London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Test Sürüşü: Vito Select Plus (8+1) 237 BG

®
Çok Okunanlar

BYD Türkiye, Türkiye’de satışa sunacağı 4 modelini tanıttı

BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, yeni modellerin satışına kasım sonunda başlayacaklarını belirterek, "Kasım'ın son haftasında araçları teslim edebileceğimizi...

Shell ve UND, Uluslararası Taşımacılıkta Güç Birliği

Shell ve UND, Uluslararası Taşımacılıkta Güç Birliği ile Yenilikçi Çözümler Sunuyor Shell Filo Çözümleri ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) arasında...

Mercedes-Benz Türk, Mesleki Eğitime Hem de Endüstrinin Geleceğine Yatırım

Türkiye ağır ticari araç sanayisinin öncü şirketi Mercedes-Benz Türk, endüstrinin en önemli ihtiyaçlarının başında gelen yetişmiş iş gücüne yatırım...

Daimler Truck ve Volvo Group, Yazılım Ortak Girişim İçin

Geleceğin ulaşımını şekillendirecek projelere imza atan Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck, Volvo Group ile ağır ticari araç sektöründeki...

Mercedes-Benz ticari başarılı alt yapısı ile Vito Select Plus aracı test sürüşümüzün konuğu oldu. Mercedes’in en ünlü ve kuvvetli güçlü motoru tam tamına 237 beygirlik güç üreten ve İspanya’da üretilen bir ticari aracı. Toplamda aracın içerisinde rahat oturabilecek 6 kişilik arka tarafta koltuk yer alırken, ön tarafta ise sürücü yanında 2 kişilik bir koltuk ile 8+1 olarak aracımızda hareket edebilirsiniz. Güvenlik önlemi olarak yan aynalarda kör nokta uyarı sistemi yer alıyor. Sağ tarafta kol dayama yer alırken sürücü koltuğunda sol tarafta bir kol dayama yer almıyor. Sürücü koltuğu manuel olarak el ile ayarlanabiliyor.

Aracın direksiyon simidi üzerine ekstra olarak F1 pedalları eklenmiş. Bu sürüşte ve vites düşürmede ani yavaşlamalarda ve virajlarda sert fren yapmada oldukça işe yarıyor. 237 beygirlik aracımızda aslında değişen sadece motor versiyonu olmuş gibi gözüküyor. Fakat şunuda belirtmemde fayda var en dolu full seçeneği olarak test aracımız da versiyon yer alıyor. Aracımız anahtar üzerinden açılıp kapanır iken kapıları ya da bagaj haznesi, içeri motor start için anahtar eski klasik şekilde motoru çalıştırıyor.

Rakiplerine karşı güçlü alt yapısı ile karşılık veren Mercedes-Vito 237 beygir, sürüşte ve kullanımda özellikle virajlarda savrulmama özelliği ile güçlü ve kaslı ağır duruşu yanı sıra Elektrik destekli direksiyon manevralar sırasında sürüşümü destekleyerek maksimum sürüş konforu yaşatıyor.

Vito Tourer’ın en güzel yanı bana güçlü ve seri motoru ile de bir binek spor otomobil kullanıyorum havasını sürüşünü ve konforunu yaşarması oldu diyebilirim. Oldukça büyük bir araç olmasının yanı sıra trafikte oldukça da kıvrak bir şekilde hareket edebiliyorum. Arka tarafta ise tüm koltukları düz bir şekilde el hareketi ile basitçe yatırdığımızda 2 metrelik bir yatağı kolayca yükledim ve taşımama olanak sağladı. Sadece yolcu taşımak adına değil, kolay sökülebilir ve çıkarılıvermesi koltukları sayesinde yük ve eşya içinde oldukça kullanışlı tam bir yazlık yerlerde bile olması muhtemel bir hayat kurtarıcı araç gözü ile bakıyoruz. Elbette Vito’nun tüm bunların yanı sıra önemli bir çok özellikleri de var, Nedir bunlar? Vito Tourer Select dizel bir araç ve 4 silindirli 1.950 litrelik motoru ile oldukça da ekonomik 100 km‘de 5.7 litre karma yakıt tüketimine sahip.

Common-Rail direkt enjeksiyon ve turbo beslemeye sahip 4 silindirli dizel motoruna 9ileri 9G-TRONIC otomatik şanzıman standart olarak eşlik etmekte. 9G-TRONIC şanzıman, önceki nesil şanzıman tipine göre daha yumuşak ve seri vites geçişleri sunarken Eco Start/ Stop özelliği ile ekonomiklik de sağlıyor. Aracımızda THERMOTRONIC otomatik çift bölgeli klima yer alıyor. Otoyol aydınlatmasının farklı sürüş durumlarına göre uyarlanabilmesini sağlayan LED Akıllı Işık Sistemi sürücünün görüşünü ve böylelikle sürüş emniyetini iyileştiriyor. Sistem bunun için dikey ve yatay yönde kaydırılabilen ve farklı aydınlatma dereceleri olan adaptif farlara sahip. Donanımda karşıdan gelen aracın sürücüsünün gözlerinin kamaşmasını önlemeye yardımcı olan uzun far asistanını viraj yönüne döndürerek yolun daha iyi aydınlatılmasını sağlayan aktif viraj ışığını içeriyor.

Vito Tourer, geleceğe yön veren güvenlik sistemleri sadece sizin ve yolcularınızın değil, standart donanım kapsamındaki Aktif Fren Asistanı (Active Brake Assist), Yorgunluk Asistanı (Attention Assist) ve Rüzgar Savrulma Asistanı (Crosswind Assist) ile trafikte seyreden diğer araçların da güvenliğini arttırmayı hedeflemeyi amaç edinmiş. Belki de bu aracın en önemli sürüş özelliği; Select donanımına sahip Vito Tourer’da AIRMATIC havalı süspansiyon sistemi opsiyon olarak diyebiliriz. Süspansiyonu yol yüzeyine uyacak şekilde ayarlayabilen AIRMATIC, süspansiyonun sönümlemesini her bir tekerlek için otomatik olarak mevcut sürüş durumuna veya yolun durumuna göre düzenleyebiliyor. Bu sayede her durum için sarsıntısız sürüş konforu sağlanıyor.

AIRMATIC havalı süspansiyon, kullanıcılarına Konfor, Spor, Manuel, Lift olmak üzere dört farklı sürüş modu seçeneğiyle birinci sınıf yolculuk konforu sunuyor. Hız arttığında aracı alçaltan AIRMATIC, sürüş stabilitesini artırmanın yanı sıra yakıt tüketiminin azaltılmasına da katkıda bulunuyor. Entegre otomatik seviye kontrolü sayesinde, araç seviyesi, ağır bir şekilde yüklendiğinde veya bir römork kullanıldığında bile sabit kalabiliyor.

Vito Tourer’ı 35 mm yükselten “L-Lift” modunda 90 km/s hızın üzerine çıkıldığında sistem otomatik olarak aracı “C-Comfort” moduna geri alarak aracı normal yüksekliğine döndürüyor. Bu sayede sürüş stabilitesi artarken optimize edilmiş bir yakıt tüketimine katkı sağlanıyor. Sürücü, DYNAMIC SELECT seçim düğmesi üzerinden “Konfor” ve “Spor” sürüş modlarından birini seçerek vites değişim zamanını ayarlayabiliyor.

Sürücü ayrıca “Manuel” modu seçerek direksiyon üzerindeki kulakçıklarla manuel olarak da vites değiştirebiliyor. Aktif Fren Asistanı ve DISTRONIC özelliklerinin eklenmesiyle daha önce 10 adet olan güvenlik ve sürüş yardım sistemi sayısı 12 adede ulaşmış. Vito ayrıca Yan Rüzgar Savrulma Asistanı ve Yorgunluk Asistanı ATTENTION ASSIST’i bundan beş yıl önce sunarak sınıfının güvenlik standartlarını yeniden tanımlamıyı başarmış. Yeni Aktif Fren Asistanı, öndeki araç ile olası bir çarpışma riskini algılıyor. Sistem önce görsel ve işitsel bir uyarı ile sürücüyü uyarıyor. Sürücünün tepki vermesi halinde sistem fren desteği ile sürücüyü destekliyor. DISTRONIC, bir aktif takip yardımcısı. Sistem, sürücü tarafından belirlenen mesafeyi koruyarak öndeki aracı takip ediyor ve sürücüyü otoyol veya dur-kalk trafikte önemli oranda rahatlamasına olanak sağlıyor.

Diğer Haberler

PEUGEOT’NUN 7 KOLTUKLU SUV’U YENİ 5008 TÜRKİYE’DE

PEUGEOT, yeni nesil 7 koltuklu SUV modeli 5008 ve E-5008'i Türkiye’de satışa sundu. Yeni PEUGEOT 5008 ve E-5008, tasarımdaki yeni marka imza kodlarını, geniş...

Araba Paspası Seçimi: Aracınızı Korurken Şıklığınızı Tamamlayın

Araba paspasları, genelde göz ardı edilse de aracınızın iç mekanını korumada ve temiz tutmada oldukça önem arz eder. Doğru paspas seçimi, arabınızın iç döşemesini...

Mercedes-Benz Türk, Mesleki Eğitime Hem de Endüstrinin Geleceğine Yatırım

Türkiye ağır ticari araç sanayisinin öncü şirketi Mercedes-Benz Türk, endüstrinin en önemli ihtiyaçlarının başında gelen yetişmiş iş gücüne yatırım yapmaya devam ediyor. Bu kapsamda...

Trafiğe Çıkan Her Otomobil Büyük Bir Mobil Veri Merkezine Dönüşüyor

Trafiğe Çıkan Her Otomobil Büyük Bir Mobil Veri Merkezine Dönüşüyor!  Otomotiv mühendisliği alanında en yeni teknolojilerin ve gelişmelerin mercek altına alındığı ‟Uluslararası Otomotiv Mühendisliği...

Ovolt ve Sharz.net’ten E-Mobilite Ekosistemine Yeni Bir Soluk

“Elektrikli Araç Kullanıcıları İçin Şarj İstasyonundan Öte Yeni Nesil Yaşam Alanları”  Ülkemizin en büyük elektrikli araç şarj istasyonu operatörleri Sharz.net ve Ovolt, geçtiğimiz günlerde EVCharge...

Meksika’daki Araçlar Gümrük Tarifelerinden Etkilenebilir

ABD başkanlık seçimleri Trump'ın zaferinden sonra, büyük Japon otomobil üreticileri arasında endişe nedeniyle otomobil üretim sistemlerinin elden geçirilmesi Washington'un ekonomi politikalarındaki değişiklikler yapılması gereği...

Petrol devlerinden iklimle kriziyle mücadeleye 500 milyon dolar ortak yatırım

TotalEnergies, bp, Equinor ve Shell’in üst düzey yetkilileri, Bakü'de devam eden Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 29. Taraflar Konferansı (COP29) kapsamında ortak...