VavaCars’ın yeni reklam kampanyası TV kanallarında yayına girdi

®
Çok Okunanlar

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Türkiye’nin ve dünyanın yeni nesil, online araç satış platformu, Petrol Ofisi’nin kardeş kuruluşu olarak kurulan VavaCars’ın yeni reklam filmleri, dijital platformların ardından televizyon kanallarında da yayına girdi.

Herkesin güvenle, eşi benzeri olmayan bir hızla ve şeffaf süreçlerle otomobilini satabileceği bir hizmet modeli ile yaratarak, ikinci el otomobil piyasasına iddialı bir giriş yapan şirket, televizyon kanallarında yayınlanmaya başlanan reklam kampanyasında araç satmanın kolay, şeffaf ve güvenli yolunu esprili bir şekilde ele alıyor.

“Aracınızı Satmanın En Yeni ve Sorunsuz Yolu” sloganıyla yayınlanan kampanyanın reklam filmlerinde Being Çözüm imzası bulunuyor. Filmin prodüksiyon çalışmalarını Organic Film üstlenirken, yönetmen koltuğundaysa Bora Egemen oturuyor.

Reklam Filmi:

 

KÜNYE:

Reklamveren: VavaCars

Reklamveren Yetkilileri: Lawrence Merritt, Özge Akalın, Cemre Mutluyazar

Reklam Ajansı: Being Çözüm

Kreatif Direktör: Ozan Can Bozkurt

Kreatif Grup Yöneticisi: Erce Ulusoy

Art Direktör: Oktay Can

Metin Yazarları: Tuğrul Mengi, Burcu Tamer

Marka Direktörü: Elif Onat Bozkurt

Marka Yöneticisi: Esra Soruşbay

Stratejik Planlama Direktörü: Ahmet Yener

Stratejik Planlama Ekibi: Beliz Atalay, Serra Demir

Ajans Prodüktörü: Evrim Saraçoğlu, İrem Akalın

Prodüksiyon Şirketi: Organic Film

Yönetmen: Bora Egemen

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...