EA Elektro-Automatik ile işbirliği içinde geliştirilen sistem, diğer yaygın şarj standartlarını da destekliyor ve Vector’a göre şu anda mevcut. Sistem, 3,84 MW’a kadar ölçeklenebilir DC şarj gücü sunarak gerçek dünya koşullarında yük ve dayanıklılık testlerine olanak tanır. vCTS.performansı ve HIL (döngüdeki donanım) sistem testleri, elektrikli araçlar (EV) ile şarj altyapısı (EVSE) arasındaki şarj iletişiminin uygunluğunu ve birlikte çalışabilirliğini sağlamak için tasarlanmıştır. Test cihazı, yukarıda belirtilen 3,84 MW için tasarlandığından, üreticiye göre “gerçek dünya koşullarında gerçekçi yük ve dayanıklılık testlerine” olanak sağlamalıdır. Vector, “Bu, hem EV’lerin hem de EVSE’lerin şarj iletişim standartlarını karşılamasını ve güvenilir bir şekilde çalışmasını sağlar” diye yazdı. 3,84 MW’a varan güçle vCTS.performansı aynı zamanda geleceğe yöneliktir; çünkü MCS maksimum 3,75 MW için tasarlanmıştır ve ilk uygulamalar megavat civarında olma eğilimindedir. Vector’a göre yeni sistemin performansı 60 kW’lık artışlarla ölçeklenebilir. Ünite, MCS’nin yanı sıra CCS, NACS, GB/T ve CHAdeMO’yu da desteklediğinden, tüm yaygın şarj standartlarına sahip istasyonlar test edilebilir. Vector.Vector vCTS.performans Ürün Müdürü Jan Großmann, “vCTS.performans ile, Vector, elektrikli araçlar için yüksek güçlü şarj testleri için yeni standartlar belirliyor ve elektromobilitede şarj iletişiminin geliştirilmesine ve doğrulanmasına önemli bir katkıda bulunuyor” dedi.Vector kendisini “öncü çözüm sağlayıcı ve güvenilir” olarak tanımlıyor. yazılım tanımlı sistemlerin geliştirilmesinde ve ağ oluşturmasında ortak.” Şirket tıbbi teknoloji, Nesnelerin İnterneti, havacılık ve tabii ki otomotiv endüstrisi gibi alanlarda faaliyet göstermektedir. Ancak şirketin MCS ile ilişkisi test ekipmanlarıyla sınırlı değil: Mayıs ayında Vector, megawatt şarj sistemleri için MCS kontrol cihazının üretimine başladı.presseagentur.com
Otomobil Dergisi-İngiltere
Automobile Magazine-UK























