DS Fransız seyahat sanatını yeni bir boyuta taşıyor

®
Çok Okunanlar

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...
Premium segmentin en yenilikçi markası DS Automobiles, elektrikli ürün gamını yeni amiral gemisi DSN°8 ile geliştirirken Fransız seyahat sanatını yeni bir boyuta taşıyor. Bu kapsamda DS Automobiles ve Michelin Editionsortaklığıyla geliştirilen ve 25 Nisan 2025 tarihinde yayımlanacak “Elektrikli Seyahat Sanatı” rehberi, Fransa’yı sessizlik ve dinginlik içinde keşfetmek isteyenlere elektrikli ulaşıma yönelik olarak tasarlanmış 30 farklı elektrikli otomobil rotası sunuyor. Rehberde şarj noktaları, haritalar, tavsiyeler, gastronomik duraklar, spor etkinlikleri ve yeni deneyimler için öneriler bir araya getirilirken elektrikli otomobilleseyahat için uyarlanmış kültürel ve pratik bilgileri içeren bir koleksiyon ortaya konuluyor. Şarj etme sürelerinin zenginleştirici birer deneyim haline dönüştüğü yeni bir bakış açısı ortaya koyacak olan bu yayının, Fransız yaşam sanatının bir simgesi haline gelerek elektrikli otomobil kullanıcılarına ilham olması hedefleniyor.

DS Automobiles bu yıl, halihazırdaki  elektrikli otomobil yelpazesini tamamlayan yeni elektrikli modelleri pazara sunarak enerji dönüşümünü hızlandırıyor. Bu dönüşüm, yeni deneyimler keşfederek bunları gerçeğe dönüştürmek ve yenilikçi Fransız tarzını somutlaştırmak isteyenlere güncellenmiş bir seyahat vizyonu sunuyor. Bu kapsamda uluslararası üne sahip ve uzun yıllardır ortaklıklarını sürdüren iki Fransız markası DS Automobiles ve Michelin, elektrikli seyahat deneyimini dönüştürmek amacıyla özel bir iş birliği gerçekleştirdi.Michelin Editions ve DS Automobiles ortaklığıyla geliştirilen “Elektrikli Seyahat Sanatı” rehberi, Fransa’yı sessizlik ve dinginlik içinde keşfetmek isteyenlere elektrikli ulaşıma yönelik olarak tasarlanmış 30 farklı elektrikli otomobil rotası sunuyor. 25 Nisan 2025 tarihinde yayımlanacak bu rehberde şarj noktaları, haritalar, tavsiyeler, gastronomik duraklar, spor etkinlikleri ve yeni deneyimler için öneriler bir araya getirilirken elektrikli otomobilleseyahat için uyarlanmış kültürel ve pratik bilgileri içeren bir koleksiyon ortaya konuluyor.
 Bu eşsiz rehberi değerlendiren DS Automobiles CEO’su Xavier Peugeot,“DS Automobiles ve Michelin Editions arasındaki bu benzersiz iş birliği, projenin merkezinde yer alan seyahat bilgisi ve dinginliği ile bu iki Fransız şirketini tek bir şemsiye altında birleştiriyor. Elektrikli Seyahat Sanatı ile mesajımızı güçlendiriyoruz ve 750 km’ye kadar menzile sahip yeni %100 elektrikli öncü modelimiz DS N°8 ile herkesi özel seyahatnoktalarını ve lezzet duraklarını keşfetmeye davet ediyoruz” dedi.
Bu yayın ortaklığının, yenilikçiliğin ve Fransız yaşam sanatının bir simgesi haline gelmesi, şarj etme sürelerinin zenginleştirici birer deneyime  dönüştüğü yeni bir bakış açısı ortaya koyması ve başka şekillerde alışılmışın dışında benzersiz keşifler yapılması için bir ilham kaynağı olması hedefleniyor.
İş birliği hakkında görüşlerini belirten Michelin Seyahat Rehberleri Direktörü Philippe Orain, “Michelin olarak, elektrikli araçlarla seyahat algısını değiştirerek ve daha sürdürülebilir turizmi teşvik ederek DS N°8 ile Fransa’nın en güzel rotalarına yapılabilecek seyahatleri ele alan, bu çığır açan girişimde DS Automobiles ile iş birliği yapmaktan gurur duyuyoruz. DS Automobiles ile kurduğumuz bu ortaklık, yenilikçilik ve sürdürülebilirliğe olan bağlılığımızı vurgularken elektrik çağında seyahat keyfini birlikte yeniden değerlendirmemize olanak sağlıyor” dedi.
400 sayfadan oluşan “Elektrikli Seyahat Sanatı” 25 Nisan 2025 tarihinden itibaren Fransa’da satışa sunulacak.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...