Röportaj: 11Sight Türkiye Ülke Müdürü Ercan Gümüş

®
Çok Okunanlar

Yeni Mercedes-Benz S-Serisi Türkiye’de

Yeni bir lüks otomobil deneyimi sunan Yeni Mercedes-Benz S-Serisi Türkiye’de Aralık 2020 itibarıyla satışa sunuldu...Farklı özellikleri, kademeli olarak dijital...

Volvo Trucks yeni filolarla büyüyor…

Volvo Trucks, frigorifik taşımacılıkta öncü uluslararası nakliyat firmalarından Şığva Trans’a 20 adet yeni nesil Turbo Compound motorlu Volvo FH...

Yaklaşık 1 milyon 170 bin metreküp oldu…

SEAT, son yıllarda Barselona’da bulunan üretim merkezlerinde hayata geçirdiği projeler ile su tüketiminde önemli bir tasarruf elde ediyor.470...

TotalEnergies ve Daimler Truck AG

TotalEnergies ve Daimler Truck AG, Avrupa taşımacılığında hidrojen ekosistemini geliştirmek için iş birliği yapıyor...TotalEnergies ve Daimler Truck AG, Avrupa...

Otomotiv bayileri ürünü niçin kullanıyor tercih ediyor? Türkiye ya da dünya rakipleri var ise farkı ve tercih sebebi nedir?

11Sight otomotiv sektöründe çok büyük bir ihtiyaca yanıt veriyor. Müşteriler otomotiv showroom’larına gitmeden satış temsilcileriyle canlı olarak görüşüyorlar ve araçları en ince ayrıntısına kadar inceleyebiliyorlar.

11Sight, şirketlere yönelik profesyonel birebir görüşme çözümü. Yaptığımız işin benzeri Türkiye’de yok. Yurtdışında da 1-2 rakibimiz var. 11Sight’ın tercih edilmesindeki en önemli sebep, kolay kullanım, hızlı entegrasyon ve bilgi güvenliği. 11Sight’ı bir toplantı odası olarak düşünün. Kapıyı kapattığınızda kimsenin içeri girmesini veya toplantınızın kaydedilmesini istemezsiniz, 11Sight da verilerinizi güvenceye alıyor ve yabancıların erişimini engelliyor.

Çözümümüzle sağladığımız bir diğer değer önerisi ise, performans izleme imkânı. Organizasyonlar kullanıcılarının kaç arama yaptığını, kaç cevapsız araması olduğu gibi bilgileri kendi panellerinden kontrol edip raporlar oluşturabiliyorlar. Şirketler dilerse kendi CRM’lerine 11Sight’ı entegre ederek şirket içi iletişimi de sağlayabiliyorlar.

Ürünü bir defa aldığınızda teknik donanım olarak nelere ihtiyaç duyuyorsunuz ne kadar bir süre içinde hemen aktif kullanılmaya başlanabilir?

Çözümümüzün en önemli özelliklerinden biri de herhangi bir yükleme veya indirme gerektirmemesi. Kamerası ve mikrofonu olan her cihazdan arama yapılabiliyor. Satış temsilcileri isterlerse akıllı telefonlarından isterlerse bilgisayarlarından veya tabletlerinden çözümümüzü kullanabiliyorlar. Herhangi ekstra bir yatırıma ihtiyaç olmuyor. Çözümümüzü entegre etmek de çok kolay. 5 dakika içerisinde 11Sight’ı websitenize entegre edip, müşterilerinize görüntülü görüşme hizmeti verebilirsiniz.

Teknik desteğiniz otomotiv bayilerine ya da müşterilerinize ne şekillerde? Türkiye’ye özel farklı bir teknik servis destekleri sağlanabilir mi?

11Sight’ın hem Türkiye’de hem Amerika’da teknik destek ekibi var. Kendimizin müşterisiyiz aynı zamanda. Tüm müşterilerimiz ve kullanıcılarımız 11Sight.com üzerinden tek tıkla teknik destek alabiliyorlar. Türkiye ve Amerika saat dilimleri arasındaki fark sayesinde 7/24 bu desteği sağlamaya çalışıyoruz. Türkiye’de 4 yılı aşkın süredir faaliyet gösterdiğimiz için burada da konusunda uzman bir müşteri hizmetleri ekibimiz var. Ayrıca beraber çalıştığımız markalarla belirli aralıklarla eğitimler ve workshoplar düzenleyerek müşterilerimize yeni özelliklerimizi tanıyoruz.

Otomotiv sektörü için bireysel kullanımda ya da bayiler için farklı bir ürününüz de var mı? Yakın zamanda daha farklı gelişmiş bir ürününüz bu anlamda olacak mı?

11Sight’ta 2 profil türü var: Organizasyon hesabı ve Bireysel hesap. Bireysel hesabı web sitesinden kredi kartınız ile alıp anında kullanmaya başlayabilirsiniz. Hatta kullanıma hazır bir de profil sayfası veriyoruz ki web siteniz olmasa bile 11Sight görüntülü görüşmesini kullanın. Organizasyon hesabının altında ise, firmaya belirli bir kullanıcı lisansı tanımlanıyor ve dilediği gibi kullanıcı ekleme/çıkarma düzenleme yapabiliyor, çalışanlarının performansını takip edebiliyor ve kendi kullandığı CRM / ERP veya pazarlama araçlarıyla entegre olabiliyor.. Çalıştığımız firmalarla otomotiv sektörünün ihtiyaçlarını yakından takip ediyoruz. 11Sight’ta görüşme sırasında kullanılabilecek araçlarla görüşmenin verimliliğini destekliyoruz. Birlikte çalıştığımız firmalarla sürekli iletişim halindeyiz ve ihtiyaçlara uygun olarak geliştirmelere devam edeceğiz. Bir çok yeni özellik ve çözüm ile karşınızda olacağız.

Bu ürünün şu ana kadar video çekip canlı olarak gösterilen facebook, instagram, whatsup, sahibinden.com v.b. platformlardan ne gibi bir farkı var? Ücretli olarak bu ürün neden sizden satın alınsın?

11Sight işletmeler için görüntülü görüşme çözümü sunan bir şirkettir. Facebook, Instagram gibi uygulamalar son kullanıcıların kendi aralarındaki iletişim için geliştirilmiş çözümlerdir. İşletmelerin ihtiyacı olan bir çok özellik bu çözümlerde yoktur. Bu uygulamalarla KVKK onayı alamazsınız, verileri Türkiye’de barındıramazsınız, CRM entegrasyonu yapamazsanız, pazarlama kampanyalarında kullanamazsınız, çalışanlarınızın performansını ölçemezsiniz.

Ayrıca şunu aklımızdan çıkarmayalım: Hiçbir şey bedava değildir. Bahsettiğiniz ücretsiz platformlar sizin veri güvenliğinize söyledikleri kadar önem vermiyor. Şu an insanlar henüz veri güvenliğinin ciddiyetinin farkında değiller. Fakat önümüzdeki yıllarda şimdiye kadar verdiğimiz bilgiler hiç düşünmediğimiz yerlerde karşımıza çıkacak. 11Sight’ta bizim birinci önceliğimiz veri güvenliği.

11Sight’ı tercih etmek için diğer sebep ise performans göstergeleri. 11Sight kurumsal bir çözüm. Tek bir işletmenin altında onlarca kullanıcıya hizmet veriyoruz. Buradan yapılan aramaların kalitesi, performansı, cevaplanma oranlarını gösteren ve dilediğiniz zaman dilimine ait raporlama yapan başka bir platform piyasada yok.

Denemek isteyen kullanıcılara ücretsiz danışmanlık ve deneme versiyonları sağlıyoruz, böylece işletmeler neden 11Sight’ı seçmeleri gerektiğine kendileri karar verebiliyorlar.

Özellikle “online araç tanıtımı” için ön plana çıkarmış olduğunuz 11Sight görüntülü etkileşim platformu özellikle otomotiv sektöründe satışı neticelendirme ve sonlandırmada ne gibi farklılık doğurabilmektedir?

Dijital teknolojilere bu denli alışkın müşterilerin beğendikleri araçları evden çıkmadan, canlı olarak görüntülemesi memnuniyetlerini ve markaya bağlılıklarını arttırdı. Evi uzakta olan, dışarı çıkamayan veya çıkmak istemeyen, acil ihtiyacı olan müşteriler için de 11Sight etkili bir çözüm oldu. Showroom’ları telefonla aramak yerine görüntülü arayan müşterilerle, markaya güven endeksi 3 kat arttı. Ayrıca görüntülü iletişimin sesli iletişime göre dönüşüm oranı 2 kat daha fazla. Yani web sitesine gelen bir müşteri sizlerle sesli yerine görüntülü olarak görüşürse çok daha büyük olasılıkla o satışı tamamlayacaksınız. Çağımızda artık telefonla görüşmeler arka planda kaldı. Kişiselleştirilmiş dijital hizmetler çağımızın bir gereği olmaktan öte, zorunluluğu haline geldi diyebiliriz.

11Sight açılımı ve anlamı nedir? Patenti nereye aittir? Müşteri ya da ürünü kullananların bilgilerini kayıt yaptığınız ya da sakladığınız özel bir database serverınız var mı? Bilgiler sizde kalıcı olarak mı bulunuyor?

11Sight, 1 to 1 sight – Türkçe anlamı birebir görüşme demektir. Amacımızı şirket ve ürün ismi yaptık diyebiliriz. Şirketimizin merkezi California’da olduğu için patentimiz de 11Sight Corp. Şirketine aittir. Biz bulut tabanlı bir çözümüz ve tüm veritabanımız bulut sistemlerde tutuluyor. 11Sight ile anonim çağrı başlatabiliyorsunuz dolayısıyla kişisel bilgilerinizi vermek istemezseniz anonim olarak da bu hizmetten faydalanabilirsiniz. Bu hizmeti müşterilerine sunan firmalar ile verileri kendi sistemlerinde tutuyor. Bu da firma ile onun müşterisi arasında. Biz görüntülü görüşme servisi sağlayan bir firmayız.

11Sight için Türkiye’de bildiğimiz kadarı ile ilk olarak Toyota sizinle temasa geçti. Showroom’larında kullanılmaya başlandı. Şu an hangi markalar sizin teknolojinizi kullanıyor?

11Sight’ın Türkiye’de faaliyet göstermeye başlaması 4 yıl önce Fiat ile oldu. Birkaç bayi seçip buralarda çözümümüzü kullanmaya başladılar. Sonrasında bu sayı 20, 35, 50 oldu. Şu anda tüm Fiat bayileri çözümümüzü kullanıyor. Bu süreçte Alfa Romeo ve Jeep bayileri de aramıza katıldı. Şu anda bu markaların tüm bayilerinde de 11Sight kullanılıyor. Daha sonra Suzuki Türkiye otomobil, motosiklet ve marine grubu müşterimiz oldu. Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi markalarıyla da anlaşma sağladık. Türkiye’de ayrıca Europcar ve FDN Grubu ile de çalışıyoruz. Şu anda Dünya’nın önde gelen birkaç markasıyla daha görüşme sürecindeyiz. Çok yakında yeni ortaklıklarımızı da duyuracağız.

Öncelikli olarak Türkiye’de otomotiv ve diğer sektörler için hem satış hem de ciro bazında yıl sonuna kadar hedefleriniz nelerdir?

Covid-19 sebebi ile hedeflerimiz tamamen değişti, her hafta yeni markalar aramıza katılıyor. Sürecin ne kadar süreceği ile bağlantılı olarak şimdilik bir tahminleme yapmak güç. Bizim hedefimiz cirodan ziyade başarı hikayesi bazında. Türkiye’de faaliyet gösteren diğer otomobil firmalarına da çözümümüzü kullandırmak istiyoruz. Motosiklet sektöründe büyümek istiyoruz. Emlak ve Sağlık sektöründe de otomotiv sektöründeki başarımızı tekrarlamak istiyoruz. Bir de 2020 bizler için iş ortakları yılı. Bu yıl mümkün olduğunca çok girişimle güçlerimizi birleştirip onların müşterilerine çözümümüzü sunmak istiyoruz.

Son olarak 11Sight internet, iletişim, gateway v.b. alt yapı olarak nasıl bir teknoloji kullanmaktadır?

11Sight, WebRTC teknolojisiyle geliştirilmiş ve uçtan uca şifreleme yöntemiyle de güvenliği sağlanmış bir görüntülü etkileşim platformudur. Bu sayede mobil veya web tarayıcılarda, tüm cihazlar üzerinden kolay ve güvenli bir şekilde kullanılabilmektedir. Uygulamamızda, aldığımız geri dönüşler ve yaptığımız analizlere göre sürekli geliştirme ve iyileştirmeler yapıyor; gücünü ve kullanılabilirliğini her geçen gün arttırıyoruz.

Ercan Gümüş

11Sight

Türkiye Ülke Müdürü

Diğer Haberler

Özgür Süslü, 2024 yılına ilişkin değerlendirmelerini ve 2025 öngörüleri

Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Özgür Süslü, hedeflerinin karlı bir şekilde, kaliteden ödün vermeden yüksek müşteri deneyimiyle ürünlerini tüketiciyle buluşturmak olduğunu belirtti.Özgür Süslü, 2024...

80,62 $’dan işlem görerek %0,3 arttı…

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol ithalatçısı ülkesi olan Çin'de ekonomik aktivitenin arttığına işaret eden veriler ve gelecek hafta göreve başlayacak olan ABD Başkanı...

Brent petrolün varil fiyatı 80,63 dolar…

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 80,63 ​​dolardan işlem görüyor... Dün 81,66 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 80,40 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün...

Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı

Renault Grubu 2024 finansal sonuçlarını açıkladı. Bu sonuçlarla birlikte Dacia markasının başarıları tescillendi. Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı ve Avrupa’nın en...

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı gerçekleştirerek 2023 yılına kıyasla %1,3 büyüme sağladı.Grup, Avrupa'da satışlarını %3,5 artırarak pazarın iki katı gelişme...

Dakar Rallisi’nin Şampiyonu Red Bull Sporcusu Daniel Sanders

Dünyanın en zorlu motor sporları mücadelesi Dakar Rallisi sona erdi. 12 etaptan oluşan maceranın galibi motosiklet kategorisinde Red Bull sporcusu Daniel Sanders Oldu. 14 gün...

BMW Group Tamamen Elektrikli Modelleriyle

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği; BMW, MINI ve BMW Motorrad markalarını bünyesinde barındıran BMW Group, 2024’e elektrikli modelleriyle damga vurdu. Toplam 2.450.804 teslimat gerçekleştiren...

Country News Categories - UK

Powering into space: Škoda confirms UK specification and price for all-new Kodiaq vRS seven-seater

Škoda is set to open order books for the latest member of the all-new Kodiaq family – the vRS. The sporting flagship of the...

All-new Mazda6e unveiled at Brussels Motor Show

Mazda has revealed its new BEV for the European market today at the Brussels Motor Show. A stylish electric hatchback with a fastback saloon...

USA

Wards names the Kia EV9 one of the most impactful models of 2024

The 2024 EV9 has been recognized as one of the most impactful models of 2024 by WardsAuto, earning its place on WardsAuto’s top 10...

Automobili Lamborghini celebrates a record year with 10,687 cars delivered

 With a total of 10,687 cars delivered during 2024, equivalent to an increase of 6% compared to 2023, Automobili Lamborghini scores the best annual...

DE

Alfa Romeo stellt neue INTENSA-Sondermodelle vor

Alfa Romeo erweitert sein Angebot um die neuen Sondermodelle INTENSA, die für die Modellreihen Junior, Tonale, Giulia und Stelvio zur Verfügung stehen. Zu den...

Raphaële Carreau leitet den Bereich Versicherungen bei Stellantis Financial Services

Stellantis Financial Services Europe SA hat heute bekannt gegeben, dass Raphaële Carreau mit Wirkung zum 19. August 2024 zum Head of Insurance ernannt wurde....

IT

PEUGEOT ITALIA ANNUNCIA LA NOMINA DI VALENTINO MUNNO A NUOVO MANAGING DIRECTOR

Torino. Novità al vertice di PEUGEOT in Italia, con la nomina di un nuovo Managing Director per il Brand francese a partire dal 1°...

Elettrico alla portata di tutti: Leapmotor T03 in promozione a 15.500€ e C10 a 33.900€

Leapmotor, brand presente in Italia da ottobre 2024 grazie alla partnership con Stellantis, annuncia il lancio di una nuova iniziativa pensata per rendere l’auto...

FR

Lancia et Miki Biasion à l’honneur au Salon de l’Automobile de Bruxelles 2025

Ces derniers jours, Lancia s'est fait remarquer au Salon de l'Automobile de Bruxelles.  Avec plus de 100 000 visiteurs, l'événement confirme l'énorme intérêt suscité par...

Opel Movano HYDROGEN : “Pour une offre encore plus forte”

Au niveau mondial, nous avons vendu plus de 125 000 véhicules utilitaires légers l'année dernière et nous avons réussi à augmenter considérablement nos ventes...