Opet Fuchs, Automechanika Fuarı’nda sektör profesyonelleri

®
Çok Okunanlar

Otomobil ÖTV ve KDV İndirimleri Hakkında…

Otomotiv pazarında 1 milyon adetlik iç pazara ilk olarak 2015 yılında ulaşılırken, 2016 yılında 1 milyon 14 bin adet,...

Araç şarj soket sayısı 12 bini geçti

Türkiye genelinde elektrikli araçlar için şarj soket sayısı 25 Aralık itibarıyla 12 bin 67'ye ulaştı. Türkiye genelinde 5 bin 614...

Kuzey Amerika’da Yılın Otomobili seçildi

Güney Koreli Hyundai Motor Co. Salı günü yaptığı açıklamada, Avante kompaktının binek otomobil segmentinde bu yılın Kuzey Amerika Yılın...

Brisa ve Kordsa’nın dijital ikilisi

Türkiye’de dijital dönüşüme katkı sağlayan şirketlerden olan, iki Sabancı Topluluğu şirketi Brisa ve Kordsa, şirketler arasındaki satın alma ve...

Otomotiv yağlar ve araç bakım ürünleri üretim ve satış şirketi Opet Fuchs, tüm dünyadan 60 binden fazla profesyonelin bir araya geldiği Automechanika İstanbul Fuarı’nda yer aldı.

Dünya çapında tercih edilen bir madeni yağ markası olma vizyonu ile faaliyet gösteren Opet Fuchs, 23-26 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen, otomotiv endüstrisi için dünyanın önde gelen ticari fuarları arasında yer alan Automechanika İstanbul 2024’te ürünleri ile boy gösterdi. 35 ülkeden 1.450 firmanın katıldığı ve tüm dünyadan 60 binden fazla profesyonelin bir araya geldiği fuarda potansiyel alıcılar ile buluşan Opet Fuchs, otomotiv yağları, araç bakım ürünlerinin tanıtımını yaptı. Ürünlerini 40’tan fazla ülkeye ihraç eden Opet Fuchs’un fuardaki standı, profesyoneller tarafından yoğun ilgi gördü.

“POTANSİYEL ALICILARIN DİKKATİNİ ÇEKMEYİ BAŞARDIK”

Opet Fuchs Kıdemli Yurt Dışı Pazarlar Satış Müdürü Volkan Uygur, “Fuarda ihraç pazarlarda kullandığımız ana markamız olan Opet Madeni Yağları bayilerimizle toplu olarak bir araya gelme fırsatı bulurken, beraber birçok yeni ülke ve potansiyel ithalatçılarla iş geliştirme şansına da sahip olduk. Ortaklarımızdan aldığımız güç ve Türkiye’deki her geçen gün gelişen OEM (orijinal ekipman üreticisi) iş birlikteliklerimizin referansıyla dünyanın farklı yerlerinden bizi ziyaret eden potansiyel alıcıların dikkatini çekmeyi başardık” değerlendirmesinde bulundu.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...