PEUGEOT, Rekor Hedef Yolunda Vites Artırdı

®
Çok Okunanlar

Audi Tradition etkinlik sezonu başlıyor….

Audi Tradition, 2025 yılında da otomobil tutkunları ve hayranlarıyla çeşitli etkinliklerde buluşuyor. Fuarlar, ralliler, festivaller, model otomobil sergilerinden, Audi...

Yeni Opel Mokka Türkiye’de!

Alman otomobil üreticisi Opel’in cesur ve yalın tasarım diliyle güncellenen modeli Mokka, Türkiye’de 2 farklı donanım seçeneği ileilk etapta...

‘Mobil Hızlı Şarj İstasyonu’ İstanbul’da….

Eksim Holding bünyesinde yer alan ve yüksek hızlı şarj istasyonlarıyla Türkiye’nin her bölgesinde büyümesini sürdüren OtoPriz’in elektrikli araç kullanıcılarına...

Tesla ve BMW, AB’ye dava açtı…

Çinli üreticilerle birlikte gümrük vergisine tabi tutulan Tesla ve BMW, AB'ye dava açtı.... BMW ve Tesla Shanghai, Avrupa Birliği'nin (AB)...

Ford Otosan, inovasyon yolunda bir ilki daha gerçekleştirdi

Dünya Ekonomik Forumu (WEF) Quantum Application Hub’a Kabul Edilen İlk Otomotiv Şirketi Oldu... Ford Otosan, Quantum Computing teknolojisini üretim süreçlerine entegre...

PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gupse Kaplan

PEUGEOT RIFTER İLE SINIFININ ZİRVESİNDE!  Türkiye otomotiv pazarının en dinamik markası PEUGEOT, 2024’ü de başarılı bir yıl olarak geride...

Brent petrolün varili 76,56 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 76,56 dolardan işlem görüyor. Dün 77,98 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü...

Mart ayında 8 bin 857 adetlik satış ve yüzde 8,5’lik pazar payı, yılın ilk 3 aylık döneminde ise 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik payla satış hacmini genişletmeye devam eden PEUGEOT Türkiye, yıl sonu için belirlediği 57 bin adetlik satış rakamına doğru hızla ilerliyor. PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Mart ayında gerçekleştirdiğimiz 8 bin 857 adetlik satış rakamıyla toplam pazarda 3’üncü sırada yer aldık. İlk 3 ayda ulaştığımız 18 bin adedin üzerindeki satış rakamıyla, sene sonu hedefimiz olan 57 bin adede doğru adımlarımızı hızlandırıyoruz. Markamıza tüketicilerinden çok yoğun bir ilgi var. Daha fazla araç temin ederek daha fazla müşterimizi otomobil ve hafif ticari araç sahibi yapmayı hedefliyoruz. Tanıtımından bu yana büyük bir ilgiyle karşılanan yeni SUV modelimiz PEUGEOT 408 de henüz ilk ayında 1000 adede yakın satışa ulaştı. PEUGEOT olarak hedeflediğimiz SUV’da liderlik yolunda 408 en önemli kozlarımızdan biri olacak” dedi. 

 Kısa bir süre önce 408 modelini Türkiye’de satışa sunarak tüm dikkatleri üzerine çeken PEUGEOT, birbirinden iddialı modelleriyle satış grafiğini artırmaya devam ediyor. Yıla 57 bin adetlik satış hedefiyle başlayan PEUGEOT, Mart ayında elde ettiği satış rakamlarıyla önemli bir başarıya daha imzasını attı. Mart ayında toplam pazarda 8 bin 857 adetlik satış rakamına ulaşan PEUGEOT, elde ettiği yüzde 8,5’lik pazar payıyla en fazla satış yapan 3’üncü marka olarak dikkatleri üzerine çekti. Marka ilk çeyrek satışlarında da benzer bir başarıya ulaştı. Yılın ilk 3 aylık döneminde 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik paya ulaşan PEUGEOT, toplam pazarda 4’üncü sırada yer aldı. Markanın yeni SUV modeli 408 ise,  lansman döneminde968adetlik satış ve C-SUV’de yüzde 6,1’lik paya ulaşarak PEUGEOT’nun SUV’de hedeflediği liderlik için öncü rol oynayacağını gözleri önüne serdi. 2008, 3008, 5008 ve yeni 408 ile tüm SUV segmentlerine damgasını vuran PEUGEOT, ilk 3 ayda gerçekleştirdiği 10 bin 500 adetlik SUV satışı ile yüzde 14,6’lık paya ulaştı. Binek araç pazarında ağırlığını artıran PEUGEOT, hafif ticari araçta da güçlü bir artış sağladı. Mart ayında 1983 adet hafif ticari araç satışı gerçekleştiren PEUGEOT, yüzde 8,0’lık pazar payıyla bu segmentte 4’üncülüğe ulaştı. Marka, ilk 3 aylık dönemde de 4 bin 427 adetlik satışla 4’üncü sırada yer aldı ve yüzde 7,6 pazar payına ulaştı.

Hedef SUV’da yeniden liderlik!

Yılın ilk 3 aylık dönemini güçlü bir performansla geride bıraktıklarını söyleyen PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Mart ayında gerçekleştirdiğimiz 8 bin 857 adetlik satış rakamıyla toplam pazarda 3’üncü sırada yer aldık. İlk 3 ayda ulaştığımız 18 bin adedin üzerindeki satış rakamıyla, sene sonu hedefimiz olan 57 bin adede doğru adımlarımızı hızlandırıyoruz. Markamıza tüketicilerinden çok yoğun bir ilgi var. Daha fazla araç temin ederek daha fazla müşterimizi otomobil sahibi yapmayı hedefliyoruz” dedi. 2023 yılı için hedefledikleri 57 bin adetlik satış rakamının PEUGEOT’ya yüzde 7,3’lük pazar payı getireceğini vurgulayan Gülin Reyhanoğlu, şöyle devam etti: “Bu PEUGEOT markası için çok önem arz ediyor. Zira bu sonucu elde etmeyi başarırsak PEUGEOT markasının Türkiye tarihindeki rekor satışına imza atmış olacağız.  Bu 57 bin adetlik hedef satışımızın yüzde 54’ünün yani 30 bin 500 adedinin SUV modellerimiz olmasını hedefliyoruz. Burada 408’in bir başka önemli görevi var. Bu sene PEUGEOT olarak Türkiye’de SUV pazarının tekrar lider markası olmayı hedefliyoruz.Yeni 408 de bu liderlik hedefine giden yolda gücümüze güç katacak. Bununla birlikte yılı yaklaşık 16 bin adetlik hafif ticari araç satışıyla tamamlayı arzuluyoruz. 2022 yılını hafif ticari araçlarda 6’ncı sırada kapattık. Bu sene ise pazarın bu bölümünde yüzde 9’luk bir pazar payı hedefliyoruz ki bu sonuç bizi hafif ticari araç pazarında 3’üncü sıraya çıkartacaktır. PEUGEOT olarak mutlak hedefimiz iki yerli üreticinin hemen arkasından ticari araçta 3’üncü marka olmak.”

Diğer Haberler

Audi, Q6 e-tron Offroad Konseptini Tanıttı

Audi, bu yıl Avusturya Kitzbühel'de düzenlenen Dünya Alp Disiplini Kayak Kupası’nda son derece dikkat çekici bir Q6 tanıttı. Yeni geliştirilen bir prototip olan Audi...

PHINIA, Alpine Racing ile Stratejik Ortaklığını Güçlendirdi

PHINIA’nın Direkt Yakıt Enjektörleri Alpine Alpenglow Prototipine Güç Sağlayacak!  Yüz yılı aşkın üretim uzmanlığı ile dikkat çeken PHINIA’nın direkt yakıt enjektörleri, hidrojen enerjisi dahil...

Škoda 2024’te 925.000’den fazla araç üretti

Yeni modeller ve yurt dışı üretim sayesinde yüzde 4,2 büyüme.... Škoda Auto, 575.000'i Mladá Boleslav'daki ana araç dahil olmak üzere fabrikalarında 925.000'den fazla araç üreterek...

‘Mobil Hızlı Şarj İstasyonu’ İstanbul’da….

Eksim Holding bünyesinde yer alan ve yüksek hızlı şarj istasyonlarıyla Türkiye’nin her bölgesinde büyümesini sürdüren OtoPriz’in elektrikli araç kullanıcılarına kesintisiz yolculuk deneyimi sunan ‘Mobil...

AEM Teknolojisi ile Elektrik Motorlarında Yeni Bir Dönem

Advanced Electric Machines Ltd. (AEM), küresel otomotiv ve ulaşım sektörleri için dünyanın en sürdürülebilir elektrikli araç motorlarını tasarlamak ve üretmek vizyonuyla İngiltere'de kurulmuş olup,...

Nissan, ABD’de yaklaşık 2.000 kişiyi işten çıkarma yolunda

Nissan, Japonya'nın en büyük otomobil üreticisi pazarı olan Amerika Birleşik Devletleri'nde bu yılın sonuna kadar yaklaşık 2.000 kişiyi işten çıkarmaya hazırlanıyor... ABD'deki iki fabrikada üretimin...

2024 yılında AB’de yeni kamyonet satışları…

2024 yılında AB'de yeni kamyonet satışları, sektördeki olumlu sonuçların etkisiyle %8,3 artarak 1.586.688 adede ulaştı... İspanya %13,7'lik kayda değer bir artışla başı çekerken, onu %8,4...

Country News Categories - UK

Honda Motor Europe (UK) receives Feefo Platinum Trusted Service Award 2025

Honda Motor Europe (UK) has won the Feefo Platinum Trusted Service Award, an independent seal of excellence, which recognises businesses that consistently deliver a...

Rolls-Royce staff select Dementia Support at Sage House as their 2025 House Charity

Dementia Support at Sage House is named as the Rolls-Royce Motor Cars House Charity for 2025 Nominated and voted for by staff across the business Fundraising...

USA

BYD’s Stella Li voted World Car Person of the Year

BYD Executive Vice-President Stella Li has been voted 2025 World Car Person of the Year by a group of the world’s leading automotive journalists,...

Stellantis takes full control of eDCT transmission production activities in France and Italy

Stellantis has announced that it has acquired all the shares in the joint venture created in 2018 with the Belgian multinational Punch Powertrain, an...

DE

Stellantis übernimmt vollständige Kontrolle über Produktionsaktivitäten für eDCT-Getriebe in Frankreich und Italien

Stellantis hat Anteile des 2018 mit dem belgischen Unternehmen Punch Powertrain – einem Spezialisten für die Herstellung von Automobilgetrieben – gegründeten Joint Ventures vollständig...

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 ist ab sofort bestellbar

Der neue Alfa Romeo Ibrida Q4 mit elektrifiziertem Allradantrieb ist ab sofort bestellbar. Die vierte Modellvariante des italienischen „Sport Urban Vehicle“ kombiniert einen Turbobenziner...

IT

Škoda ha costruito oltre 925.000 veicoli nel 2024

Škoda Auto nel 2024 ha incrementato la produzione del 4,2% rispetto al 2023, costruendo oltre 925.000 veicoli nei suoi stabilimenti, di cui 575.000 in...

Stellantis assume il pieno controllo delle attività produttive dei cambi eDCT in Francia e Italia

Stellantis ha rilevato la totale proprietà delle quote della joint venture creata nel 2018 con la belga Punch Powertrain, specializzata nella produzione di trasmissioni...

FR

Performant et électrifié : le nouveau trio de SUV Opel Grandland, Frontera et Mokka

Avec les tout nouveaux Grandland et Frontera ainsi que le nouveau Mokka, Opel propose le trio de SUV le plus récent du marché, avec un modèle adapté à tous...

Stellantis prend le contrôle total des activités de production des transmissions eDCT en France et en Italie

Stellantis a acquis l’intégralité des parts de la coentreprise créée en 2018 avec l’entreprise belge Punch Powertrain, spécialisée dans la production de transmissions automobiles Cette collaboration...

Audi, Q6 e-tron Offroad Konseptini Tanıttı

Audi, bu yıl Avusturya Kitzbühel'de düzenlenen Dünya Alp Disiplini Kayak Kupası’nda son derece dikkat çekici bir Q6 tanıttı. Yeni geliştirilen bir prototip olan Audi...

PHINIA, Alpine Racing ile Stratejik Ortaklığını Güçlendirdi

PHINIA’nın Direkt Yakıt Enjektörleri Alpine Alpenglow Prototipine Güç Sağlayacak!  Yüz yılı aşkın üretim uzmanlığı ile dikkat çeken PHINIA’nın direkt yakıt enjektörleri, hidrojen enerjisi dahil...

Škoda 2024’te 925.000’den fazla araç üretti

Yeni modeller ve yurt dışı üretim sayesinde yüzde 4,2 büyüme.... Škoda Auto, 575.000'i Mladá Boleslav'daki ana araç dahil olmak üzere fabrikalarında 925.000'den fazla araç üreterek...

‘Mobil Hızlı Şarj İstasyonu’ İstanbul’da….

Eksim Holding bünyesinde yer alan ve yüksek hızlı şarj istasyonlarıyla Türkiye’nin her bölgesinde büyümesini sürdüren OtoPriz’in elektrikli araç kullanıcılarına kesintisiz yolculuk deneyimi sunan ‘Mobil...

AEM Teknolojisi ile Elektrik Motorlarında Yeni Bir Dönem

Advanced Electric Machines Ltd. (AEM), küresel otomotiv ve ulaşım sektörleri için dünyanın en sürdürülebilir elektrikli araç motorlarını tasarlamak ve üretmek vizyonuyla İngiltere'de kurulmuş olup,...

Nissan, ABD’de yaklaşık 2.000 kişiyi işten çıkarma yolunda

Nissan, Japonya'nın en büyük otomobil üreticisi pazarı olan Amerika Birleşik Devletleri'nde bu yılın sonuna kadar yaklaşık 2.000 kişiyi işten çıkarmaya hazırlanıyor... ABD'deki iki fabrikada üretimin...