Renault’un tercihi Castrol

®
Çok Okunanlar

Eskişehir Büyük Organizasyona Hazır

2025 FIA Avrupa Ralli Kupası'nın dokuzuncu, Petrol Ofisi Maxima 2025 Türkiye Ralli Şampiyonası'nın da beşinci ayağı olan Odunpazarı ESOK Rally,...

PETRONAS Sprinta’nın Marka Kimliği Yenilendi

PETRONAS SPRINTA, Her Sürücünün ‘’Kendi Yolun‘’ söylemiyle Yolculuğunu Kutlayan Cesur Yeni Kimliğini Tanıtıyor... PETRONAS Madeni Yağlar, amiral gemisi motosiklet yağı...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden...

Stellantis ve Koç Holding Üst Yönetimi Tofaş Fabrikası’nı Ziyaret Etti

Stellantis Başkanı John Elkann: “Tofaş ile Birlikte Önümüzde Büyük Fırsatlar Var” Tofaş, hafif ticari araç üretim anlaşmasının imzalanmasının ardından Stellantis’in...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi...

OMODA 7 Tasarımı ve İleri Teknolojileriyle

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA, yeni D-SUV modeli OMODA 7’de en ileri...

1.899.000 TL’den başlayan fiyatlarla Nissan Qashqai

Sınırlı sayıda Qashqai 1.899.000 TL’lik fiyatıyla dikkat çekiyor C-SUV segmentinin yaratıcısı Nissan Qashqai için özel kampanyalar Nissan sahibi olmak isteyenleri...

Castrol, Renault ile uzun süredir devam eden iş birliğini “Değerini Bilmek Tercih Meselesi” sloganıyla hazırladığı ve ünlü oyuncu Salih Bademci’nin rol aldığı reklam filmi ile duyurdu. Filmde; otomobiline değer veren Renault araç sahiplerinin araçları için doğrusunu seçtikleri, bu nedenle de Castrol madeni yağlarını tercih ettikleri anlatılıyor.

Dünyanın lider madeni yağ markalarından Castrol, Renault araç sahiplerinin araçlarına verdiği değeri Castrol motor yağlarını seçerek gösterdiğini ortaya koyan bir reklam filmi hazırladı.

Son dönemin en popüler oyuncularından olan Salih Bademci’nin rol aldığı “Değerini Bilmek Tercih Meselesi” sloganıyla hazırlanan Castrol reklam filminde; sahip olduklarının değerini bilenlerin tercihlerini doğru yaptıkları mesajı veriliyor. Renault araç sahiplerinin de araçları için en iyisini yapmak istediklerini ve bu yüzden de Renault için özel üretilen Castrol madeni yağlarını seçtikleri anlatılıyor.

Sahip olduklarının değerini bilenler, Castrol motor yağını tercih ediyor.

Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Pazarlama Direktörü Nilay Tatlısöz, Renault ile küresel çapta yaptıkları iş birliğinin kendileri için çok önemli olduğunu ifade ederek, Renault araçları için özel olarak geliştirdikleri Castrol madeni yağlar sayesinde motorun uzun süre boyunca ilk günkü performansını koruduğunu belirtti. Tatlısöz, “Renault sahipleri, araçlarının değerini çok iyi biliyor ve araçları için en iyisini yapmaya çalışıyor. Reklam filmimiz ile sahip oldukları için en doğru seçimi yapmaya çalışan herkese sesleniyoruz. Castrol olarak biz de sahip olduğumuz tüm iş birliklerimiz için doğru seçimi yaparak araçların en uzun süre en iyi performansı vermesini sağlıyoruz. Ayrıca reklam filmimizde birlikte çalışma şansına sahip olduğumuz Salih Bademci’ye de içtenliği ve samimiyetinden ötürü teşekkürlerimi sunmak isterim. “Yılın Oyuncusu” unvanını ne kadar hak ettiğini reklam filmimizin çekimleri sırasında gösterdiği performans ile bir kez daha görmüş olduk” dedi.

Castrol ile Renault’un iş birlikleri güçlenerek devam ediyor

Castrol ile Renault’un 2017 yılında Renault F1 takım sponsorluğuyla başlayan iş birliği 2020’de küresel çapta satış sonrası hizmetlerle devam etti. 2021’de Renault F1 takımının Alpine F1 olmasıyla birlikte Formula 1’de yer alan araçların motorlarının geliştirilmesi konusunda Castrol ve Renault arasındaki iş birliği de artarak devam ediyor. Burada elde edilen tecrübe ile binek ve ticari araçlara yönelik olarak çok daha iyi performans veren ürünler ve motorlar geliştiriliyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Castrol

Reklam Ajansı: KBA Works

Reklamveren Temsilcileri: Ayşen Mutuş, Nilay Tatlısöz

Ajans Başkanı: Evren Bingöl

Yaratıcı Ekip: Burak Güleryüz, Onur Emer, Sercan Özdoğan, İbrahim Can, Onur Kenar

Müşteri İlişkileri: Gamze Yağmur Taç Güleryüz, Gamze Akkoca

Stratejik Planlama: KBA Works

Medya Şirketi: Mindshare

Yapım Şirketi: KBA Works

Yönetmen: Barış Kırımşelioğlu

Görüntü Yönetmeni: Emre Tanyıldız

Yapımcı: Yasin Üstün

Diğer Haberler

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de siparişe açtı. Sadece Togg’un dijital...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC PLUS sertifikalı üretim süreçleri ve...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak için tasarlanan otomobil, sınırlı sayıda,...