PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

®
Çok Okunanlar

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...
PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan yeni PETRONAS Urania’yı tanıttı. Karayolu taşımacılığı sektörünün değişen dinamiklerine yanıt vermek üzere tasarlanan bu geliştirilmiş ürün serisi, şirketin tescilli StrongTech™ teknolojisiyle destekleniyor ve PETRONAS Madeni Yağlar’ın günümüzün kamyon sahipleri, filo yöneticileri ve ağır vasıta ustaları için güvenilir bir çözüm ortağı olma konumunu pekiştiriyor.

PLI, değişen ticari araç sektöründe değer yaratmaya devam ediyor. Artan maliyetler, teknolojik gelişmeler ve sürdürülebilirlik hedefleri; lojistik ve filo performansının kurallarını yeniden yazarken, PLI bu dönüşümde müşterilerine kesintisiz destek sunmayı sürdürüyor.

PLI EMEA (Avrupa ve Orta Doğu) Bölge Yöneticisi Giuseppe Pedretti, konuyla ilgili şunları söyledi:
“Ulaşım ve lojistik sektörü büyük bir hızla değişiyor. Daha katı emisyon düzenlemelerinden filolardaki ikinci el ticari vasıta kullanımının artmasına, OEM’ler tarafından yönetilen (Orijinal Ekipman Üreticisi) servis ve bakım modellerinin yükselişine kadar, günümüzün taşımacılık uzmanlarının artık yalnızca bir yağ tedarikçisine değil, aynı zamanda filo bakımı konusunda iş birliği yapabilecek, stratejik danışmanlık sunabilecek güvenilir bir çözüm ortağına ihtiyacı var. Gerçek dünya koşullarına özel olarak geliştirilen, güvenilir ve yüksek performanslı bir çözüm olan PETRONAS Urania’yı piyasaya sunarak, her kilometrede güvenilen ve sürdürülebilir büyümeye katkı sağlayan bir marka olma misyonumuzu bir kez daha vurguluyoruz.”

StrongTech™ teknolojisiyle desteklenen PETRONAS Urania, daha uzun yağ değişim aralıkları, iyileştirilmiş yakıt ekonomisi, artırılmış motor koruması ve maksimum çalışma süresi sağlamak için yağ yapısını güçlendiriyor.
Lansmanla eş zamanlı olarak, PETRONAS Urania “Her Kilometrede Güven” etkinliğini A2 Otoyolu’nda (Madrid ile Katalonya arasında 103. kilometrede) gerçekleştirdi. Etkinlikte, uzun yola çıkmadan önceki hazırlık sürecini yansıtan çeşitli etkinlik stantları yer aldı. Bu stantlarda kamyon ve TIR şoförlerine yönelik hafif fiziksel aktiviteler ve kişisel bakım uygulamaları sunuldu. Etkinlik, PETRONAS Urania’nın marka vaadi olan, sürücülerin yolda karşılaşacakları her türlü zorluğa hazır olmalarını sağlama hedefiyle örtüşüyor.
Polonyalı bir kamyon şoförü olan Krystian Calka şunları söyledi: “Bu deneyim, direksiyon başında geçen uzun günlerin ardından gerçekten ihtiyaç duyduğum bir mola oldu. PETRONAS Urania’nın ürün tarafındaki teknik uzmanlığı ve güvenilirliğinin yanı sıra, ekibin yolda gerçekten nelere ihtiyaç duyduğumuzu anlamak için zaman ayırmasını da takdir ediyorum.”
Lansman kapsamında ayrıca yeni bir marka kimliği, sadeleştirilmiş ürün yapısı ve katma değerli destek hizmetlerine verilen güçlü bir vurgu da yer alıyor.
PETRONAS Urania’da Öne Çıkan Yenilikler:
Gelişmiş teknoloji: Seçili ürünler artık daha uzun yağ ömrü, motor koruması ve temizlik sağlayan PLI’ın gelişmiş katık sistemi StrongTech™ ile güçlendirildi.
Seçimde kolaylık: Sadeleştirilmiş ürün yelpazesi ve iyileştirilmiş etiket sistemi, filo yöneticileri ve kamyon sahiplerinin doğru ürünü hızla bulmasını sağlıyor.
Geleceğe uyumlu yapı: Euro 6 ve sonrasını da kapsayan mevcut ve gelişmekte olan emisyon standartlarını karşılayacak şekilde tasarlandı.
Müşteri odaklı değer: Yakıt ekonomisi, araç arızalarını azaltma ve uzun ömürlülük gibi yaygın zorluklara, farklı araç yaşları ve filo türleri için etkili çözümler sunuyor.

Kompakt Hafif Ticari Araç (LCV) portföyü: Geniş bir OEM yelpazesiyle uyumlu, 3 farklı viskozitede 5 üründen oluşan yeni kompakt seri; her LCV segmentine özel avantajlar sunan düşük kükürt formülasyonları içeriyor.

PETRONAS Urania, PETRONAS Madeni Yağların yeniliğe, sürdürülebilirliğe ve karayolu taşımacılığı ile lojistik sektörünün değişen ihtiyaçlarına olan bağlılığını bir kez daha ortaya koyuyor. Bu lansman, PETRONAS’ın Formula 1 pistlerinden en zorlu uzun yol koşullarına kadar uzanan, kanıtlanmış inovasyon mirasına dayanarak, onlarca yıllık uzmanlık ve sektör iş birlikleri üzerine inşa ediliyor.
Daha fazla bilgi için lütfen şu adresi ziyaret edin: https://tr.pli-petronas.com/tr/brands/petronas-urania

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...