Corolla “dünyanın en çok tercih edilen binek otomobili”

®
Çok Okunanlar

TEMSA’dan Şeker Turizm’e 2 Maraton

Türkiye’nin lider otomotiv üreticilerinden, TEMSA yurt içindeki araç parkını genişletmeyi de sürdürüyor. TEMSA son olarak, Şeker Turizm ile satış...

NISSAN’dan COVID-19’a Teknolojik Önlem

NISSAN Türkiye, COVID-19 sürecinde sağlık ve güvenlikten ödün vermeden araç sahibi olmak isteyen müşterileri için “Sizi Görüntülü Arayalım” hizmetini hayata...

Aytemiz Akaryakıt’a Genel Müdür Olarak Atandı

Aytemiz’e yeni genel müdür ataması gerçekleştirildi. Akaryakıt sektöründeki 20 yılı aşkın kariyeri süresince çeşitli pozisyonlarda yöneticilik görevleri üstlenen Erol...

Ford Otosan, Driventure ile 3 firmaya yatırım gerçekleştirdi

Ford Otosan’ın otomotiv endüstrisi ve mobilite dünyasının geleceğini şekillendirecek girişimleri desteklemek için kurduğu kurumsal risk sermayesi şirketi Driventure 2022...

Toyota, geçen yıl en yakın rakibinden 1 milyon 300 binden daha fazla satış gerçekleştirerek “dünyanın en çok tercih edilen otomobil markası” oldu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2017’ye kıyasla satışlarını yüzde 3 artıran Toyota, tüm dünyada toplamda 8 milyon 91 bin 277 adetlik satış gerçekleştirerek “lider marka” unvanıyla sektördeki gücünü bir kez daha ortaya koydu.

Toyota, geçen yıl en yakın rakibinden 1 milyon 300 binden daha fazla satış gerçekleştirerek dünyanın en çok tercih edilen otomobil markası oldu.

– Corolla “dünyanın en çok tercih edilen binek otomobili”

Toyota’nın global satış başarısı, Corolla’nın da dünyada en çok satılan otomobil olmasıyla bir kez daha taçlandı. Üretildiği 1966 yılından bu yana toplamda 46 milyonu aşan satışıyla zirvedeki yerini sağlamlaştıran efsane model Corolla, 2018 yılında da yine “dünyanın en çok tercih edilen binek otomobili” olmayı başardı.

Toyota, otomobil satışlarında dünya lideri
Toyota, otomobil satışlarında dünya lideri

2018 yılında yüzde 1 artışla 934 bin 348 adetlik satışa ulaşan Corolla, birincilik tahtını korudu. Corolla, Türkiye’de de 23 bin 576 adetlik satış ile Toyota’nın 2018 binek otomobil satışlarının yüzde 77’sini oluşturdu.

– Hibrit satışları Türkiye’de 10 bini aştı

Hibrit teknolojisinin öncü ve lider markalarından Toyota, 2020 yılına kadar globaldeki her binek modelin bir hibrit versiyonunu sunma hedefine Türkiye’de bir yıl öncesinden ulaştı. Bugüne kadar Türkiye’de 10 bin adetlik hibrit otomobil satışı gerçekleştiren Toyota, yeni nesil Corolla Hybrid’in de katılmasıyla sadece 2019 yılı için toplamda 12 bin adet hibrit otomobili Türk kullanıcısıyla buluşturmayı hedefliyor.

Türkiye’de bugüne kadarki toplam hibrit satışından fazlasını bir yıl içinde aşmayı planlayan Toyota, geniş hibrit ürün gamı ile hibrit teknolojisindeki gücünü ortaya koymaya devam ediyor.

– SUV segmentinin lideri de Toyota

Toyota, başarısını, öncüsü olduğu SUV segmentinde de sürdürüyor. 2017 yılını lider olarak tamamlayan RAV4, geçen yıl da “dünyanın en çok satılan SUV modeli” olarak öne çıktı.

Bir önceki yıla göre yüzde 4 artış elde eden Toyota RAV4, geçen yılı 807 bin 116 adetlik satışla tamamladı. SUV segmentinde de Toyota’yı birinciliğe taşıyan RAV4, tüm segmentlerin değerlendirildiği genel sıralamada da dördüncü sırayı elde etti.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...