Ford Otosan, ‘Biyometrik imza’ uygulaması

®
Çok Okunanlar

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e...

Türk otomotiv sanayinin öncü şirketi Ford Otosan, çevreye verdiği önem ve sürdürülebilirlik yaklaşımı kapsamında devreye aldığı ‘biyometrik imza’ uygulaması ile yenilikçi olma vizyonunu her alanda müşterilerine sunarken, kağıt israfının önüne geçerek her yıl 150 ağacı kurtarıyor.

 Kurulduğu günden bu yana tüm faaliyetlerini çevreye ve topluma fayda sağlayan ürün ve hizmet sunma misyonuyla gerçekleştiren Ford Otosan, sürdürülebilirlik yaklaşımı kapsamında hayata geçirdiği ‘biyometrik imza’ uygulamasıyla müşterilerine dijitalleşmenin fırsatlarını ve teknolojik yenilikleri sunmaya devam ediyor.

Teknoloji konusundaki öncü misyonunu, sadece araç teknolojileri ile sınırlı bırakmayan Ford Otosan, dijitalleşme ve geleceğin teknolojilerine bugünden adapte olmaya ve müşterilerine fayda sunan uygulamalar yaratmaya devam ediyor. Ford Otosan’ın bu doğrultuda, satış ve satış sonrasındaki servis işlemleri dahil her türlü süreçte uyguladığı ‘biyometrik imza’ ile müşterilerden daha önce ıslak imza alınması gereken formların dijitale taşınması çevresel etkiyi en aza indiriyor.

Satış ve satış sonrası hizmetlerde dijitalleşmenin fırsatlarını müşterilere kolaylık sağlamak üzere sunan şirket, yenilikçi olma vizyonunu her alanda uygulamaya önem gösteriyor. 2020 yılında devreye aldığı biyometrik imza uygulaması ile hem güvenilir hem de hızlı ulaşılabilir bir arşivleme sistemine sahip olan Ford Otosan, daha hijyenik olması ve az temas gerektiren satış & satış sonrası süreçlerinde de kağıt israfını engelleyerek, 2 yılda toplam 300 ağacı kurtarmayı başardı.

Diğer Haberler

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hyundai Motor Türkiye,...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz konusu yatırım 2025-2028 döneminde gerçekleştirilecek...

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...