Stellantis, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’ne Yönelik Stratejik Hedeflerini Açıkladı

®
Çok Okunanlar

24 Saat Le Mans yarışına iki adet PEUGEOT 9X8 ile katılıyor

Team Peugeot TotalEnergies, 93. 24 Saat Le Mans yarışına iki adet PEUGEOT 9X8 ile katılıyor. Bu heyecan dolu dayanıklılık...

Goodyear Eagle F1 Asimetrik

Goodyear ve Audi arasındaki uzun süreli dayanıklılık bir sonraki bölümde, iki marka yeni Audi A5 ve S5 için sanal...

JAECOO J-CLUB Etkinliğini Evcil Hayvan Temasıyla

JAECOO, kullanıcılarına hayatın her anında yanında olduğunu hissettiren uygulama ve projeleriyle dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Ankara'da...

SWM Motors Türkiye Eylül Ayında Yerli Üretime Başlıyor

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım...

Petrol fiyatlarının 50 doların altına gerileyebileceği öngörülüyor

Petrol İhraç Eden Ülkeler Örgütü (OPEC) ve OPEC dışı bazı üretici ülkelerden oluşan OPEC+ grubu üyelerinin petrol üretimini artırma...

Yandex Türkiye, Maps’i Daha Gerçekçi ve Kullanışlı

Yandex Haritalar, Türkiye'nin dinamik şehir dokusuna uyum sağlayan bir dizi yeniliğiyle geliyor. Daha net, daha prosedürlü ve kullanıcı dostu...

Bilal Gümüşsoy Atandı…

Türkiye'de yaklaşık 1200 istasyonunda her gün 1 milyondan fazla misafiri ağırlayan Shell&Turcas'ın Tedarik Zinciri Direktörlüğü ve İcra Kurulu Ü yeliği'ne Bilal...

Dünyanın önde gelen otomotiv gruplarından Stellantis, Orta Doğu ve Afrika bölgelerine yönelik 2030 yılına kadar ulaşmayı amaçladığı stratejik hedeflerini açıkladı. Buna göre Stellantis Grubu, söz konusu coğrafyada 2030 yılına kadar pazar payını %22’nin üzerine çıkarmayı amaçlarken, düşük emisyonlu araç satışlarının toplam miks içerisindeki oranını da %25’in üzerine ulaştırmayı hedefliyor. Bu tarihe kadar yaklaşık 55 yeni model lansmanı yapmayı amaçlayan Stellantis Grubu, öz kaynak oranını ise %70’in üzerine çıkartacak.

Stellantis, Dare Forward 2030 global planı kapsamında Orta Doğu ve Afrika bölgesine yönelik iddialı stratejik hedeflerini açıkladı. Bu planın önümüzdeki on yılda şirketi; pazar payı, müşteri deneyimi ve enerji geçişi noktasında liderliğe taşıması hedefleniyor.

Stellantis Ortadoğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan değerlendirmesinde: “Dare Forward 2030, bizi Orta Doğu ve Afrika bölgesinde liderliğe taşıyacak. Bölgedeki ticari ve endüstriyel kurulumlarımızın gücünü esas alarak, Akdeniz Krallığı ve Fransa’nın Denizaşırı Topraklarındaki konumumuzu sağlamlaştırmayı, Afrika’nın Sahra altındaki konumumuzu güçlendirmeyi ve Orta Doğu ve Güney Afrika’daki pazar payımızı arttırmayı hedefliyoruz” dedi. Ürün çeşitliliğinden ve geniş kapsama alanından güç alan Stellantis, Orta Doğu ve Afrika’daki 81 ülkedeki müşterilerin değişen gereksinimlerine yenilikçi, temiz, güvenli ve ulaşılabilir mobilite çözümleri sunarak yarınları şekillendiriyor.

Orta Doğu ve Afrika Dare Forward 2030 önemli noktalar:

Endüstriyel 2030 yılına kadar 1 milyon otomobillik toplam bölgesel sanayi kapasitesi ;   
·       Bölgesel üretim kapasitesini %25’ten %70’in üzerine çıkarma
Ticari Güçlü, Sürdürülebilir, Müşteri Odaklı bir ticari yaklaşım
·         Verimliliği ve sinerjiyi en üst düzeye çıkarmak için etkin bir şekilde yayılma

·         Pazar ve ürün kapsamını arttırma

·         Müşteri deneyiminde liderlik

·         Bölgedeki enerji geçişine öncülük etme. Stellantis ürün gamının tamamı 2025 yılına kadar elektrikli olacak.

Ürün İkonik Markaların Yuvası
·         Mikro ulaşımdan genel kullanıma, hafif ticari araçlardan premium ve lükse kadar müşteri gereksinimlerini cevap veren 10 markalık geniş ve kapsamlı portföy.

·         Bölgenin kar havuzu kapsamı 2030 yılına kadar %80’in üzerinde olacak.

·         2030 yılına kadar 55 yeni lansman ile düşük emisyonlu araç satışlarının toplam miks içerisindeki oranı %25’in üzerine çıkarabilmek

Dijitalleşme 2030 yılına kadar e-ticaret ve Veri ve Bağlantılı Hizmetler hamlesi
  ·       e-Ticaret: 2030 yılına kadar tüm satışların üçte biri dijital olacak.

·       Veri ve Bağlantılı Hizmetler: 2027 yılına kadar tüm müşteriler için yapay zekâ tarafından desteklenen ve tek bir tıklamayla erişilebilen dijital pazar yeri.

Satış sonrası 2030 yılına kadar %50’nin üzerinde gelir artışı
·         Kapsamlı çok markalı ürün yelpazesi

·         Bağımsız satış sonrası kanal hamlesi

Satın Alma / Tedarik 2030 yılına kadar yıllık 10 Milyar Euro Satın Alma Değeri
  ·       Orta Doğu ve Afrika’da kaynak tabanını 4 ülkeden 7 ülkeye arttırmak.

·       Hammadde ve alt bileşenler dahil yerlileştirme oranını %70’in üzerine çıkarmak.

·       Enerji geçişi için ulusal stratejilerden yararlanmak ve onları teşvik etmek.

Diğer Haberler

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı için bir dizi güncelleme yapıldı....

Volvo Cars, SSAB ile geri dönüştürülmüş çelik anlaşması imzaladı

Volvo Cars, 2025'ten itibaren yüksek kaliteli, geri dönüştürülmüş ve sıfıra yakın emisyonlu çelik tedariki için İsveçli çelik firması SSAB ile yeni bir anlaşma imzaladı....

Chery’nin Ücretsiz Yaz Kontrolü Kampanyası

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,üstün satış sonrası hizmetleri ile Türk kullanıcılara ayrıcalıklı hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery, Türkiye çapındaki 51Yetkili Servis...

Xiaomi SU7 Ultra Nürburgring’de Rekor

Xiaomi SU7 Ultra, Nürburgring Nordschleife pistinde 7:04.957 dakikalık tur süresiyle elektrikli üst segment araçlar kategorisinde yeni bir rekora imza attı. Xiaomi EV, bu başarıyı...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı ile WRC3 Dünya Ralli Şampiyonası'nda...

Yandex Türkiye, Maps’i Daha Gerçekçi ve Kullanışlı

Yandex Haritalar, Türkiye'nin dinamik şehir dokusuna uyum sağlayan bir dizi yeniliğiyle geliyor. Daha net, daha prosedürlü ve kullanıcı dostu hale gelen uygulama; ülkeler, yayalar,...

Nissan Türkiye “Babalar Günü” etkinlikleri

Nissan Türkiye, babalar gününe özel yetkili satıcılarının düzenleyeceği aktivasyonlarla babalar otomobil tutkusunun devam edeceği giden tüm babalar ve çocuklarını Nissan deneyimi için test sürüşüne...