Karmaşık başlangıç Sezonun ilk GP’sini kazanmaktan kaçınan ve İtalya’nın çekilmesi sayesinde Barselona’da aldığı ‘hediye’ sonrasında Andrea Kimi Antonelli’den daha fazla puan toplamaya hevesli olan George Russell, Avusturya GP’sinin hafta sonuna pek iyi başlamadı. İngiliz pilot, 1. antrenman seansında Antonelli’nin arkasında en hızlı ikinci zamanı kaydettikten sonra öğleden sonraki seansta geriye düştü ve seansı rakibinin onda altının üzerinde bir farkla altıncı sırada tamamladı. Ancak resmi F1 kanalında oturumu analiz eden Russell, her şeyden önce McLaren’ların performansından etkilendiğini açıkladı. Papaya tehlikesi “1. antrenman seansı ikimiz için de Mercedes için iyi bir seanstı, ancak 2. antrenman seansında McLaren’lar dürüst olmak gerekirse uçuyor gibi görünüyordu – Russell dedi – hem yarış temposunda hem de tek turda hızları oldukça iyi görünüyordu. 1. antrenman seansında bizim gücümüzden daha çok sorun yaşayanlar diğerleriydi. Ekranlardan pitte birkaç araba olduğunu görebiliyordum: Lando sadece sonda çıktı, Max ve Lewis’in sorunları vardı, bu muhtemelen bizi gerçekte olduğumuzdan daha iyi gösterdi. 63 numaralı Mercedes, 1. antrenmanda araç yine de iyi görünüyordu ama asıl sürpriz McLaren’ların 2. antrenmandaki ilk turuydu: doğrudan zirveye çıktılar ve yarış hızları, özellikle Lando’nun bakış açısından, bizimkinden daha iyi miydi? Asfaltımız 60°C’de, dolayısıyla lastikleri ısıtmak kesinlikle zor olmayacak, önemli olan tüm pist boyunca doğru dengeyi sağlamak olacak.”
Automobile Magazine – Formula1 İngilizce, Haberler
2026-06-27 03:56:00
Automobile Magazine , 2026-06-27 04:28:00 , automobilemagazine.com.tr
Source link






















