UEFA Süper Kupa Finali’ne NISSAN Damgası

®
Çok Okunanlar

Opel Istanbul’da Frontera’yı uluslararası medya temsilcilerine tanıtacak

Birbirinden iddialı modelleriyle geleceğin teknolojisini bugüne taşıyan Opel, cesur ve yalın tasarım felsefesinin yeni ve sağlam bir yorumu olarak öne...

Mercedes-Benz GLE Sınırlı Sayıda Türkiye’de

Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC, hem ailenizle birlikte geçirmek istediğiniz zamanlar hem de uzun mesafe yolculuklar için ideal yol...

Bp, bu yılın ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı…

Bp, bu yılın ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, şirketin bu yılın ilk çeyreğindeki karı 2,7 milyar...

Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet

Stellantis’in 81 Ülkedeki 6 Bin Çalışanı Müşteri Deneyimini İyileştirmek İçin Türkiye’de Yarıştı! Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün...

Liverpool ve Chelsea arasında İstanbul’da oynanan UEFA Süper Kupa Finali’nin resmi sponsorları arasında yer alan NISSAN, UEFA’nın resmi aracı unvanıyla, UEFA Süper Kupa Finali’nin tüm ulaşım ihtiyaçlarını karşıladı. UEFA Şampiyonlar Ligi’nin de resmi sponsoru olan NISSAN, SUV kategorisinde liderliğini sürdüren NISSAN QASHQAI ve dünyanın en çok satan SUV modeli NISSAN X-TRAIL modellerinin sunduğu konforla yetkililerin ve özel konukların İstanbul’da rahat ulaşım gerçekleştirmelerini sağladı. 

Dünyanın en heyecan verici ve en çok izleyiciye sahip spor etkinlikleri arasında yer alan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin resmi sponsoru NISSAN, bu yıl İstanbul’un ev sahipliğinde Beşiktaş Park’ta oynanan UEFA Süper Kupa maçına NISSAN Intelligent Mobility özellikleriyle donatılan NISSAN QASHQAI ve NISSAN X-TRAIL’ler ile damga vurdu.

 2018-19 UEFA Şampiyonlar Ligi Şampiyonu Liverpool ve UEFA Avrupa Ligi Şampiyonu Chelsea takımlarının karşı karşıya geldiği UEFA Süper Kupa Finali’ne bu yıl İstanbul ev sahipliği yaparken, UEFA Şampiyonlar Ligi resmi sponsoru NISSAN, yetkililer ve özel konukların şehir içindeki ulaşımlarını keyfe dönüştürdü.

 NISSAN, bu yıl İstanbul’da gerçekleştirilen UEFA Süper Kupa Finali’nin tüm ulaşım ihtiyaçlarını karşılarken, yetkililer ve özel konukların ulaşımlarını 90 araçlık, Türkiye’nin en çok tercih edilen ve yüzde 21’lik SUV segmenti pazar payı ile 2018’de de liderliğini sürdüren QASHQAI ve NISSAN SUV ailesinin en prestijli üyesi ve dünyanın en çok satan modeli X-TRAIL’lerden oluşan filo ile UEFA’nın resmi aracı oldu.

Son Haberler

Opel Istanbul’da Frontera’yı uluslararası medya temsilcilerine tanıtacak

Birbirinden iddialı modelleriyle geleceğin teknolojisini bugüne taşıyan Opel, cesur ve yalın tasarım felsefesinin yeni ve sağlam bir yorumu olarak öne...

Diğer Haberler