OGIER: Eğer şans yanınızdaysa, her şey olabilir…

®
Çok Okunanlar

JAECOO, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı

Yeni enerji çağına öncülük eden JAECOO, 25 Nisan’da Çin’in başkenti Pekin’de başlayan 2024 Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda tarihin en...

Ford Otosan Ekosistemdeki Liderliğini Sürdürüyor

”Gelecek Şimdi” vizyonu ile ortaya koyduğu uzun dönemli sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda tüm ekosistemde dönüşümün öncüsü olma amacıyla faaliyetlerini sürdüren...

Batarya maliyetleri 15 yıldan kısa bir sürede yüzde 90 geriledi

Londra Uluslararası Enerji Ajansının (IEA) Bataryalar ve Güvenli Enerji Dönüşümleri Özel Raporu'na göre, düşen maliyetler, inovasyondaki ilerleme ve destekleyici endüstriyel...

MICHELIN’İN POLONYA OLSZTYN’DEKİ ÜRETİM TESİSİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMA

MICHELIN’in Polonya Olsztyn’deki üretim tesisi, Kamyon ve Binek Otomobil lastiği pazarındaki gelişmelere daha iyi yanıt vermek adına dönüşümden geçiyor. Michelin,...

Tarih: 20 Eylül Pazar

Gün: 3 Flaş N°: 10

Özel Etap: Marmaris 1 Mesafe: 6.22 km

Hava: Sıcak ve güneşli, 25°

Etap koşulları: Kuru ve tozlu

Araç No: 17.   OGIER/INGRASSIA

“Adeta bir piyango gibi. Eğer şans yanınızdaysa, her şey olabilir.”

Sebastien Ogier (FRA) Julien Ingrassia (FRA) of team Toyota Yaris WRC Toyota Gazoo Racing WRT is seen racing at special stage Dacta during the World Rally Championship Turkey in Marmaris, Turkey on September 19, 2020 // 

Araç No: 33.   EVANS/MARTIN

Genel klasman lideri Evans, U virajda Toyota’sıyla durmak zorunda kaldı. Sonrasında devam etti. “U virajda biraz vakit kaybettik. Biraz beklenmedikti. Bunun çılgınca olduğunu söyleyebilirim.”

 Araç No: 11.   NEUVILLE/GILSOUL

“Şimdi zorlamaya ve neyin mümkün olduğunu görmeye çalışacağız. Dokuzuncu etapta çok temkinliydik. Şimdi ilk sırayı geri almaya çalışacağız ama bu, Evans’ın bir problem yaşamasına bağlı. Tam gaz gideceğiz.”

 Araç No: 69.   ROVANPERĀ/HALTTUNEN

“Bunun iyi olup olmadığını göreceğiz. İlk bölümde çok fazla hata yaptım ama ikinci denememde daha iyisini yapmaya çalışıyorum.”

 Araç No: 8.   TÄNAK/JARVEOJA

“Takım telsizine sahip değilim.”

 Araç No: 4.   LAPPI/FERM

“Bu gerçekten önemli değil. Uzun etap oldukça zor.”

 Araç No: 9.   LOEB/ELENA

“Bu iyiydi. Mümkün olduğunca çok zorlamaya çalıştım. İyi bir etaba sahiptik. Birinci etap çok fazla tozla birlikte çok zordu. Etabın ortasında kalmaya çalıştım fakat diğerleri gibi lastiğim patladı. Hayat tam olarak böyle. Bu öğleden sonra önümüzde yine uzun bir yol var.”

Araç No: 44.   GREENSMITH/EDMONDSON

“Dört ya da beş kilometrenin ardından toz çöktü. Benim için kötüyse, arkadaki herkes için de kötü olacağını biliyordum. Dikkatli davrandım ve kayalardan kaçınmaya çalıştım. Sonunda işe yaradı.”

Araç No: 21.   TIDEMAND/BARTH

“Her yerde çok fazla toz ve taş vardı. Sadece etraflarından dolaşmaya çalıştım. Bu etap güzeldi. Bir sonraki daha da zor olacak.”

 Araç No: 23.   BRYNILDSEN/MINOR

Dokuzuncu etapta sekiz dakika kaybetti.

 Araç No: 25.   FERNANDEZ/GARCIA

Etabı tamamlamadan önce yaklaşık 12 dakika boyunca durdu.

Son Haberler

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

Diğer Haberler