Röportaj: 11Sight Türkiye Ülke Müdürü Ercan Gümüş

®
Çok Okunanlar

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve...

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior, tutkularınızı uyandıracak ve aşkı...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil...

Otomotiv bayileri ürünü niçin kullanıyor tercih ediyor? Türkiye ya da dünya rakipleri var ise farkı ve tercih sebebi nedir?

11Sight otomotiv sektöründe çok büyük bir ihtiyaca yanıt veriyor. Müşteriler otomotiv showroom’larına gitmeden satış temsilcileriyle canlı olarak görüşüyorlar ve araçları en ince ayrıntısına kadar inceleyebiliyorlar.

11Sight, şirketlere yönelik profesyonel birebir görüşme çözümü. Yaptığımız işin benzeri Türkiye’de yok. Yurtdışında da 1-2 rakibimiz var. 11Sight’ın tercih edilmesindeki en önemli sebep, kolay kullanım, hızlı entegrasyon ve bilgi güvenliği. 11Sight’ı bir toplantı odası olarak düşünün. Kapıyı kapattığınızda kimsenin içeri girmesini veya toplantınızın kaydedilmesini istemezsiniz, 11Sight da verilerinizi güvenceye alıyor ve yabancıların erişimini engelliyor.

Çözümümüzle sağladığımız bir diğer değer önerisi ise, performans izleme imkânı. Organizasyonlar kullanıcılarının kaç arama yaptığını, kaç cevapsız araması olduğu gibi bilgileri kendi panellerinden kontrol edip raporlar oluşturabiliyorlar. Şirketler dilerse kendi CRM’lerine 11Sight’ı entegre ederek şirket içi iletişimi de sağlayabiliyorlar.

Ürünü bir defa aldığınızda teknik donanım olarak nelere ihtiyaç duyuyorsunuz ne kadar bir süre içinde hemen aktif kullanılmaya başlanabilir?

Çözümümüzün en önemli özelliklerinden biri de herhangi bir yükleme veya indirme gerektirmemesi. Kamerası ve mikrofonu olan her cihazdan arama yapılabiliyor. Satış temsilcileri isterlerse akıllı telefonlarından isterlerse bilgisayarlarından veya tabletlerinden çözümümüzü kullanabiliyorlar. Herhangi ekstra bir yatırıma ihtiyaç olmuyor. Çözümümüzü entegre etmek de çok kolay. 5 dakika içerisinde 11Sight’ı websitenize entegre edip, müşterilerinize görüntülü görüşme hizmeti verebilirsiniz.

Teknik desteğiniz otomotiv bayilerine ya da müşterilerinize ne şekillerde? Türkiye’ye özel farklı bir teknik servis destekleri sağlanabilir mi?

11Sight’ın hem Türkiye’de hem Amerika’da teknik destek ekibi var. Kendimizin müşterisiyiz aynı zamanda. Tüm müşterilerimiz ve kullanıcılarımız 11Sight.com üzerinden tek tıkla teknik destek alabiliyorlar. Türkiye ve Amerika saat dilimleri arasındaki fark sayesinde 7/24 bu desteği sağlamaya çalışıyoruz. Türkiye’de 4 yılı aşkın süredir faaliyet gösterdiğimiz için burada da konusunda uzman bir müşteri hizmetleri ekibimiz var. Ayrıca beraber çalıştığımız markalarla belirli aralıklarla eğitimler ve workshoplar düzenleyerek müşterilerimize yeni özelliklerimizi tanıyoruz.

Otomotiv sektörü için bireysel kullanımda ya da bayiler için farklı bir ürününüz de var mı? Yakın zamanda daha farklı gelişmiş bir ürününüz bu anlamda olacak mı?

11Sight’ta 2 profil türü var: Organizasyon hesabı ve Bireysel hesap. Bireysel hesabı web sitesinden kredi kartınız ile alıp anında kullanmaya başlayabilirsiniz. Hatta kullanıma hazır bir de profil sayfası veriyoruz ki web siteniz olmasa bile 11Sight görüntülü görüşmesini kullanın. Organizasyon hesabının altında ise, firmaya belirli bir kullanıcı lisansı tanımlanıyor ve dilediği gibi kullanıcı ekleme/çıkarma düzenleme yapabiliyor, çalışanlarının performansını takip edebiliyor ve kendi kullandığı CRM / ERP veya pazarlama araçlarıyla entegre olabiliyor.. Çalıştığımız firmalarla otomotiv sektörünün ihtiyaçlarını yakından takip ediyoruz. 11Sight’ta görüşme sırasında kullanılabilecek araçlarla görüşmenin verimliliğini destekliyoruz. Birlikte çalıştığımız firmalarla sürekli iletişim halindeyiz ve ihtiyaçlara uygun olarak geliştirmelere devam edeceğiz. Bir çok yeni özellik ve çözüm ile karşınızda olacağız.

Bu ürünün şu ana kadar video çekip canlı olarak gösterilen facebook, instagram, whatsup, sahibinden.com v.b. platformlardan ne gibi bir farkı var? Ücretli olarak bu ürün neden sizden satın alınsın?

11Sight işletmeler için görüntülü görüşme çözümü sunan bir şirkettir. Facebook, Instagram gibi uygulamalar son kullanıcıların kendi aralarındaki iletişim için geliştirilmiş çözümlerdir. İşletmelerin ihtiyacı olan bir çok özellik bu çözümlerde yoktur. Bu uygulamalarla KVKK onayı alamazsınız, verileri Türkiye’de barındıramazsınız, CRM entegrasyonu yapamazsanız, pazarlama kampanyalarında kullanamazsınız, çalışanlarınızın performansını ölçemezsiniz.

Ayrıca şunu aklımızdan çıkarmayalım: Hiçbir şey bedava değildir. Bahsettiğiniz ücretsiz platformlar sizin veri güvenliğinize söyledikleri kadar önem vermiyor. Şu an insanlar henüz veri güvenliğinin ciddiyetinin farkında değiller. Fakat önümüzdeki yıllarda şimdiye kadar verdiğimiz bilgiler hiç düşünmediğimiz yerlerde karşımıza çıkacak. 11Sight’ta bizim birinci önceliğimiz veri güvenliği.

11Sight’ı tercih etmek için diğer sebep ise performans göstergeleri. 11Sight kurumsal bir çözüm. Tek bir işletmenin altında onlarca kullanıcıya hizmet veriyoruz. Buradan yapılan aramaların kalitesi, performansı, cevaplanma oranlarını gösteren ve dilediğiniz zaman dilimine ait raporlama yapan başka bir platform piyasada yok.

Denemek isteyen kullanıcılara ücretsiz danışmanlık ve deneme versiyonları sağlıyoruz, böylece işletmeler neden 11Sight’ı seçmeleri gerektiğine kendileri karar verebiliyorlar.

Özellikle “online araç tanıtımı” için ön plana çıkarmış olduğunuz 11Sight görüntülü etkileşim platformu özellikle otomotiv sektöründe satışı neticelendirme ve sonlandırmada ne gibi farklılık doğurabilmektedir?

Dijital teknolojilere bu denli alışkın müşterilerin beğendikleri araçları evden çıkmadan, canlı olarak görüntülemesi memnuniyetlerini ve markaya bağlılıklarını arttırdı. Evi uzakta olan, dışarı çıkamayan veya çıkmak istemeyen, acil ihtiyacı olan müşteriler için de 11Sight etkili bir çözüm oldu. Showroom’ları telefonla aramak yerine görüntülü arayan müşterilerle, markaya güven endeksi 3 kat arttı. Ayrıca görüntülü iletişimin sesli iletişime göre dönüşüm oranı 2 kat daha fazla. Yani web sitesine gelen bir müşteri sizlerle sesli yerine görüntülü olarak görüşürse çok daha büyük olasılıkla o satışı tamamlayacaksınız. Çağımızda artık telefonla görüşmeler arka planda kaldı. Kişiselleştirilmiş dijital hizmetler çağımızın bir gereği olmaktan öte, zorunluluğu haline geldi diyebiliriz.

11Sight açılımı ve anlamı nedir? Patenti nereye aittir? Müşteri ya da ürünü kullananların bilgilerini kayıt yaptığınız ya da sakladığınız özel bir database serverınız var mı? Bilgiler sizde kalıcı olarak mı bulunuyor?

11Sight, 1 to 1 sight – Türkçe anlamı birebir görüşme demektir. Amacımızı şirket ve ürün ismi yaptık diyebiliriz. Şirketimizin merkezi California’da olduğu için patentimiz de 11Sight Corp. Şirketine aittir. Biz bulut tabanlı bir çözümüz ve tüm veritabanımız bulut sistemlerde tutuluyor. 11Sight ile anonim çağrı başlatabiliyorsunuz dolayısıyla kişisel bilgilerinizi vermek istemezseniz anonim olarak da bu hizmetten faydalanabilirsiniz. Bu hizmeti müşterilerine sunan firmalar ile verileri kendi sistemlerinde tutuyor. Bu da firma ile onun müşterisi arasında. Biz görüntülü görüşme servisi sağlayan bir firmayız.

11Sight için Türkiye’de bildiğimiz kadarı ile ilk olarak Toyota sizinle temasa geçti. Showroom’larında kullanılmaya başlandı. Şu an hangi markalar sizin teknolojinizi kullanıyor?

11Sight’ın Türkiye’de faaliyet göstermeye başlaması 4 yıl önce Fiat ile oldu. Birkaç bayi seçip buralarda çözümümüzü kullanmaya başladılar. Sonrasında bu sayı 20, 35, 50 oldu. Şu anda tüm Fiat bayileri çözümümüzü kullanıyor. Bu süreçte Alfa Romeo ve Jeep bayileri de aramıza katıldı. Şu anda bu markaların tüm bayilerinde de 11Sight kullanılıyor. Daha sonra Suzuki Türkiye otomobil, motosiklet ve marine grubu müşterimiz oldu. Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi markalarıyla da anlaşma sağladık. Türkiye’de ayrıca Europcar ve FDN Grubu ile de çalışıyoruz. Şu anda Dünya’nın önde gelen birkaç markasıyla daha görüşme sürecindeyiz. Çok yakında yeni ortaklıklarımızı da duyuracağız.

Öncelikli olarak Türkiye’de otomotiv ve diğer sektörler için hem satış hem de ciro bazında yıl sonuna kadar hedefleriniz nelerdir?

Covid-19 sebebi ile hedeflerimiz tamamen değişti, her hafta yeni markalar aramıza katılıyor. Sürecin ne kadar süreceği ile bağlantılı olarak şimdilik bir tahminleme yapmak güç. Bizim hedefimiz cirodan ziyade başarı hikayesi bazında. Türkiye’de faaliyet gösteren diğer otomobil firmalarına da çözümümüzü kullandırmak istiyoruz. Motosiklet sektöründe büyümek istiyoruz. Emlak ve Sağlık sektöründe de otomotiv sektöründeki başarımızı tekrarlamak istiyoruz. Bir de 2020 bizler için iş ortakları yılı. Bu yıl mümkün olduğunca çok girişimle güçlerimizi birleştirip onların müşterilerine çözümümüzü sunmak istiyoruz.

Son olarak 11Sight internet, iletişim, gateway v.b. alt yapı olarak nasıl bir teknoloji kullanmaktadır?

11Sight, WebRTC teknolojisiyle geliştirilmiş ve uçtan uca şifreleme yöntemiyle de güvenliği sağlanmış bir görüntülü etkileşim platformudur. Bu sayede mobil veya web tarayıcılarda, tüm cihazlar üzerinden kolay ve güvenli bir şekilde kullanılabilmektedir. Uygulamamızda, aldığımız geri dönüşler ve yaptığımız analizlere göre sürekli geliştirme ve iyileştirmeler yapıyor; gücünü ve kullanılabilirliğini her geçen gün arttırıyoruz.

Ercan Gümüş

11Sight

Türkiye Ülke Müdürü

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior, tutkularınızı uyandıracak ve aşkı yeniden keşfetmenizi sağlayacak. İleri teknolojisi,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31 Ekim - 2 Kasım tarihleri...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis Liderlik Ekibi üyesi olarak şirkete...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve Türkiye'nin önde gelen lojistik filolarından...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil üreticisi Maserati, Türkiye'deki ilk ve...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı (IAEC), bu...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve kimya sektörlerinde 18 yıla yakın...

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear,...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor....

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları...

Test Sürüşü: Hyundai INSTER Advance 84.5 kW Elektrik Otomatik

Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay INSTER, gelişmiş güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin yanı sıra uzun menzil ve geliştirilmiş...