2018 yılında küresel çapta büyüme kaydetti…

®
Çok Okunanlar

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

DS Automobiles, ikinci nesil DS modelleri ile markanın yeni dönemine geçiş yılı olarak gördüğü 2018 yılında büyüdü. DS Automobiles’ten yapılan açıklamaya göre, lüks tüketim sektörünün otomotiv markası Fransız DS Automobiles, 2018 yılında küresel çapta büyüme kaydetti.

DS Automobiles, ikinci nesil DS modelleri ile markanın yeni dönemine geçiş yılı olarak gördüğü 2018 yılında büyüdü. Marka 2018 yılında satışlarını yüzde 0,8 artırırken, 53 bin 265 otomobil satışı gerçekleştirdi.

DS Automobiles, 2018 yılında sergilemiş olduğu performansı, DS 7 Crossback modelinin küresel başarısı, yeni satış noktalarının hizmete sunulması ve Only You DS Experience yaklaşımı olmak üzere üç ana başlık altında değerlendiriyor.

Anavatanı Fransa’da premium SUV segmentinin lideri olarak öne çıkan DS markası İspanya, Almanya, Benelüx pazarlarında premium pazardan daha hızlı büyüyor. Fransa’da yüzde 12,6 artışla 24 bin 4 adet otomobil satışı gerçekleştiren DS Automobiles, İspanya’da ise yüzde 17,7 artışla 4 bin 325 otomobil satışı gerçekleştirdi. Almanya’da yüzde 12,7 artışla 3 bin 730 otomobil satan DS Automobiles, Belçika ve Lüksemburg’da yüzde 5,1 artışla 2 bin 100 adetlik bir satış performansına imza attı. İtalya’da ise yüzde 0,3 artışla 2 bin 660 otomobil satışı gerçekleştirdi.

DS Automobiles Çin ve Güneydoğu Asya pazarında 3 bin 955 satarak, global satışlarının yüzde 7,4’ünü buradan elde etti. Afrika ve Orta Doğu bölgesinde ise bin 440 otomobil sattı. Türkiye ise 2018’de elde ettiği 236 adet ile satışlarını yüzde 98 artırarak bölgenin lider ve en hızlı büyüyen pazarı oldu.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...