Perşembe, Mayıs 22, 2025

PEUGEOT, Rekor Hedef Yolunda Vites Artırdı

®
Çok Okunanlar

Škoda’nın Sevilen Modeli Fabia 5 Milyon Üretim

Škoda’nın B segmentindeki efsanevi modeli Fabia, otomotiv tarihinde önemli bir dönüm noktasını daha geride bıraktı. 1999 yılından bu yana...

Michelin Türkiye Gözde Alpaslan atama

Mobilite ve inovasyon alanında dünyanın önde gelenlerinden biri olan Michelin, Türkiye'deki operasyon operasyonunda önemli bir ayrılık gitti. 1 Haziran...

O Mercedes 5 Yaşında…

O Mercedes 5 Yaşında! İlham Veren Kadınlar İstanbul Modern'de Buluştu... Dünya çapında 70'ten fazla ülkede aktif olan, kadınların birbirlerine cesaret ve...

WAT Mobilite YEK-G Sertifikası aldı

WAT Mobilite, 1 Mart 2025 itibarıyla geçerli YEK-G sertifikasını aldı. Sertifika, şirketin şarj istasyonlarında kullanılan enerji kadar değişim üretimini...

Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı

Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı olarak atandı Renault Grubu Türkiye CEO'su Jan Ptacek, 1 Temmuz itibarıyla Renault...

İnci Yuasa “patent şampiyonları” arasında

Teknoloji ve inovasyona dayalı büyüme stratejisi kararlılıkla sürdürülen İnci GS Yuasa, Patent Etkisi tarafından sağlanan Türkiye'nin Patent Raporu 2024'ün...

Araç Kiralama Sektörü Büyük Bir Dönüşümün Eşiğinde

Araç Kiralama Sektörü Büyük Bir Dönüşümün Eşiğinde! Biwatt Elektrikli Sürüşün Yenilikçi Teknolojilerine Herkesin Deneyimlemesi için Çalışıyor!  Türkiye’de günlük araç kiralama pazarında...

Mart ayında 8 bin 857 adetlik satış ve yüzde 8,5’lik pazar payı, yılın ilk 3 aylık döneminde ise 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik payla satış hacmini genişletmeye devam eden PEUGEOT Türkiye, yıl sonu için belirlediği 57 bin adetlik satış rakamına doğru hızla ilerliyor. PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Mart ayında gerçekleştirdiğimiz 8 bin 857 adetlik satış rakamıyla toplam pazarda 3’üncü sırada yer aldık. İlk 3 ayda ulaştığımız 18 bin adedin üzerindeki satış rakamıyla, sene sonu hedefimiz olan 57 bin adede doğru adımlarımızı hızlandırıyoruz. Markamıza tüketicilerinden çok yoğun bir ilgi var. Daha fazla araç temin ederek daha fazla müşterimizi otomobil ve hafif ticari araç sahibi yapmayı hedefliyoruz. Tanıtımından bu yana büyük bir ilgiyle karşılanan yeni SUV modelimiz PEUGEOT 408 de henüz ilk ayında 1000 adede yakın satışa ulaştı. PEUGEOT olarak hedeflediğimiz SUV’da liderlik yolunda 408 en önemli kozlarımızdan biri olacak” dedi. 

 Kısa bir süre önce 408 modelini Türkiye’de satışa sunarak tüm dikkatleri üzerine çeken PEUGEOT, birbirinden iddialı modelleriyle satış grafiğini artırmaya devam ediyor. Yıla 57 bin adetlik satış hedefiyle başlayan PEUGEOT, Mart ayında elde ettiği satış rakamlarıyla önemli bir başarıya daha imzasını attı. Mart ayında toplam pazarda 8 bin 857 adetlik satış rakamına ulaşan PEUGEOT, elde ettiği yüzde 8,5’lik pazar payıyla en fazla satış yapan 3’üncü marka olarak dikkatleri üzerine çekti. Marka ilk çeyrek satışlarında da benzer bir başarıya ulaştı. Yılın ilk 3 aylık döneminde 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik paya ulaşan PEUGEOT, toplam pazarda 4’üncü sırada yer aldı. Markanın yeni SUV modeli 408 ise,  lansman döneminde968adetlik satış ve C-SUV’de yüzde 6,1’lik paya ulaşarak PEUGEOT’nun SUV’de hedeflediği liderlik için öncü rol oynayacağını gözleri önüne serdi. 2008, 3008, 5008 ve yeni 408 ile tüm SUV segmentlerine damgasını vuran PEUGEOT, ilk 3 ayda gerçekleştirdiği 10 bin 500 adetlik SUV satışı ile yüzde 14,6’lık paya ulaştı. Binek araç pazarında ağırlığını artıran PEUGEOT, hafif ticari araçta da güçlü bir artış sağladı. Mart ayında 1983 adet hafif ticari araç satışı gerçekleştiren PEUGEOT, yüzde 8,0’lık pazar payıyla bu segmentte 4’üncülüğe ulaştı. Marka, ilk 3 aylık dönemde de 4 bin 427 adetlik satışla 4’üncü sırada yer aldı ve yüzde 7,6 pazar payına ulaştı.

Hedef SUV’da yeniden liderlik!

Yılın ilk 3 aylık dönemini güçlü bir performansla geride bıraktıklarını söyleyen PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Mart ayında gerçekleştirdiğimiz 8 bin 857 adetlik satış rakamıyla toplam pazarda 3’üncü sırada yer aldık. İlk 3 ayda ulaştığımız 18 bin adedin üzerindeki satış rakamıyla, sene sonu hedefimiz olan 57 bin adede doğru adımlarımızı hızlandırıyoruz. Markamıza tüketicilerinden çok yoğun bir ilgi var. Daha fazla araç temin ederek daha fazla müşterimizi otomobil sahibi yapmayı hedefliyoruz” dedi. 2023 yılı için hedefledikleri 57 bin adetlik satış rakamının PEUGEOT’ya yüzde 7,3’lük pazar payı getireceğini vurgulayan Gülin Reyhanoğlu, şöyle devam etti: “Bu PEUGEOT markası için çok önem arz ediyor. Zira bu sonucu elde etmeyi başarırsak PEUGEOT markasının Türkiye tarihindeki rekor satışına imza atmış olacağız.  Bu 57 bin adetlik hedef satışımızın yüzde 54’ünün yani 30 bin 500 adedinin SUV modellerimiz olmasını hedefliyoruz. Burada 408’in bir başka önemli görevi var. Bu sene PEUGEOT olarak Türkiye’de SUV pazarının tekrar lider markası olmayı hedefliyoruz.Yeni 408 de bu liderlik hedefine giden yolda gücümüze güç katacak. Bununla birlikte yılı yaklaşık 16 bin adetlik hafif ticari araç satışıyla tamamlayı arzuluyoruz. 2022 yılını hafif ticari araçlarda 6’ncı sırada kapattık. Bu sene ise pazarın bu bölümünde yüzde 9’luk bir pazar payı hedefliyoruz ki bu sonuç bizi hafif ticari araç pazarında 3’üncü sıraya çıkartacaktır. PEUGEOT olarak mutlak hedefimiz iki yerli üreticinin hemen arkasından ticari araçta 3’üncü marka olmak.”

Diğer Haberler

Hot Wheels’tan 50 Yılın En Büyük Devrimi

Hot Wheels'tan 50 Yılın En Büyük Devrimi: Yeni Speed Snap Pist Sistemi Geliyor! Hot Wheels'ın yeni Speed Snap (Daha Kolay Bağlanabilir Parçalar) Pist Sistemi Ağustos'taki...

Michelin Türkiye Gözde Alpaslan atama

Mobilite ve inovasyon alanında dünyanın önde gelenlerinden biri olan Michelin, Türkiye'deki operasyon operasyonunda önemli bir ayrılık gitti. 1 Haziran 2025 tarihi itibariyle geçerli olacak...

Türkiye’den Portekiz Rallisi’nde İkincilik Başarısı

Türk ralli pilotları Uğur Soylu ve Şener Güray, Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) Dünya Ralli Şampiyonası'nda (WRC) master klasmanında ikincilik elde etti.  FIA Dünya Ralli Şampiyonası’nın...

Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı

Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı olarak atandı Renault Grubu Türkiye CEO'su Jan Ptacek, 1 Temmuz itibarıyla Renault Hafif Ticari Araçlar Başkanlık Yardımcılığı...

Hyundai Yeni Elektrikli INSTER Şimdi Türkiyede…

Şehrin Yeni Elektriklisi Hyundai INSTER Şimdi Türkiye'de. Hyundai INSTER Advance'in Türkiye'deki satış fiyatı 1.319.000 TL. Hyundai Motor Türkiye, uzun süredir beklenen A – SUV segmentindeki...

PETRONAS ve Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı

PETRONAS, KİMİ ANTONELLİ'YE SIVI TEKNOLOJİSİNDEKİ YENİLİKLERİNİ SERGİLİYOR...  PETRONAS ve Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı, teknik odaklı ortak geliştirme ve performansa dayalı inovasyon üzerine kurulu 15...

Yeni Opel Frontera Türkiye’de…

Her Günün Macerasına Hazır Yeni Opel Frontera Türkiye’de!  Geleceğin teknolojisini bugüne taşıyan Alman otomotiv üreticisi Opel’in cesur ve yalın tasarım felsefesinin sağlam bir yorumu olarak...