Stellantis, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’ne Yönelik Stratejik Hedeflerini Açıkladı

®
Çok Okunanlar

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük...

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu

2016 yılından bu yana MAİS A.Ş. Genel Müdürü olarak görev yapan Dr. Berk Çağdaş, görevini Bahaettin Tatoğlu’na devretti. OYAK Otomotiv...

OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi

Oyak Renault’nun Bursa’daki üretim üssünü ziyaret eden OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Duster, Clio ve Boreal modellerinin üretim hatlarını...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve...

Stellantis ve Koç Holding Üst Yönetimi Tofaş Fabrikası’nı Ziyaret Etti

Stellantis Başkanı John Elkann: “Tofaş ile Birlikte Önümüzde Büyük Fırsatlar Var” Tofaş, hafif ticari araç üretim anlaşmasının imzalanmasının ardından Stellantis’in...

Dünyanın önde gelen otomotiv gruplarından Stellantis, Orta Doğu ve Afrika bölgelerine yönelik 2030 yılına kadar ulaşmayı amaçladığı stratejik hedeflerini açıkladı. Buna göre Stellantis Grubu, söz konusu coğrafyada 2030 yılına kadar pazar payını %22’nin üzerine çıkarmayı amaçlarken, düşük emisyonlu araç satışlarının toplam miks içerisindeki oranını da %25’in üzerine ulaştırmayı hedefliyor. Bu tarihe kadar yaklaşık 55 yeni model lansmanı yapmayı amaçlayan Stellantis Grubu, öz kaynak oranını ise %70’in üzerine çıkartacak.

Stellantis, Dare Forward 2030 global planı kapsamında Orta Doğu ve Afrika bölgesine yönelik iddialı stratejik hedeflerini açıkladı. Bu planın önümüzdeki on yılda şirketi; pazar payı, müşteri deneyimi ve enerji geçişi noktasında liderliğe taşıması hedefleniyor.

Stellantis Ortadoğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan değerlendirmesinde: “Dare Forward 2030, bizi Orta Doğu ve Afrika bölgesinde liderliğe taşıyacak. Bölgedeki ticari ve endüstriyel kurulumlarımızın gücünü esas alarak, Akdeniz Krallığı ve Fransa’nın Denizaşırı Topraklarındaki konumumuzu sağlamlaştırmayı, Afrika’nın Sahra altındaki konumumuzu güçlendirmeyi ve Orta Doğu ve Güney Afrika’daki pazar payımızı arttırmayı hedefliyoruz” dedi. Ürün çeşitliliğinden ve geniş kapsama alanından güç alan Stellantis, Orta Doğu ve Afrika’daki 81 ülkedeki müşterilerin değişen gereksinimlerine yenilikçi, temiz, güvenli ve ulaşılabilir mobilite çözümleri sunarak yarınları şekillendiriyor.

Orta Doğu ve Afrika Dare Forward 2030 önemli noktalar:

Endüstriyel 2030 yılına kadar 1 milyon otomobillik toplam bölgesel sanayi kapasitesi ;   
·       Bölgesel üretim kapasitesini %25’ten %70’in üzerine çıkarma
Ticari Güçlü, Sürdürülebilir, Müşteri Odaklı bir ticari yaklaşım
·         Verimliliği ve sinerjiyi en üst düzeye çıkarmak için etkin bir şekilde yayılma

·         Pazar ve ürün kapsamını arttırma

·         Müşteri deneyiminde liderlik

·         Bölgedeki enerji geçişine öncülük etme. Stellantis ürün gamının tamamı 2025 yılına kadar elektrikli olacak.

Ürün İkonik Markaların Yuvası
·         Mikro ulaşımdan genel kullanıma, hafif ticari araçlardan premium ve lükse kadar müşteri gereksinimlerini cevap veren 10 markalık geniş ve kapsamlı portföy.

·         Bölgenin kar havuzu kapsamı 2030 yılına kadar %80’in üzerinde olacak.

·         2030 yılına kadar 55 yeni lansman ile düşük emisyonlu araç satışlarının toplam miks içerisindeki oranı %25’in üzerine çıkarabilmek

Dijitalleşme 2030 yılına kadar e-ticaret ve Veri ve Bağlantılı Hizmetler hamlesi
  ·       e-Ticaret: 2030 yılına kadar tüm satışların üçte biri dijital olacak.

·       Veri ve Bağlantılı Hizmetler: 2027 yılına kadar tüm müşteriler için yapay zekâ tarafından desteklenen ve tek bir tıklamayla erişilebilen dijital pazar yeri.

Satış sonrası 2030 yılına kadar %50’nin üzerinde gelir artışı
·         Kapsamlı çok markalı ürün yelpazesi

·         Bağımsız satış sonrası kanal hamlesi

Satın Alma / Tedarik 2030 yılına kadar yıllık 10 Milyar Euro Satın Alma Değeri
  ·       Orta Doğu ve Afrika’da kaynak tabanını 4 ülkeden 7 ülkeye arttırmak.

·       Hammadde ve alt bileşenler dahil yerlileştirme oranını %70’in üzerine çıkarmak.

·       Enerji geçişi için ulusal stratejilerden yararlanmak ve onları teşvik etmek.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...