Peugeot yüzde 5’lik bir büyüme oranı yakaladı…

®
Çok Okunanlar

Endonezya’da 1.55 milyar dolar yatırım yapacak…

Güney Kore'nin Hyundai markası Salı günü yaptığı açıklamada, Endonezya'da yeni bir fabrika inşa etmek için ön anlaşma imzaladığını açıkladı... Hyundai...

SON DAKİKA: LİFAN TÜRKİYE PAZARINA GİRMEYE HAZIRLANIYOR..!

Çinli otomobil grubu LİFAN Türkiye pazarına girmeye hazırlanıyor... Automobile Magazine, dergimiz ile özel olarak bağlantıya geçen Çin'li “Lifan Motors” medya...

Autodrom’da Deneyimleme Şansı Yakaladı

Elektrikli ve Hibrit Araç Meraklıları En Beğendiği Modelleri Autodrom’da Deneyimleme Şansı Yakaladı! Türkiye’de ilk kez 2019 yılında düzenlenen Elektrikli ve...

TÜVTÜRK ismini kullanarak randevu ücret talebi…!

Son günlerde farklı kişi ve kurumların, kurdukları yanıltıcı internet siteleri ve çağrı merkezleri aracılığıyla ücretsiz olarak sunulan randevu hizmeti...

Geride bıraktığımız seneyi Türkiye’de büyüme rakamları ve önemli başarılarla kapatan PEUGEOT, Avrupa genelinde de 2021 yılında bir önceki seneye göre %5’lik bir büyüme oranı yakaladı. Bu başarıyı yakalamasında PEUGEOT 208 ve SUV 2008 modellerinin rolü çok büyük oldu. 2020 senesinde Yılın Otomobili (Car of the Year) seçilen, markanın sınıfında dinamikleri değiştiren hatchback modeli PEUGEOT 208 başarısını 2021 senesine taşıyarak, Avrupa’nın en çok satılan otomobili olmayı başardı. Bununla birlikte, sunduğu yenilikçi teknolojileri, kusursuz tasarımı ve yüksek konforu ile Türkiye pazarında sınıfının lideri olan PEUGEOT SUV 2008, Avrupa’da da yılın en çok satan B-SUV modeli oldu. Bu başarılara ek olarak markanın Avrupa pazarında satışını gerçekleştirdiği her 6 modelden 1 tanesi elektrikli oldu. 2021 yılını bu liderliklerle kapatan Fransız üretici, hafif ticari araç satışlarında da başarılı bir grafik yakalayarak %12’lik büyüme elde etti. PEUGEOT CEO’su Linda Jackson: “2021’de dünya genelindeki satışlarını %5 arttıran PEUGEOT markasının mükemmel performansıyla gurur duyuyorum” açıklamasında bulundu…

 

Dünyanın önde gelen otomotiv markalarından PEUGEOT, 2021 yılını hem Türkiye’de hem Avrupa’da hem de global çapta büyüme rakamlarıyla kapatırken, model bazında elde ettiği liderliklerle de gözleri üzerine topladı. Global çaptaki satışlarında 2020 yılına göre 5,5 puanlık bir artış yakalayan Fransız üretici, dünya genelindeki otomobil ve hafif ticari araç satışlarından yüzde 23,7’lik bir pay almayı başardı. PEUGEOT, geride bıraktığımız 2021 senesinde Avrupa pazarında da başarılı bir grafik yakalayarak 2020 yılına göre %5’lik bir büyüme rakamı elde etti. Bu büyüme rakamlarına özellikle SUV 2008 modeli ve fark yaratan hatchback’i 208 önemli katkıda bulundu. PEUGEOT SUV 2008 modeliyle Türkiye pazarında yılı B-SUV sınıfının lideri olarak tamamlayan marka, model bazlı başarılarını Avrupa geneline de yaymayı başardı.

2020’de ‘Yılın Otomobili’, 2021’in en çok satılanı oldu!

PEUGEOT markasının karakteristik tasarımı ile şık, yenilikçi teknolojileri ile çekici ve yüksek konforu ile otomobil severlerin gözdesi olan PEUGEOT 208, 2020 yılında elde ettiği ‘Yılın Otomobili’ (Car of the Year) unvanını 2021 yılında Avrupa’da yılın en çok satılan otomobil modeli olarak taçlandırdı. Bu başarı ile birlikte gözleri üzerine toplayan 208’in yanı sıra, Türkiye pazarında da sınıfının lideri olan PEUGEOT SUV 2008, Avrupa’da da 2021 yılının en çok satılan B-SUV modeli olmayı başardı. PEUGEOT hafif ticari araç segmentindeki modelleriyle de Avrupa pazarında büyüme rakamları elde etti. Marka 2021 yılında, bir önceki seneye göre Avrupa ticari araç pazarında yüzde 12’lik büyüme elde etti.

“Zor geçen seneye rağmen mükemmel performans”

Global çapta ve Avrupa’da yakalanan büyüme rakamlarını değerlendiren PEUGEOT CEO’su Linda Jackson, “Küresel olarak son derece çalkantılı bir dönemde, çevik bir duruş sergilemeyi başaran ve 2021’de dünya genelindeki satışlarını %5 arttıran PEUGEOT markasının mükemmel performansıyla gurur duyuyorum” şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...