Toplam satışı 130 bin tonu, ihracatı 10 bin tonu aştı

®
Çok Okunanlar

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz...

Petrol Ofisi’nin büyüklüğü, gücü, tecrübesi, gelişmiş altyapısı, teknolojisi gibi birçok üstün niteliğinin yanı sıra alanlarında uzman insan kaynağı ile her koşulda başarılara imza attığına vurgu yapan Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper, “Dünyanın bugüne kadar karşılaşmadığı, öngörülemeyen küresel pandeminin sosyal yaşamdan iş hayatına kadar her alanda yarattığı zorlu koşullara karşın elde edilen bu başarı bizler için önemli bir gurur ve motivasyon kaynağı” açıklamasında bulundu.

Pandemi koşullarının getirdiği güçlüklere rağmen, hizmet ve kalite anlayışından ödün vermeden önemli bir başarı hikâyesi çıkarıldığına vurgu yapan Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, “Küresel pandemi, yaşamı derinden etkiledi. Böylesine güç koşullarda iki alanda liderliğin sürdürülmesi, hem de pazar payları geliştirilerek bunun gerçekleştirilmesi, bizler için özel anlam taşıyor. Elde edilen bu başarı, Petrol Ofisi’nin her alandaki büyüklüğü ile birlikte, çalışma arkadaşlarımızdan paydaşlarımıza, distribütör ve bayilerimize kadar büyük bir ekibin, özverili çalışmasının eseri” dedi. 

Türkiye madeni yağlar ve kimyasallar pazarı PETDER verilerine göre Petrol Ofisi, her iki alandaki liderliğini pazarın da üzerinde büyüyerek 2020 yılında da sürdürdü. Petrol Ofisi, Türkiye madeni yağlar ve kimyasallar pazarında 2010’dan bu yana üstlendiği liderliğini, 2020’de pazar payını yüzde 30.5’e ulaştırarak 11’inci yılına taşıdı. Petrol Ofisi, madeni yağlar pazarında ise 2019’da eriştiği liderliğini 2020’de ulaştığı yüzde 29.1’lik payla güçlendirdi.

Toplam satışı 130 bin tonu, ihracatı 10 bin tonu aştı

Petrol Ofisi, 2020 yılında toplam 130 bin tonu aşan satış rakamına ulaştı. Petrol Ofisi ayrıca 4 kıtada 33 ülkeye de 10 bin tondan fazla madeni yağ ihracatı gerçekleştirdi. Petrol Ofisi Madeni Yağlar’ın Kocaeli Derince’deki fabrikası, ileri teknolojisi, yüksek üretim ve depolama kapasiteleri ile öne çıkıyor, yıllık 140 bin tonluk üretim ile 15 bin tonu bitmiş ürün, 50 bin tonu ise ham ve yarı madde olmak üzere toplam 65 bin tonluk da depolama kapasitesi bulunuyor.

400’den fazla ürün çeşitliliği ve 20 bin satış noktası ile
Türkiye’nin ihtiyaçlarını tek çatı altında karşılıyor

Petrol Ofisi, alanında Türkiye’nin yanı sıra geniş bir coğrafyanın en gelişmiş merkezi konumundaki Petrol Ofisi Teknoloji Merkezi – POTEM ile çok önemli bir Ar-Ge ve teknoloji gücüne sahip. 83’ü TÜRKAK’tan akredite olmak üzere ulusal ve uluslararası metotlarla toplam 161 farklı test yapılabilen POTEM’de yılda ortalama 150 bin adet test gerçekleştiriliyor. Petrol Ofisi Madeni Yağlar, ileri teknolojisi ve POTEM’in üstün Ar-Ge gücü ile ürettiği, başta Maxima ve Maximus olmak üzere 400’ün üzerindeki zengin ürün çeşitliliğiyle Türkiye’nin madeni yağ alanındaki hemen hemen tüm ihtiyaçlarını tek çatı altında karşılayabiliyor.

Türkiye’nin en büyük madeni yağ satış ağı da Petrol Ofisi’nde

Petrol Ofisi ürün ve hizmetlerini Türkiye’nin neresinde olursa olsun müşterilerine ulaştırıyor. Akaryakıtta olduğu gibi madeni yağlarda da Türkiye’nin en büyük ağına sahip olan Petrol Ofisi, yaklaşık 20 bin satış noktası ile bu alanda da fark yaratıyor. Petrol Ofisi yaygın satış ve tedarik ağı ile Türkiye’nin her noktasında madeni yağ ihtiyaçlarının, ileri teknolojili ürünler ve yüksek hizmet kalitesi ile ideal çözümlerine kolay, hızlı erişim olanağı sağlıyor.

“Her koşulda başarıya imza atacak güç ve yeteneklere sahibiz”

Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper, “Misyonumuz ve liderliğin verdiği sorumluluk anlayışı ile Petrol Ofisi olarak her alanda en iyiyi, en doğru şekilde yapma ve müşterimize, paydaşlarımıza, sektörümüze, ülkemize fayda sağlama gayreti içindeyiz. 80 yıldır olduğu gibi bugün de tüm bunları yapacak güç ve yeteneğe sahibiz. Petrol Ofisi, büyüklüğü, gücü, tecrübesi, gelişmiş altyapısı, teknolojisi gibi birçok üstün niteliğinin yanı sıra alanlarında uzman insan kaynağı ile de her koşulda başarılara imza atmaktadır. Keza, dünyanın bugüne kadar karşılaşmadığı, öngörülemeyen küresel pandeminin sosyal yaşamdan iş hayatına kadar her alanda yarattığı zorlu koşullarda dahi başarı geleneğimizi sürdürebildik. İçinde bulunduğumuz zorlu süreçte elde edilen bu başarı, bizler için önemli bir gurur ve motivasyon kaynağı oldu” dedi.

“Pandemi döneminde de örnek ve özgün bir başarı hikâyesi yazdık”

Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, “Petrol Ofisi, kurulduğu günden bu yana birçok başarıya imza atmış, sektörüne öncülük yapan bir marka. 1941 yılından bu yana her koşulda sorumluluklarını yerine getirmiş, başarıları ile ülkenin, sektörünün gelişimine katkı sağlamış, geleceğe taşımış bir marka. Dünyada yaşamı derinden etkileyen pandemi döneminde de yine örnek ve özgün bir başarı hikâyesi yazıldı. Böylesine güç koşullarda hem madeni yağlar, hem de madeni yağlar ve kimyasallar alanlarında liderliğimizi sürdürmemiz, üstelik bunu pazar paylarımızı geliştirerek gerçekleştirebilmemiz, bizler için özel anlam taşıyor. Elde edilen bu başarı, Petrol Ofisi’nin her alandaki büyüklüğü, nitelikleri ile birlikte çalışma arkadaşlarımızdan paydaşlarımıza, distribütör ve bayilerimize kadar büyük bir ekibin özverili çalışmasının eseridir” açıklamasında bulundu.

“Müşteri odaklı çalışmalarımız başarılarımızı perçinliyor”

Müşteri odaklı yaklaşımlarının karşılık bularak başarılarını perçinlediğine vurgu yapan Sezgin Gürsu, “Hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimiz ile her zaman yakınız, yan yanayız ve sürekli iletişim halindeyiz. Teknolojilerdeki gelişmelerin yanı sıra müşterilerimizin istek ve beklentileri de bizler için birer iş hedefi konumunda. Uzmanlığımız, bilgi birikimimiz, üretim ve POTEM ile Ar-Ge gücümüz sayesinde hızlı, esnek ve kabiliyetli bir yapıya sahibiz. Bu niteliklerimizle yaptığımız geliştirmeler ve üretim ile müşterilerimizin ihtiyaçlarını, beklentilerinin de üzerinde karşılayan çözümler sunuyoruz. Petrol Ofisi madeni yağlar alanında da müşteri odağı ile ilerleyen, gelişen bir şirket. Bu yaklaşımlarımızın sonucunu da mevcut müşterilerimizdeki yüksek memnuniyetin yanı sıra yeni müşteri kazanımlarında da gözlemliyoruz” şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hyundai Motor Türkiye,...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz konusu yatırım 2025-2028 döneminde gerçekleştirilecek...

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...