Otokoç Otomotiv çatısı altında faaliyet gösteren Türkiye’nin lider araç kiralama markası Avis, “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülüne layık görüldü.
“En İyisi Kirala, Avis ile Kirala” sloganıyla müşterileriyle buluşan Avis, ECHO Awards 2019 kapsamında araç kiralama kategorisinde Türkiye’nin “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülünün sahibi oldu.
Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle bu sene ilki düzenlenen ECHO Awards; 38 farklı kategoride faaliyet gösteren e-ticaret sitelerinin sunduğu alış veriş deneyimi ve müşteri değer performans ölçümü sonrasında, en başarılı marka, platform ve satıcıları belirledi.
Türkiye’de en iyi müşteri deneyimi ve mutluluğunu yaşatmak hedefiyle, 45 yıldır öncü ve yenilikçi uygulamaları ile hizmet sunmaya devam eden Avis, bu alanda yaptığı çalışmalarla “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülüne layık görüldü.
Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen ödül törenine Otokoç Otomotiv Pazarlama Müdürü Esra Arslanbaş Kaynak ve Avis Budget Kısa Dönem Kiralama Satış Müdürü Mehmet Ömer Ateş katıldı. Sektör ve süreç bazlı olarak iki şekilde yapılan değerlendirmeler sonrasında,araç kiralama kategorisinde Avis, “Müşterisine en iyi e-ticaret deneyimi yaşatan marka” ödülünü kazandı. Echo Awards ödülleri, Akademetre Araştırma Şirketi’nin e-ticaret kullanıcılarına sağladığı “platform” ve “markaları” değerlendiren özel bir yazılım ile belirlendi. Teknoloji tabanlı ölçüm ile belirlenen markalar ayrıca Türkiye’yi temsilen; İstanbul, Bursa, Ankara, Tekirdağ, İzmir, Kayseri, Adana, Samsun, Malatya, Trabzon, Gaziantep ve Erzurum’u kapsayan 12 ilde, bin 200 nihai tüketiciyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonrasında netleştirildi