DS Automobiles, ikinci nesil DS modelleri ile markanın yeni dönemine geçiş yılı olarak gördüğü 2018 yılında büyüdü. DS Automobiles’ten yapılan açıklamaya göre, lüks tüketim sektörünün otomotiv markası Fransız DS Automobiles, 2018 yılında küresel çapta büyüme kaydetti.
DS Automobiles, ikinci nesil DS modelleri ile markanın yeni dönemine geçiş yılı olarak gördüğü 2018 yılında büyüdü. Marka 2018 yılında satışlarını yüzde 0,8 artırırken, 53 bin 265 otomobil satışı gerçekleştirdi.
DS Automobiles, 2018 yılında sergilemiş olduğu performansı, DS 7 Crossback modelinin küresel başarısı, yeni satış noktalarının hizmete sunulması ve Only You DS Experience yaklaşımı olmak üzere üç ana başlık altında değerlendiriyor.
Anavatanı Fransa’da premium SUV segmentinin lideri olarak öne çıkan DS markası İspanya, Almanya, Benelüx pazarlarında premium pazardan daha hızlı büyüyor. Fransa’da yüzde 12,6 artışla 24 bin 4 adet otomobil satışı gerçekleştiren DS Automobiles, İspanya’da ise yüzde 17,7 artışla 4 bin 325 otomobil satışı gerçekleştirdi. Almanya’da yüzde 12,7 artışla 3 bin 730 otomobil satan DS Automobiles, Belçika ve Lüksemburg’da yüzde 5,1 artışla 2 bin 100 adetlik bir satış performansına imza attı. İtalya’da ise yüzde 0,3 artışla 2 bin 660 otomobil satışı gerçekleştirdi.
DS Automobiles Çin ve Güneydoğu Asya pazarında 3 bin 955 satarak, global satışlarının yüzde 7,4’ünü buradan elde etti. Afrika ve Orta Doğu bölgesinde ise bin 440 otomobil sattı. Türkiye ise 2018’de elde ettiği 236 adet ile satışlarını yüzde 98 artırarak bölgenin lider ve en hızlı büyüyen pazarı oldu.