YouTube, BMW’ye “Altın Düğme Ödülü” verdi…

®
Çok Okunanlar

Suudi petrol devi Aramco, Çinli Hengli Petrochemical şirketinin %10 hissesini satın alacak

Suudi Arabistan'ın ulusal petrol şirketi Aramco, Pazartesi günü yaptığı açıklamada, Çinli şirket Hengli Petrochemical'ın %10 hissesini güvence altına almak...

Her iki ülkenin otomotiv endüstrileri birbirlerine karşılıklı bağımlı

Albert Saydam, Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği (TAYSAD) Başkanı açıklamaları; Türkiye ve Almanya arasındaki ilişkiler yumağını bir vücuda benzetirsek iki...

Hyundai’den Pekin Otomobil Fuarı’nda Performans

Hyundai Motor Company, yüksek performanslı ilk elektrikli modeli IONIQ 5 N, Yeni SANTA FE ve Yeni TUCSON'u 2024 Pekin...

Batarya maliyetleri 15 yıldan kısa bir sürede yüzde 90 geriledi

Londra Uluslararası Enerji Ajansının (IEA) Bataryalar ve Güvenli Enerji Dönüşümleri Özel Raporu'na göre, düşen maliyetler, inovasyondaki ilerleme ve destekleyici endüstriyel...

BMW’nin sosyal medya kanalları giderek artan sayıda takipçi çekiyor ve markanın YouTube’daki varlığı da popülerlik ölçeğinde önemli bir adım attı. 

BMW tarafından yayınlanan videoları bir milyondan fazla abone düzenli olarak takip ediyor.

YouTube, otomotiv hem de çevrimiçi dünyayla ilgilenen bir izleyici kitlesinin ilgisini çekmedeki başarısı nedeniyle BMW pazarlama ekibine “Altın Düğme Ödülü” verdi.

BMW YouTube kanalına abone olanların sayısı son sayımla 1,14 milyona ulaştı. BMW tarafından yüklenen filmler bugüne kadar dünya çapında 333 milyon görüntüleme kaydetti ve kullanıcılar markanın kanalındaki videoları izlemek etmek için yaklaşık 6,5 milyon saat harcadı. 

Münih

Son Haberler

Yeni Renault Duster Türkiye’de Satışa Sunuldu…

“Renault Uluslararası Oyun Planı 2027” kapsamında, Türkiye'yi hem Avrupa pazarı hem de uluslararası ihracatta merkez haline getirmeyi amaçlayan en...

Diğer Haberler