Oksijen Tesislerine, günlük yaklaşık 300 bin kişinin gelmesi bekleniyor…

®
Çok Okunanlar

Banu Peker, Peugeot Türkiye Pazarlama İletişim Müdürü oldu

Stellantis grup çatısı altında Peugeot, Citroën, Opel ile DS olmak üzere dört ikonik markanın Türkiye’deki satış, pazarlama, parça ve servisler faaliyetlerini...

1.650 Brisalı, Hizmet Kıdemi ile Onurlandırıldı…

Bridgestone ve Lassa markalarıyla Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, pazardaki gücünün kaynağı olan çalışanlarının başarılarını ödüllendirmeye devam ediyor. Bu...

Delphi Technologies ADAS Kit ile Özel Servisler

Delphi Technologies ADAS Kit ile Özel Servislerin Kalibrasyon Yeteneğini Artırıyor!Delphi Technologies’in Modüler ADAS Kit’i Bağımsız Servislerin Hizmet Kapsamlarını Genişletiyor!...

DHL, Formula E ile İşbirliğini Uzattı

Formula E ve ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası'nın resmi kurucu ve lojistik ortağı DHL, elektrikli yarış otomobillerinde Gen3...

İstanbul-İzmir Otoyolu’nda hizmet sunan, bünyesinde yer alan yöresel ve ulusal markalar sayesinde güzergahı “gastronomi otoyolu”na dönüştüren Oksijen Tesislerine, Ramazan Bayramı tatili boyunca günlük yaklaşık 300 bin kişinin gelmesi bekleniyor.

Otoyol İşletme ve Bakım AŞ Genel Müdürü Alp Gürdil, İstanbul-İzmir Otoyolu’nun, bağlantı yollarıyla 446 kilometrelik güzergahında gidiş ve dönüşte toplam 29 tesisi faaliyete geçirdiklerini söyledi.

Gürdil, hem akaryakıt istasyonları hem de yiyecek, içecek alanlarının bulunduğu tesislerden 3’ünde, tekstil ihtiyaçlarının yolda karşılanabileceği açık alışveriş merkezinin yer aldığını belirtti.

İlerleyen günlerde 1-2 tesisi daha faaliyete geçireceklerini bildiren Gürdil, şöyle devam etti:

“Otoyola olan ilginin artmasıyla hiçbir tesisimizde yerimiz kalmadı. Dolayısıyla buradaki alanlarımızı biraz daha genişleteceğiz. Bayrama mükemmel bir hazırlık yaptık. Bayram tatili boyunca 29 tesisimize günde yaklaşık 300 binin üzerinde ziyaretçi bekliyoruz. Bunun için tesislerimizde gerekli olan tüm altyapı hazır. Müşterileri karşılayacağımız altyapıyla hijyen kurallarının tamamı uygulanacak. Aynı zamanda gıda güvenliği adına da bütün perakendecilerin hazır olduğunu bildirmek isterim. Ziyaretçilerimiz gönül rahatlığıyla tesislerimize gelip zaman geçirebilirler.”

“Bayramda tesislerde 6 bin kişi istihdam edilecek”

Şehirdeki yaşam konforunu otoyoldaki tesislere taşıma konseptiyle yola çıkıp 8 yılda bunu gerçekleştirdiklerini ifade eden Gürdil, Türkiye’nin birçok bölgesindeki yöresel ve ulusal lezzetleri de tesislere getirdiklerini, ziyaretçilerin bu tatları güzergah boyunca tesislerde deneyimleme imkanı bulduğunu anlattı.

Alp Gürdil, 29 tesiste perakendeci ve akaryakıt istasyonları olmak üzere 160 iş ortağının bulunduğunu belirterek şu bilgileri verdi:

“160 perakende noktası, ortalama 300 metrekare büyüklüğünde mağazalara sahip. Yaklaşık 70’in üzerinde uluslararası ve ulusal markamız var. Tesislerimizde yaklaşık 3 ile 6 bin kişi çalışıyor. Bayramda tesislerde 6 bin kişinin istihdam edileceğini söyleyebiliriz. Uluslararası markaların deneyimlerinden otoyolun geçtiği il ve ilçelerdeki insanların faydalanmasını sağlamak fevkalade önemli. Gebze, Yalova, Altınova, Orhangazi, Gemlik, Bursa, Karacabey, Balıkesir, Susurluk, Manisa, Soma, Savaştepe ve İzmir çıkışına kadar giden bütün bölgeleri kapsayan bir otoyoldan bahsediyoruz. Bu bölgelerde yaşayan gençlerin de tesislerdeki çalışma olanaklarından faydalanabilmesi bizi fevkalade memnun ediyor.”

“Bursa Gastronomi Turizmi Derneği Başkanı Ramazan Başan ile İstanbul-İzmir Otoyolu’nun bir gastronomi otoyolu olduğunu anlatmak için çalışmalar yaptık. Bununla ilgili önümüzdeki günlerde ve bayram boyunca sosyal medyada çok ciddi bir gösterim yapacağız. Tesislerimizdeki lezzetleri tanıtan videolar çektik. Bunları müşterilerimizin ve vatandaşlarımızın beğenisine sunacağız. 446 kilometrelik alanda bulunan tesislerdeki hareketi, Türkiye’nin yüzde 75’inin geçtiği kitleye, yani müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Anadolu lezzetlerinin artık markalaşma süreci de başladı. Tesislerimizdeki firmaların çoğu kendi özgün markasıyla ürün üretmeye başladı. Bunda da ciddi boyutlara ulaşan markalarımız oldu. Türkiye’nin farklı bölgelerinde lezzetleri kendileri işleyip, paketleyip müşterilerine sunmaya başladı. Bunun da ekonomiye çok büyük katkısının olduğunu düşünüyorum.”

Diğer Haberler

Türkiye’nin En Büyük Oto Yedek Parça Firmaları Nelerdir?

Otomotiv sektörü Türkiye’nin en dinamik ve büyüyen sektörlerinden biri. Araç sahipleri için ise güvenilir oto yedek parça temini hayati bir önem taşıyor. İster bireysel...

Özgür Süslü, 2024 yılına ilişkin değerlendirmelerini ve 2025 öngörüleri

Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Özgür Süslü, hedeflerinin karlı bir şekilde, kaliteden ödün vermeden yüksek müşteri deneyimiyle ürünlerini tüketiciyle buluşturmak olduğunu belirtti.Özgür Süslü, 2024...

80,62 $’dan işlem görerek %0,3 arttı…

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol ithalatçısı ülkesi olan Çin'de ekonomik aktivitenin arttığına işaret eden veriler ve gelecek hafta göreve başlayacak olan ABD Başkanı...

Brent petrolün varil fiyatı 80,63 dolar…

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 80,63 ​​dolardan işlem görüyor... Dün 81,66 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 80,40 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün...

Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı

Renault Grubu 2024 finansal sonuçlarını açıkladı. Bu sonuçlarla birlikte Dacia markasının başarıları tescillendi. Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı ve Avrupa’nın en...

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı gerçekleştirerek 2023 yılına kıyasla %1,3 büyüme sağladı.Grup, Avrupa'da satışlarını %3,5 artırarak pazarın iki katı gelişme...

Dakar Rallisi’nin Şampiyonu Red Bull Sporcusu Daniel Sanders

Dünyanın en zorlu motor sporları mücadelesi Dakar Rallisi sona erdi. 12 etaptan oluşan maceranın galibi motosiklet kategorisinde Red Bull sporcusu Daniel Sanders Oldu. 14 gün...

Country News Categories - UK

Powering into space: Škoda confirms UK specification and price for all-new Kodiaq vRS seven-seater

Škoda is set to open order books for the latest member of the all-new Kodiaq family – the vRS. The sporting flagship of the...

All-new Mazda6e unveiled at Brussels Motor Show

Mazda has revealed its new BEV for the European market today at the Brussels Motor Show. A stylish electric hatchback with a fastback saloon...

USA

Wards names the Kia EV9 one of the most impactful models of 2024

The 2024 EV9 has been recognized as one of the most impactful models of 2024 by WardsAuto, earning its place on WardsAuto’s top 10...

Automobili Lamborghini celebrates a record year with 10,687 cars delivered

 With a total of 10,687 cars delivered during 2024, equivalent to an increase of 6% compared to 2023, Automobili Lamborghini scores the best annual...

DE

Alfa Romeo stellt neue INTENSA-Sondermodelle vor

Alfa Romeo erweitert sein Angebot um die neuen Sondermodelle INTENSA, die für die Modellreihen Junior, Tonale, Giulia und Stelvio zur Verfügung stehen. Zu den...

Raphaële Carreau leitet den Bereich Versicherungen bei Stellantis Financial Services

Stellantis Financial Services Europe SA hat heute bekannt gegeben, dass Raphaële Carreau mit Wirkung zum 19. August 2024 zum Head of Insurance ernannt wurde....

IT

PEUGEOT ITALIA ANNUNCIA LA NOMINA DI VALENTINO MUNNO A NUOVO MANAGING DIRECTOR

Torino. Novità al vertice di PEUGEOT in Italia, con la nomina di un nuovo Managing Director per il Brand francese a partire dal 1°...

Elettrico alla portata di tutti: Leapmotor T03 in promozione a 15.500€ e C10 a 33.900€

Leapmotor, brand presente in Italia da ottobre 2024 grazie alla partnership con Stellantis, annuncia il lancio di una nuova iniziativa pensata per rendere l’auto...

FR

Lancia et Miki Biasion à l’honneur au Salon de l’Automobile de Bruxelles 2025

Ces derniers jours, Lancia s'est fait remarquer au Salon de l'Automobile de Bruxelles.  Avec plus de 100 000 visiteurs, l'événement confirme l'énorme intérêt suscité par...

Opel Movano HYDROGEN : “Pour une offre encore plus forte”

Au niveau mondial, nous avons vendu plus de 125 000 véhicules utilitaires légers l'année dernière et nous avons réussi à augmenter considérablement nos ventes...