Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!
Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir...
Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına...
Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç...
Renault Trucks, tam elektrikli ürün yelpazesini genişletiyor. Bölgesel taşımacılık için Renault Trucks T E-Tech ve inşaat uygulamaları için Renault Trucks C E-Tech olmak üzere 44 tona kadar iki yeni model, 2023 yılında satışa sunulacak.
Renault Trucks, müşterilerinin enerji geçişini destekleme taahhüdünü ve her türlü kullanım alanı için elektrikli kamyon sunma tutkusunu sürdürüyor. 2020’den bu yana Renault Trucks, Fransa’da üretilen 3,1 tondan 26 tona kadar tam elektrikli kamyonlarını sunuyor.
Renault Trucks, 2023 yılının başında elektrikli ürün gamında 44 tona kadar olan iki yeni modelinin satışına da başlayacak: bölgesel taşımacılık için Renault Trucks T E-Tech ve inşaat alanı için Renault Trucks C E-Tech.
Geniş yelpazede elektrik motorları ve bataryaları
Renault Trucks’ın ağır hizmet yelpazesindeki bu yeni modeller, 490 kW’a (666 bg’ne eşdeğer) kadar birleşik güç sağlayan iki veya üç elektrik motoruyla donatılacak. Ayrıca Optidriver şanzıman donanımına sahip olacak.
Renault Trucks T ve C E-Tech modelleri, 180 ila 540 kWh kapasiteli iki ila altı lityum iyon batarya paketiyle ile güçlendirilecek. Araçların aküleri, 43 kW’a kadar alternatif akım (AC) ile 9,5 saatte, 250 kW’a kadar doğru akım (DC) ile 2,5 saatte tamamen şarj edilebiliyor. Bu kamyonlar, tek şarjla 300 km, bir saatlik ara hızlı şarjla (250 kW) 500 km’ye kadar menzile sahip.
Daha kolay üstyapı uygulamaları için beş aks konfigürasyonu ve üç PTO
Renault Trucks T ve C E-Tech, tüm üstyapılara ve dolayısıyla her türlü kullanıma kolayca uyum sağlamak için elektrikli, elektromekanik ve vites kutusu üzerinde olmak üzere üç tip PTO ile donatılabiliyor:
Bu yeni elektrikli modeller, 44 ton azami yüklü ağırlığında, 4×2 ve 6×2 çekici ile 4×2, 6×2 ve 8×4 tridem kamyon versiyonlarıyla mevcut olacak.
2023’ün ilk çeyreğinde satışa sunulacak Renault Trucks T ve C E-Tech, Renault Trucks’ın Bourg-en-Bresse’deki fabrikasında üretilecek.
3,1’den 44 tona uzanan tam elektrikli ürün yelpazesi ve 360° müşteri desteği sunan Renault Trucks, stratejisini hızlandırıyor ve hedeflerini yükseltiyor: Renault Trucks, 2030 yılına kadar araçlarının yüzde 50’sini elektrikli olarak sunmayı planlıyor.
Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...
2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...
Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...
Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...
Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!
Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!
Dünyanın...
Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...
OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...