Stellantis, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’ne Yönelik Stratejik Hedeflerini Açıkladı

®
Çok Okunanlar

Petrol Ofisi Grubu’nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu oldu

Türkiye'nin en sevilen sanatçılarından Kenan Doğulu, Petrol Ofisi Grubu'nun “Siz Ne İsterseniz O” kampanyasının yeni döneminde markanın reklam yüzü...

Chery Yenilenen Amiral Gemisi TIGGO8 Türkiye’de…

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, D-SUV segmentindeki amiral gemisi SUV modeli TIGGO8’i kapsamlı şekilde yenileyerek Türkiye’de satışa sundu....

Operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü

İmperial Group Enerji, operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü.... Geleceğin enerjisini bugünden inşa etme vizyonuyla çalışmalarını sürdüren yenilenebilir enerji sektörünün...

Otokar’dan Türk Kızılay’a 5 Araçlık Teslimat…

Türk Kızılay, kan bağışı hizmetlerinde kullanılmak üzere Otokar’dan 5 adet Kent LF aracı aldı. Sakarya Arifiye’de düzenlenen törenle teslim...

Karel Kalıp Yeni Nesil Renault Clio’nun da Plastik Enjeksiyon

Karel Kalıp’tan Yeni Global Proje Atağı! Türkiye’nin önde gelen otomotiv kalıp üreticilerinden Karel Kalıp, yetkin Ar-Ge ekibi, kusursuz üretim...

CUPRA Formentor Impulse Kasım ayı boyunca özel fırsatlarla

CUPRA’nın sportif ruhunu günlük sürüşe taşıyan CUPRA Formentor Impulse, Kasım ayı boyunca özel fırsatlarla CUPRA Yetkili Satıcılarında.   CUPRA Yetkili...

Brisa ve Enerjisa Üretim’den Karbon Yönetiminde Yapay Zeka

Türkiye’nin mobilite lideri Brisa ile enerji sektörünün öncüsü Enerjisa Üretim’in kurumsal karbon ayak izi hesaplama uygulaması QuickCarbon, karbon yönetiminde...

Dünyanın önde gelen otomotiv gruplarından Stellantis, Orta Doğu ve Afrika bölgelerine yönelik 2030 yılına kadar ulaşmayı amaçladığı stratejik hedeflerini açıkladı. Buna göre Stellantis Grubu, söz konusu coğrafyada 2030 yılına kadar pazar payını %22’nin üzerine çıkarmayı amaçlarken, düşük emisyonlu araç satışlarının toplam miks içerisindeki oranını da %25’in üzerine ulaştırmayı hedefliyor. Bu tarihe kadar yaklaşık 55 yeni model lansmanı yapmayı amaçlayan Stellantis Grubu, öz kaynak oranını ise %70’in üzerine çıkartacak.

Stellantis, Dare Forward 2030 global planı kapsamında Orta Doğu ve Afrika bölgesine yönelik iddialı stratejik hedeflerini açıkladı. Bu planın önümüzdeki on yılda şirketi; pazar payı, müşteri deneyimi ve enerji geçişi noktasında liderliğe taşıması hedefleniyor.

Stellantis Ortadoğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan değerlendirmesinde: “Dare Forward 2030, bizi Orta Doğu ve Afrika bölgesinde liderliğe taşıyacak. Bölgedeki ticari ve endüstriyel kurulumlarımızın gücünü esas alarak, Akdeniz Krallığı ve Fransa’nın Denizaşırı Topraklarındaki konumumuzu sağlamlaştırmayı, Afrika’nın Sahra altındaki konumumuzu güçlendirmeyi ve Orta Doğu ve Güney Afrika’daki pazar payımızı arttırmayı hedefliyoruz” dedi. Ürün çeşitliliğinden ve geniş kapsama alanından güç alan Stellantis, Orta Doğu ve Afrika’daki 81 ülkedeki müşterilerin değişen gereksinimlerine yenilikçi, temiz, güvenli ve ulaşılabilir mobilite çözümleri sunarak yarınları şekillendiriyor.

Orta Doğu ve Afrika Dare Forward 2030 önemli noktalar:

Endüstriyel 2030 yılına kadar 1 milyon otomobillik toplam bölgesel sanayi kapasitesi ;   
·       Bölgesel üretim kapasitesini %25’ten %70’in üzerine çıkarma
Ticari Güçlü, Sürdürülebilir, Müşteri Odaklı bir ticari yaklaşım
·         Verimliliği ve sinerjiyi en üst düzeye çıkarmak için etkin bir şekilde yayılma

·         Pazar ve ürün kapsamını arttırma

·         Müşteri deneyiminde liderlik

·         Bölgedeki enerji geçişine öncülük etme. Stellantis ürün gamının tamamı 2025 yılına kadar elektrikli olacak.

Ürün İkonik Markaların Yuvası
·         Mikro ulaşımdan genel kullanıma, hafif ticari araçlardan premium ve lükse kadar müşteri gereksinimlerini cevap veren 10 markalık geniş ve kapsamlı portföy.

·         Bölgenin kar havuzu kapsamı 2030 yılına kadar %80’in üzerinde olacak.

·         2030 yılına kadar 55 yeni lansman ile düşük emisyonlu araç satışlarının toplam miks içerisindeki oranı %25’in üzerine çıkarabilmek

Dijitalleşme 2030 yılına kadar e-ticaret ve Veri ve Bağlantılı Hizmetler hamlesi
  ·       e-Ticaret: 2030 yılına kadar tüm satışların üçte biri dijital olacak.

·       Veri ve Bağlantılı Hizmetler: 2027 yılına kadar tüm müşteriler için yapay zekâ tarafından desteklenen ve tek bir tıklamayla erişilebilen dijital pazar yeri.

Satış sonrası 2030 yılına kadar %50’nin üzerinde gelir artışı
·         Kapsamlı çok markalı ürün yelpazesi

·         Bağımsız satış sonrası kanal hamlesi

Satın Alma / Tedarik 2030 yılına kadar yıllık 10 Milyar Euro Satın Alma Değeri
  ·       Orta Doğu ve Afrika’da kaynak tabanını 4 ülkeden 7 ülkeye arttırmak.

·       Hammadde ve alt bileşenler dahil yerlileştirme oranını %70’in üzerine çıkarmak.

·       Enerji geçişi için ulusal stratejilerden yararlanmak ve onları teşvik etmek.

Diğer Haberler

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı sürücüsü George Russell

Mercedes-AMG, gişe rekorları kıran “F1: The Movie” filmindeki başrolü ve ekranlardaki eşsiz varlığıyla tanınan Brad Pitt’i Mercedes-AMG'nin DNA'sının köklerinin geldiği tutku, performans ve yenilikçilik...

Otokar’dan Türk Kızılay’a 5 Araçlık Teslimat…

Türk Kızılay, kan bağışı hizmetlerinde kullanılmak üzere Otokar’dan 5 adet Kent LF aracı aldı. Sakarya Arifiye’de düzenlenen törenle teslim edilen araçlar, kısa süre içinde...

Hyundai Motor Türkiye Teknisyenlerinden Olimpiyat Başarısı

Tüm dünyada “Satış ve Satış Sonrası” hizmetlerinde müşteri memnuniyetini birinci hedef olarak benimseyen Hyundai, en iyi teknisyenleri için iki yılda bir düzenlediği “Hyundai Dünya...

Elektrikli Araç Şarj İstasyonu ve Teknolojileri FuarıEV Charge Show

Elektrikli araç şarj dünyasının en büyük buluşması EV Charge Show 2025, yoğun bir katılımla geride kaldı. Bu yıl 4’üncüsü gerçekleştirilen fuaraaralarında ABB, Siemens, Schneider,...

Delphi Akıllı Mobiliteye Geçişte Teknisyenlere Liderlik Edecek

Otomotiv markaları için küresel çapta, orijinal ekipman kalitesinde çözümler sunan Delphi, yenilikçi servis çözümlerini açıkladı. Mayıs ve Kasım 2025’te yayınlanan büyük yazılım güncellemeleri ile...

ALJ TürkiyeAğaçlandırma Seferberliği’nin İlk Adımı

ALJ Türkiye, tüm sektörlere ilham veren Ağaçlandırma Seferberliği’nin ilk adımını İzmir’de gerçekleştirilen etkinlikle attı. Ülke genelinde bir yıl içinde 1.4 milyon fidanı toprakla buluşturmayı...

Alfa Romeo 33 Stradale ve Tonale Los Angeles Otomobil Fuarında

İtalyan Cazibesiyle Renklendirdi! Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo, Los Angeles Otomobil Fuarı’ndaeşsiz İtalyan işçiliğinin simgesi 33 Stradale ve markanın ilk C-SUV segmentindeki evrimini temsil eden...

Koalisyon, yanmalı motorlara yönelik AB yasağının hafifletilmesini destekliyor

Almanya artık resmi olarak AB'nin içten yanmalı motorlara yönelik yasağının gevşetilmesini destekliyor. Alman Basın Ajansı'na...
Küçük elektrikli otomobil BYD Racco Avrupa'ya gelebilir

Küçük elektrikli otomobil BYD Racco Avrupa’ya gelebilir

Avrupa Komisyonu muhtemelen bu yıl yeni bir uygun fiyatlı küçük elektrikli otomobil sınıfını duyuracak. İlgili...
XPeng, Avrupa'da yerelleştirmeyi teşvik etmek istiyor

XPeng, Avrupa’da yerelleştirmeyi teşvik etmek istiyor

XPeng uluslararası stratejisini daha da geliştiriyor ve Avrupa'daki üretimi önemli ölçüde genişletmek istiyor. Çinli elektrikli...

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı sürücüsü George Russell

Mercedes-AMG, gişe rekorları kıran “F1: The Movie” filmindeki başrolü ve ekranlardaki eşsiz varlığıyla tanınan Brad...

Otokar’dan Türk Kızılay’a 5 Araçlık Teslimat…

Türk Kızılay, kan bağışı hizmetlerinde kullanılmak üzere Otokar’dan 5 adet Kent LF aracı aldı. Sakarya...

Hyundai Motor Türkiye Teknisyenlerinden Olimpiyat Başarısı

Tüm dünyada “Satış ve Satış Sonrası” hizmetlerinde müşteri memnuniyetini birinci hedef olarak benimseyen Hyundai, en...

Elektrikli Araç Şarj İstasyonu ve Teknolojileri FuarıEV Charge Show

Elektrikli araç şarj dünyasının en büyük buluşması EV Charge Show 2025, yoğun bir katılımla geride...

Delphi Akıllı Mobiliteye Geçişte Teknisyenlere Liderlik Edecek

Otomotiv markaları için küresel çapta, orijinal ekipman kalitesinde çözümler sunan Delphi, yenilikçi servis çözümlerini açıkladı....

ALJ TürkiyeAğaçlandırma Seferberliği’nin İlk Adımı

ALJ Türkiye, tüm sektörlere ilham veren Ağaçlandırma Seferberliği’nin ilk adımını İzmir’de gerçekleştirilen etkinlikle attı. Ülke...
VAD, elektromobilite için güvenilir çerçeve koşulları çağrısında bulunuyor

VAD, elektromobilite için güvenilir çerçeve koşulları çağrısında bulunuyor

Autohaus.de portalına göre, Alman Otomobil Ticareti Birliği (VAD), AB Komisyonu'na yakın zamanda gönderdiği bir mektupta...
Avrupa, Çin ve ABD'de satışlar düşüyor

Avrupa, Çin ve ABD’de satışlar düşüyor

Tesla, özellikle Avrupa, Çin ve ABD'nin en büyük üç otomobil pazarında artan satış baskısı altında....
Toyota bZ4X, elektrikli D-suv'un yeni nesli

Toyota bZ4X, elektrikli D-suv’un yeni nesli

Piller de dahil olmak üzere çeşitli müdahaleler kalitesini artırır Otomobil Dergisi – İtalya Automobile Magazine – Italia