Türkiye, Tarihindeki En Yüksek Aylık Satışını Gerçekleştirdi

®
Çok Okunanlar

Ticari araç devi SamAuto, Anadolu Isuzu’nun oldu

Anadolu Grubu şirketi Anadolu Isuzu, uluslararası büyüme ve sürdürülebilir değer yaratma vizyonu doğrultusunda önemli bir stratejik adım attı. Şirket,...

Yeni PEUGEOT 308 2026’nın ikinci yarısında Türkiye’de…

PEUGEOT ürün gamında gerçek bir marka imzası niteliğinde aydınlatmalı logoya sahip ilk model olan yeni 308,  yeni ön cephesi...

TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi

Türkiye otomotiv sektörünün faaliyetteki en köklü üreticisi TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi. İki bininci yerli üretim kazıcı yükleyiciyi banttan...

Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticiler OICA Konseyi’ne Seçildi

OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi! Türkiye otomotiv sanayisinin çatı kuruluşu Otomotiv Sanayii Derneği (OSD), küresel...

Elektrikli ve hibrit araçların payı 2025’te yüzde 44’e ulaştı

Türkiye’de elektrikli ve hibrit araçlara ilgi hızla artıyor. 2025’te satılan her 100 sıfır otomobilden 44’ünün bu segmentlerden gelmesi, pazarın...

Chery Yenilenen Amiral Gemisi TIGGO8 Türkiye’de…

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, D-SUV segmentindeki amiral gemisi SUV modeli TIGGO8’i kapsamlı şekilde yenileyerek Türkiye’de satışa sundu....

CUPRA Formentor Impulse Kasım ayı boyunca özel fırsatlarla

CUPRA’nın sportif ruhunu günlük sürüşe taşıyan CUPRA Formentor Impulse, Kasım ayı boyunca özel fırsatlarla CUPRA Yetkili Satıcılarında.   CUPRA Yetkili...

Mart ayında gerçekleştirdiği 5 bin 348 adetlik satışla ülkemizde tarihindeki en yüksek performansa ulaşan Citroën Türkiye, geçtiğimiz ay toplam pazardan aldığı yüzde 5.1’lik pazar payı ile yıl sonu hedeflerine bir adım daha yaklaştı. Citroën, ilk çeyrekte ulaştığı 11 bin 275 adetlik toplam satışla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Yılbaşından bu yana araç tedarikinde yaşadığımız model bazlı kısmi sorunlara rağmen satış rakamlarımızı aydan aya yükseltmeyi başardık.  Mart ayında elde ettiğimiz 5 bin 348 adetlik satışla, Citroën’in Türkiye tarihindeki en yüksek aylık satış rakamına imza attık” dedi.

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën,  Türk tüketicisinin yoğun ilgisini satış rakamlarında gözler önüne sermeye devam ediyor. 2023’e “Yılın en itibarlı otomobil markası” ödülünü alarak başlayan Citroën, Türkiye pazarındaki bugüne kadar en yüksek aylık satış rakamını Mart ayında gerçekleştirdi. Mart ayında 5 bin 348 adetlik satış rakamına ulaşan Citroën, geçtiğimiz ay toplam pazarda yüzde 5,1’lik paya ulaştı.Hafif ticari modelleriyle büyük bir ivme yakalayan markanın rekor Mart satışına C5 Aircross ve C3 modelleri de büyük katkı sağladı. İlk 3 aylık dönemde 11 bin 275 adetlik satış gerçekleştiren marka, 4 bin 360 adetlik hafif ticari araç satışıyla segmentte 5’inci sırada yer aldı.

 Berlingo hafif ticari araçta ikinci sırada!

Mart ayında 1094 adetlik satış rakamıyla satılan her 5 Citroën modelinden 1’ini temsil eden C5 Aircross, segmentinde elde ettiği yüzde 7,5’lik pazar payıyla 3’üncü sırada yer aldı. Markanın B-HB (hatchback) modeli C3 ise Mart ayında 817 adet, ilk 3 aylık dönemdeyse 1453 adetlik satış rakamıyla markanın önemli oyuncularından biri oldu. Marka, başarılı hafif ticari modeli Berlingo ile Mart ayında elde ettiği 1102 adetlik satışla, segmentinde yüzde 19 pay alırken, Türkiye’nin en çok tercih edilen 2. hafif ticari araç modeli oldu. İlk çeyrekte de Berlingo, 2 bin 445 adetlik toplam satışla 4’üncü en çok satılan model oldu. Yeni yıla yeni modelleri C4 X’i satışa sunarak başladıklarınıhatırlatan Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Yılbaşından bu yana araç tedarikinde yaşadığımız model bazlı kısmi sorunlara rağmen satış rakamlarımızı aydan aya yükseltmeyi başardık. Ve Mart ayında elde ettiğimiz 5 bin 348 adetlik satışla, Citroën’in Türkiye’de tarihindeki en yüksek aylık satış rakamına imza attık” dedi.

Diğer Haberler

Alfa Romeo 33 Stradale ve Tonale Los Angeles Otomobil Fuarında

İtalyan Cazibesiyle Renklendirdi! Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo, Los Angeles Otomobil Fuarı’ndaeşsiz İtalyan işçiliğinin simgesi 33 Stradale ve markanın ilk C-SUV segmentindeki evrimini temsil eden...

Yeni PEUGEOT 308 2026’nın ikinci yarısında Türkiye’de…

PEUGEOT ürün gamında gerçek bir marka imzası niteliğinde aydınlatmalı logoya sahip ilk model olan yeni 308,  yeni ön cephesi ve yeni üç pençeli ışık...

Petrol Ofisi Grubu’nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu oldu

Türkiye'nin en sevilen sanatçılarından Kenan Doğulu, Petrol Ofisi Grubu'nun “Siz Ne İsterseniz O” kampanyasının yeni döneminde markanın reklam yüzü oldu. Gerçek bir hikâyeden uyarlanan...

Brisa ve Enerjisa Üretim’den Karbon Yönetiminde Yapay Zeka

Türkiye’nin mobilite lideri Brisa ile enerji sektörünün öncüsü Enerjisa Üretim’in kurumsal karbon ayak izi hesaplama uygulaması QuickCarbon, karbon yönetiminde yenilikçi bir iş birliğine imza...

Operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü

İmperial Group Enerji, operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü.... Geleceğin enerjisini bugünden inşa etme vizyonuyla çalışmalarını sürdüren yenilenebilir enerji sektörünün güçlü firmalarından İmperial Group Enerji,...

Enduro’da Sezon Çifte Mücadeleyle Fethiye’de Tamamlanıyor

Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası’nda 2025 sezonu, Muğla’nın Fethiye ilçesinde düzenlenecek iki ayaklı final yarışlarıyla sona eriyor. Türkiye Motosiklet Federasyonu takvimindeki en heyecanlı etaplardan...

TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi

Türkiye otomotiv sektörünün faaliyetteki en köklü üreticisi TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi. İki bininci yerli üretim kazıcı yükleyiciyi banttan indiren TürkTraktör, 500.000'inci ponte, 700.000'inci...