Peugeot Fransızların En Gözde Markası

®
Çok Okunanlar

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...
Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT,ana vatanı Fransa’daönemli bir ödüle daha layık görüldü. Bu kapsamda PEUGEOT, OpinionWay tarafından yakın zamanda yapılan bağımsız bir araştırmaya göre Fransa’nın gözde otomobil markası seçildi. PEUGEOT, bu aldığı ödülle üstün mühendislik yetkinliklerini aynı zamanda tüketici ihtiyaçlarını doğru analiz edebilme yeteneğiyle birleştiren bir marka olduğunu yeniden kanıtlamış oldu.
 PEUGEOT,OpinionWay tarafından yapılan, “Fransızların En Gözde Markası” oylamasında, “Otomotiv Üreticileri” klansmanında lider marka seçildi.  2015 yılından bu yana Fransız tüketicilerin kalite algısı ve belli oranda tavsiyesi ile markaları ödüllendiren oluşum, pazardaki mevcut tüm markaları karşılaştıran bağımsız bir anket enstitüsü tarafından yapılan çalışmalara dayanarak, farklı kategorilerde Fransızların en sevdiği markayı, yani pazardaki en yüksek empati oranına sahip markayı ödüllendiriyor. Sektörel araştırma sonuçlarına göre, bugün PEUGEOT örneğinde olduğu gibi 2 yıllık bir süre için sadece bir marka seçiliyor.

PEUGEOT,gerçekleştirilen oylamada, 18 yaş ve üzeri Fransız nüfusunu temsil eden 1032 kişiyle yapılan araştırmanın ardından en fazla “beğeni” alarak podyumun zirvesine yerleşmeyi başardı. Kalite algısı yüksek ve çağın ötesinde teknolojiler sunarak geleceğin mobilite ihtiyaçlarına yanıt veren PEUGEOT, bu ödülle beraber “Otomotiv Üreticileri” klansmanında Fransa’nın “Gözde Markası” seçildi. PEUGEOT için öncelikli pazar olan Fransa’daki bu bilinirlik, markanın ülke çapındaki olumlu imajını da gözler önüne seriyor ve ayrıca bu sonuç, PEUGEOT ekiplerinin son yıllarda hem marka hem de ürün açısından gerçekleştirdiği çalışmaların ve kaydettiği gelişimin kanıtı olma niteliği taşıyor.
Fransız halkının en sevdiği otomobil markası olmaktan dolayı gurur duyduklarını açıklayan PEUGEOT CEO’su Alain Favey,“Bu sonuç, tasarım, yenilik ve kaliteyi bir araya getiren araçlar sunmak üzere çalışan ekiplerimizin sürekli çabalarını ödüllendirir nitelikte. 2025 yılı performansın ön plana çıkacağı bir yıl olacak. Ürün yelpazemizin tamamı, PEUGEOT E-3008 ve E-5008’in başarısı ve Fransız halkının güveniyle, başarılı olmak için gereken tüm koşullara sahip olduğumuza inanıyoruz” dedi.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...