Renault Trucks, 2023 yılının başında elektrikli ürün

®
Çok Okunanlar

Hyundai Motorsport 2022 FIA WRC Pilotları

Hyundai Motorsporları Takımı, 2022 yılı FIA Dünya Ralli Şampiyonası (WRC) sezonunda ter dökecek pilotlarını duyurdu. Takımın 2022 sezonunda as...

Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé

Tamamı Mercedes-AMG tarafından geliştirilen üçüncü model olan AMG GT 4-Kapı Coupé, yenilenen tasarımı ve arttırılan kişiselleştirme özellikleri ile 4.959.500...

2035 Yılına Kadar Karbon Nötr Olacak

Dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden Mazda, geçtiğimiz günlerde markanın geleceğine yön verecek yeni stratejileri kapsamında açıklamalarda bulundu. Japon marka,...

Toyota Uluslararası Hayalimdeki Araba Resim Yarışması’nda Samsun’dan Çağın Akay Yazıcı Dünya 3’üncüsü…

Toyota Uluslararası Hayalimdeki Araba Resim Yarışması’nda 9 yaşındaki Samsun’lu Çağın Akay Yazıcı 8-11 yaş kategorisinde dünya üçüncüsü oldu. Japonya’da...
Renault Trucks, tam elektrikli ürün yelpazesini genişletiyor. Bölgesel taşımacılık için Renault Trucks T E-Tech ve inşaat uygulamaları için Renault Trucks C E-Tech olmak üzere 44 tona kadar iki yeni model, 2023 yılında satışa sunulacak.  
Renault Trucks, müşterilerinin enerji geçişini destekleme taahhüdünü ve her türlü kullanım alanı için elektrikli kamyon sunma tutkusunu sürdürüyor. 2020’den bu yana Renault Trucks, Fransa’da üretilen 3,1 tondan 26 tona kadar tam elektrikli kamyonlarını sunuyor. 
Renault Trucks, 2023 yılının başında elektrikli ürün gamında 44 tona kadar olan iki yeni modelinin satışına da başlayacak: bölgesel taşımacılık için Renault Trucks T E-Tech ve inşaat alanı için Renault Trucks C E-Tech.

Geniş yelpazede elektrik motorları ve bataryaları 
Renault Trucks’ın ağır hizmet yelpazesindeki bu yeni modeller, 490 kW’a (666 bg’ne eşdeğer) kadar birleşik güç sağlayan iki veya üç elektrik motoruyla donatılacak. Ayrıca Optidriver şanzıman donanımına sahip olacak. 
Renault Trucks T ve C E-Tech modelleri, 180 ila 540 kWh kapasiteli iki ila altı lityum iyon batarya paketiyle ile güçlendirilecek. Araçların aküleri, 43 kW’a kadar alternatif akım (AC) ile 9,5 saatte, 250 kW’a kadar doğru akım (DC) ile 2,5 saatte tamamen şarj edilebiliyor. Bu kamyonlar, tek şarjla 300 km, bir saatlik ara hızlı şarjla (250 kW) 500 km’ye kadar menzile sahip. 
Daha kolay üstyapı uygulamaları için beş aks konfigürasyonu ve üç PTO
Renault Trucks T ve C E-Tech, tüm üstyapılara ve dolayısıyla her türlü kullanıma kolayca uyum sağlamak için elektrikli, elektromekanik ve vites kutusu üzerinde olmak üzere üç tip PTO ile donatılabiliyor: 
Bu yeni elektrikli modeller, 44 ton azami yüklü ağırlığında, 4×2 ve 6×2 çekici ile 4×2, 6×2 ve 8×4 tridem kamyon versiyonlarıyla mevcut olacak. 
2023’ün ilk çeyreğinde satışa sunulacak Renault Trucks T ve C E-Tech, Renault Trucks’ın Bourg-en-Bresse’deki fabrikasında üretilecek.
3,1’den 44 tona uzanan tam elektrikli ürün yelpazesi ve 360° müşteri desteği sunan Renault Trucks, stratejisini hızlandırıyor ve hedeflerini yükseltiyor: Renault Trucks, 2030 yılına kadar araçlarının yüzde 50’sini elektrikli olarak sunmayı planlıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...