Volkswagen Ticari Araçlar, üçüncü çeyrekte güçlü bir büyüme kaydetti

®
Çok Okunanlar

Dünya Ralli Şampiyonası Parkurunda Milli Lastik

Türkiye lastik endüstrisinin yerli sermayeli lideri PETLAS, sektöre damga vuran yatırımlarının yanı sıra, sorumlu marka kimliğiyle spora ve toplumsal...

ROLLS-ROYCE “Sprit of Ectasy” Faberge Yumurtasını Tanıttı…

20. ve 21. yüzyıl boyunca, büyük girişimcilerden, kral ve kraliçelere kadar zengin koleksiyoncuların bir çoğu ‘’Faberge’’ yumurtasının cazibesine kapılmışlardır.1917...

TransAnatolia’da Yarışan Çift 5 Kupayla Döndü

BANTBORU sponsorluğunda 2017 yılında hayata geçen BANTBORU Off-Road Team, bu yıl FIA Cross Country Dünya kupasına aday yarış olarak...

Pirelli 4 lastik alana 1.500 TL değerinde Shell

150 yılı aşkın süredir inovatif teknolojilerle üretilmiş lastikler sunan Pirelli, yeni kampanyası ile cazip avantajlar sağlıyor. Pirelli müşterileri tek...

Volkswagen Ticari Araçlar (VWCV), 2022’nin üçüncü çeyreğini net bir büyüme ile sonlandırdı: dokuz ay sonra, faaliyet karı geçen yılın aynı dönemine göre 301 milyon Euro üzerinde olan 356 milyon Euro’ya ulaştı. Karlılıktaki olumlu gelişme üçüncü çeyrekte de devam etti. Ciro da bir önceki yıla göre artarak dokuz ay sonra 7.956 milyar Euro’ya (önceki yıl: 7.3 milyar Euro) ulaştı. Satışlardan elde edilen getiri yüzde 4,5’e yükseldi ve aynı zamanda geçen yıla göre iyi bir artış gösterdi (yüzde 0,8). Zorlu bir pazar ortamında sevk edilen birimler yüzde 18,2 düşüşle 234.400 araca düştü. Hannover merkezli ticari araç uzmanları bu nedenle sektör ortalaması ile aynı seviyede. Avrupa Ekonomik Alanında ise, VWCV’nin ana ticari araç işindeki pazar payı, yılın ilk dokuz ayında neredeyse yüzde bir arttı. Özellikle Almanya’da pazar payı sevindirici bir şekilde arttı, yüzde 3,3 artarak yüzde 25,3’e çıktı ve VWCV burada pazar lideri oldu. Genel olarak, sevk edilen birimlerin yüzde 3 artarak 72.700’e yükselmesi ve alınan siparişlerde yüzde 11,2’lik bir artışla Alman pazarı son derece sağlam olduğunu gösterdi.

“Üçüncü çeyrekte de çok iyi satışlarla araçlarımızın temel kalitesinden kâr etmeye devam ettik. Ayrıca, pozitif sonuç eğilimi, maliyet ve harcama konusundaki katı disiplin, yüksek kullanılmış araç kalıntı değerleri ve satış sonrası işlerde büyüme ile destekleniyor”, diye açıklıyor Volkswagen Ticari Araçlar Finans ve BT’den Sorumlu Marka Yönetim Kurulu Üyesi Michael Obrowski.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...