödüllendirilmektedir.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...