Renault Trucks, tam elektrikli ürün yelpazesini genişletiyor. Bölgesel taşımacılık için Renault Trucks T E-Tech ve inşaat uygulamaları için Renault Trucks C E-Tech olmak üzere 44 tona kadar iki yeni model, 2023 yılında satışa sunulacak.
Renault Trucks, müşterilerinin enerji geçişini destekleme taahhüdünü ve her türlü kullanım alanı için elektrikli kamyon sunma tutkusunu sürdürüyor. 2020’den bu yana Renault Trucks, Fransa’da üretilen 3,1 tondan 26 tona kadar tam elektrikli kamyonlarını sunuyor.
Renault Trucks, 2023 yılının başında elektrikli ürün gamında 44 tona kadar olan iki yeni modelinin satışına da başlayacak: bölgesel taşımacılık için Renault Trucks T E-Tech ve inşaat alanı için Renault Trucks C E-Tech.
Geniş yelpazede elektrik motorları ve bataryaları
Renault Trucks’ın ağır hizmet yelpazesindeki bu yeni modeller, 490 kW’a (666 bg’ne eşdeğer) kadar birleşik güç sağlayan iki veya üç elektrik motoruyla donatılacak. Ayrıca Optidriver şanzıman donanımına sahip olacak.
Renault Trucks T ve C E-Tech modelleri, 180 ila 540 kWh kapasiteli iki ila altı lityum iyon batarya paketiyle ile güçlendirilecek. Araçların aküleri, 43 kW’a kadar alternatif akım (AC) ile 9,5 saatte, 250 kW’a kadar doğru akım (DC) ile 2,5 saatte tamamen şarj edilebiliyor. Bu kamyonlar, tek şarjla 300 km, bir saatlik ara hızlı şarjla (250 kW) 500 km’ye kadar menzile sahip.
Daha kolay üstyapı uygulamaları için beş aks konfigürasyonu ve üç PTO
Renault Trucks T ve C E-Tech, tüm üstyapılara ve dolayısıyla her türlü kullanıma kolayca uyum sağlamak için elektrikli, elektromekanik ve vites kutusu üzerinde olmak üzere üç tip PTO ile donatılabiliyor:
Bu yeni elektrikli modeller, 44 ton azami yüklü ağırlığında, 4×2 ve 6×2 çekici ile 4×2, 6×2 ve 8×4 tridem kamyon versiyonlarıyla mevcut olacak.
2023’ün ilk çeyreğinde satışa sunulacak Renault Trucks T ve C E-Tech, Renault Trucks’ın Bourg-en-Bresse’deki fabrikasında üretilecek.
3,1’den 44 tona uzanan tam elektrikli ürün yelpazesi ve 360° müşteri desteği sunan Renault Trucks, stratejisini hızlandırıyor ve hedeflerini yükseltiyor: Renault Trucks, 2030 yılına kadar araçlarının yüzde 50’sini elektrikli olarak sunmayı planlıyor.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nın 2024-2028 Stratejik Planından yaptığı derlemeye göre, net sıfır odaklı karbon emisyon hedefinde elektrikli araçlar için soket sayısı 2024 sonunda...
Kış aylarının yaklaşmasıyla birlikte hava sıcaklıkları 7 derecenin altına düşmeye başlıyor. Bu dönemde doğru lastik seçimi, hem yol tutuşu hem de fren mesafesi için...
Formula 1'in hızla değişen dünyasında, Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı’nın 2010 yılında geri dönüşünden bu yana PETRONAS, bu ailenin ayrılmaz bir parçası olarak hem isim sponsoru...
2024 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası 6. ayağı olan Sakarya Offroad Yarışı, 54 Otomobil Spor Kulübü (54OSK) tarafından Sakarya Valiliği, Spor Toto, ICRYPEX, Petlas, Sakarya...
Küresel otomotiv ve ulaşım sektörlerine dünyanın en sürdürülebilir elektrikli araç motorlarını tasarlama ve üretme vizyonuyla İngiltere'de kurulan AEM (Advanced Electric Machines), daha verimli ve...
YILIN EN İYİ KIŞ LASTİĞİ ÜRETİCİSİ MICHELIN’DEN “GÜVENLE SÜR, KAZAN” KAMPANYASI!
Mobilite alanında öncü şirketlerden biri olan Michelin, AUTO BILD’in gerçekleştirdiği tüm testleri başarıyla geçerek...
TCR European Endurance'ta ülkemizi temsil eden TEXACO Team AMS takımı, final yarışında 3 kez podyumun en üst basamağına çıktı.
Yurt dışında elde ettiği başarılarla ülkemizi...