Opel Türkiye, “Baba Bi’ Daha Çal!” adlı ilk yerel reklam filmi ile ikinci kez ödüle layık görüldü. Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 31.’si düzenlenen Kristal Elma Ödül Töreni’nde Opel Türkiye, Babalar Günü’ne özel hazırladığı “Baba Bi’ Daha Çal!” adlı ilk yerel reklam filmi ile Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri Online Film kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu. Opel Türkiye için büyük önem taşıyan ve McCann İstanbul tarafından hazırlanan reklam filmi, markaya 2019 Kasım ayında da Felis Ödülü’nü kazandırdı.
Opel Türkiye, bu ilk yerel prodüksiyonunda Grandland X kullanan babalara araçlarında çocukları ile en çok hangi şarkıları dinlediklerini sordu. Babaların ve çocuklarının şarkı ve tür tercihleri birbirinden farklı olsa da ortak noktaları, çocuklarıyla birlikte Grandland X ile seyir halindeyken bu şarkıları söylemekten büyük keyif almaları oldu. Bu yıl Babalar Günü’nde yayına alınan prodüksiyon, 6 ay gibi kısa bir sürede 4 buçuk milyon kişi tarafından izlendi.
Opel Türkiye’nin SUV modeli Grandland X için yayınladığı bu reklam filmi, kullanıcılarının çocuk sahibi olduktan sonra hayatlarının ve zevklerinin geçirdiği köklü değişimi anlatıyor. Opel’in ülkemizde çekilen ilk yerel reklam filmi olma özelliğini de taşıyan çalışmada ufaklıkların yol şarkılarının bir süre sonra babaların da favori parçaları haline geldiği görülüyor.
Türkiye’nin reklam alanındaki en önemli organizasyonlarından biri olan, pazarlama dünyasının en yaratıcı fikirlerinin yarıştığı Kristal Elma Ödül Töreni’nde Online Film kategorisinde birincilik ödülüne layık görülen “Baba Bi’ Daha Çal!” adlı reklam filmine Opel Türkiye YouTube hesabı üzerinden erişilebiliyor.
Kristal Elma Hakkında
1988 yılından beri gerçekleştirilen Kristal Elma, Türkiye’de yapılan önemli “Reklam Ödülleri” yarışmalarından biridir. Her yıl “Reklamcılar Derneği” tarafından düzenlenen bu büyük organizasyonda birçok dalda reklam sektöründeki kişi ve kurumların başarılı çalışmaları ödüllendirilmektedir.