“Musk’ın hayat perspektifi, dünyaya imkansızın mümkün olduğunu kanıtlamak üzerine kurulu. Bu geleneksel şirketlerin geleneksel stratejileriyle elde edebileceklerinin ötesine geçiyor” ifadelerini kullanan Caldwell, Musk’ın Tesla otomobili Falcon Heavy’nin içine yerleştirmesini paranın satın alamayacağı bir reklam şovu olarak tanımladı.
Caldwell, “Böyle bir şovla yaratılan etki, paranın satın alabileceği tüm reklamları geride bıraktı.” değerlendirmesinde bulundu.
Bir başka Amerikan otomobil sitesi Autotrader’ın Analisti Michelle Krebs ise “Musk’ın tanıtım işini herkesten iyi yaptığını” vurgularken, “Fırlatma anı tüm televizyonlarda yayınlandı ve çok etkili oldu. Tek kelimeyle muhteşem bir reklam kampanyasıydı.” dedi.
Tesla’nın çok yeni bir otomobil üreticisi olmasına rağmen marka olarak büyük bir başarı yakaladığına işaret eden Krebs, “Roadster’ın Falcon Heavy’nin içinde uzaya gönderilmesinin Tesla’nın yaratıcı ve risk alabilen marka algısını güçlendirdiğini” de dile getirdi.
Reklam ve pazarlama dergisi Adweek’in editörü David Griner da kaleme aldığı makalede, Musk’ın Falcon Heavy’i içinde arabasıyla birlikte başarıyla fırlatarak, uzay taşımacılığı şirketi SpaceX ve otomobil şirketi Tesla için ‘çifte pazarlama ödülünü’ hak ettiğini yazdı.
Griner, ayrıca “Reklam bütçesi olmamasıyla ün kazanan Tesla, otomobil pazarlama tarihinde yerini garantiledi” ifadesini kullandı.