Renault Grubu yeni misyonunu açıkladı…

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia Rally Raid’de bu yıl SSV kategorisine yoğun ilgi

30 Ağustos - 6 Eylül tarihleri arasında 15. kez macera severlerle buluşacak TransAnatolia, Bursa’dan başlayıp Bolu’da son bulacak. TransAnatolia...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Suzuki Modellerinde Ağustos Ayına Özel ÖTV

Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, yeni ÖTV düzenlemesiyle avantajlı fiyatlarla ve...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik...

Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak

Çevre dostu özellikleri ve dikkat çekici tasarımıyla tamamen elektrikli Microlino, yazın en keyifli buluşması için Bodrum’da! Borusan Otomotiv’in Türkiye...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi...

Renault Grubu, bu kelimelerle kurumsal yapısı, 170 000 çalışanı, paydaşları ve müşterilerine hizmet etme amacını taşıyan misyonunun anlamını vurguluyor. Misyonun kalbinde Renault’nun derinlere uzanan; temeli insan unsuru olan, paylaşımcı duruşu ile Grubun yaratıcılık, yenilikçilik ve teknik yetileri yer alıyor.

“Renault’da, her zaman teknoloji ve inovasyon insanlara hizmet eder; insanlar teknoloji ve inovasyona değil. Bunun nedeni ise, temel amacımızın insanları birbirine yakınlaştırmak olmasıdır. Bu özgürlük, günümüz ulaşımının da temelinde yatmaktadır ve yarın bu ilişki daha da güçlenecektir.” diyen Renault Yönetim Kurulu Başkanı Jean-Dominique Senard, misyon odaklı yaklaşımın rekabetçiliğin temel unsuru olduğunu dile getirdi.

Senard sözlerini şöyle sürdürdü: “Bir şirketin gücü; yapacağı hamleler ile uzun vadeli dinamiklerinin, o şirketin değer odaklı yönetim şekli ve stratejisiyle uyumlu olmasına bağlıdır. Bu uyum anlamlı ve kalıcı sonuçlar doğurur. Bu sonuçlar da güveni, aidiyetten duyulan gururu, motivasyonu ve paydaşların bağlılığını sağlayarak yüksek performans getirir.” 

Grubun yeni misyonu ortak bir çalışma ile şekillendi. Öncelikle çalışma grupları çok sayıdaki ülkede, pek çok iş kolundaki operasyonel birimler ve üst yönetimle yapılmış yüzlerce mülakatı analiz etti. Buna paralel olarak kurum kültürüyle ilgili de analizler yapıldı. Çalışmanın son ayağında tüm verilerle birlikte, kurum dışındaki paydaşlarla da (iş ortakları, yatırımcılar, STKlar, vs) bir araya gelindi ve süreç tamamlandı.

Renault Grubu, bu misyonu güçlendirmek için, Paydaşlar Komitesi’nden öteye geçerek bir Misyon Komitesi’nin (Purpose Committee) yıl sonundan önce kurulmasına karar verdi. Çok çeşitli geçmişlere ve uzmanlık alanlarına sahip uluslararası kişilerden oluşan bu komitenin, Grup stratejisine ilişkin analizleri ve tavsiyeleri ile Yönetim Kurulu’nu bilgilendirmesine karar verildi.

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...