WorldSBK Italian Round

®
Çok Okunanlar

Çin markaları Eskişehir’deki Fabrikasında Üretime Başlıyor

Dünyanın önde gelen küresel otomotiv satış ve dağıtım şirketlerinden ATMO Group ile Türkiye’nin önde gelen sanayi kuruluşlarından Urzema Holding’in...

Sınırları Aşan Kadınlar TransAnatolia 2025

30 Ağustos - 6 Eylül tarihleri arasında düzenlenecek olan 15. TransAnatolia Rally Raid, bu yıl kadın yarışmacıların katılımıyla dikkat...

Borusan Otomotiv Motorsport Spa Francorchamps’te Zirvede

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunu üçüncü ayağını tamamladı. Belçika'nın dünyaca ünlü Spa-Francorchamps Pisti'nde 27 –...

Türkiye’nin şarj ağı genişliyor…

Türkiye'nin en yaygın ve yüksek hızlı şarj sınıfında hizmet veren iki operatör Eşarj ve Trugo, Bursa'da başlattıkları 'roaming' uygulamasını Ankara'ya...

TOSFED Ralli Kupası Fethiye’ye Gitti

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası dördüncü yarış olan Kapadokya Rallisi, Petrol Ofisi Takımı adına yarışan Kerem Kazaz-Corentin Silvestre takımının birinciliği...

Kerem Kazaz WRC3 kategorisinde 17-20 Temmuz tarihlerinde…

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası'nın dördüncü yarışı olan Kapadokya Rallisi'ni birinci olarak tamamlayan Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz, genel...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor,...

In Cremona, the WorldSBK riders will have again the new E0126 specification rear slick and the E0158 development wet front …

Development continues on the supersoft. On the occasion of the Italian Round of the FIM Superbike World Championship that will take place next weekend in Cremona, Pirelli will make available to the riders of the WorldSBK class the same solutions and the same quantities already proposed in the Netherlands, including the two rear options in supersoft compounds: the standard SCX and the E0126 development specification. The latter was the most chosen dry solution at Assen and received positive feedback thanks to the greater stability given by the new structure and the consistency of performance over distance.

E0158 rain option is back. In the event of rain, as an alternative to the standard SCR1, the E0158 development specification will be available for the front, which made its positive debut at the Dutch Round and was the preferred choice for most riders in the Superpole Race, including winner Toprak Razgatlioğlu (BMW).
 
Allocation in detail. For the WorldSBK riders, there will be medium SC1 and hard SC2 for the front and four options for the rear: the extrasoft SCQ, for practice sessions, qualifying and the Superpole Race, the two variants of the supersoft SCX – the standard one and the development E0126 – and the soft SC0. The same front compounds also for WorldSSP, to be combined with SCX or SC0 at the rear. The FIM Women’s World Championship is also back in action in Cremona, using DIABLO Superbike tyres in SC1 compound, both for the front and rear.

In Cremona we continue the development work on the supersoft
 
“The new development rear in E0126 specification with supersoft compound in Holland was the most used solution in dry races. For this reason, it will be offered for Cremona as well, alongside the standard SCX. Its innovative casing — the same as the E0125 specification with soft compound, successfully introduced in Portimão — has received widespread acclaim thanks to its greater stability given by a larger footprint and consistent performance over distance. It proved to be particularly effective for those riders who managed to finalize the set-up of the bike in the best possible way, also considering the unusually high track temperatures recorded at Assen in Race1 and Race2. In 2024, the supersoft solutions were the favourites at Cremona: if the weather conditions permit, it will be interesting to collect further data and make new comparisons. In addition, the development front rain tyre in E0158 specification has also been included in the allocation, which made its debut with excellent results in the Superpole Race of the Dutch round. This tyre has gained the trust of most riders, receiving very positive comments thanks to the increased footprint which has improved grip and stability.”

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...