Lastik Patlatan Ralli…Türkiye WRC 2020!

®
Çok Okunanlar

EFI Automotive Robot Şarj Cihazı

Robot Şarj Cihazıyla Islak veya Tozlu Şarj Kablolarına Dokunmaya Gerek Kalmayacak!  Aracınızı Park Edin EFI Automotive’in Robotu Gelip Şart Etsin!  Fransız otomotiv...

IEA başkanı: Petrol fiyatlarını önemli ölçüde etkilemesi pek olası değil

Orta Doğu'daki gerginliğin, kilit üreticiler çatışmaya girmedikçe petrol fiyatlarını artırması pek olası değil: IEA başkanı Uluslararası Enerji Ajansı Başkanı, mevcut...

82,03 dolardan işlem gördü…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki gerginliğin azalmasıyla yaklaşık bir ayın en düşük seviyelerine geriledikten sonra, yatırımcıların kâr alımları ve önümüzdeki...

Anadolu Isuzu “ZES işbirliği çok değerli”

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, satış sonrası servis standartlarını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Anadolu Isuzu, çevre dostu...

Devamlı olarak patlayan lastiklerinden şikayetçi olup durdular…

Tarih: 20 Eylül Pazar

Etap: Çetibeli 1 Mesafe: 38.15 km

Hava: Sıcak ve güneşli, 23-25 ° C

Araç No: 9.   LOEB/ELENA

Loeb ciddi lastik sorunları yaşadı ve bitiş çizgisine çok yavaş şekilde geldi. Fransız sürücü, Evans’ın 80 saniye gerisinde kaldı. Etabın son kısmında sağ ön lastiği tamamen bitmişti. “Lastiğin nerede patladığını bilmiyorum. Dikkatli şekilde sürüyordum. Risk almıyordum, herhangi bir kesik de yoktu ve sonra aniden lastik patladı. Bilmiyorum.”

Araç No: 17.    OGIER/INGRASSIA

Etabın 18.3 km’lik bir kısmında lastik değiştirmek için durdu ve 90 saniye kaybetti. “Bu tam bir felaket. Bizim hafta sonumuz değil.”

Araç No: 33.   EVANS/MARTIN

En hızlı zamanı yaptı ve genel klasmanda liderliğe yükseldi. “Bilmiyorum, gerçekten çok zor. Toz korkunç seviyedeydi. Elimizden geleni yapmaya çalıştık.”

 Araç No: 11.   NEUVILLE/GILSOUL

Etabın 25.2 km’lik kısmında lastik değiştirmek için durmak zorunda kaldı. “Elimden geleni yaptım. Amortisörün kırıldığını düşündüm ve sonra lastiğin patladığını fark ettim. Sonra durup lastiği değiştirmek zorunda kaldık.”

 Araç No: 69.   ROVANPERĀ/HALTTUNEN

Patlayan lastiği değiştirmek için yaklaşık iki dakika boyunca durmak zorunda kaldı. “Çok fazla toz vardı ve etkisi büyüktü.”

————————

Araç No 17. OGIER/INGRASSIA
Altıncı etapta bir hidrolik sorunu yaşadığını ve yedinci etaptan önce otomobili tamir etmek zorunda
kaldığını doğruladı. Etabı ikinci sırada bitirdi.Vites yükseltmede bir sorunum var ve hâlâ devam
ediyor.”

Araç No 33. EVANS/MARTIN
Lastiklere dikkat etmeye çalışıyordum. Bana çok pahalıya mal oldu, ama neler olacağını göreceğiz.”

Araç No 11. NEUVILLE/GILSOUL
Ogier bizden daha iyi lastiklere sahip olabilir. Fakat bu etabı iyi şekilde yönettim ve aracı temiz
çizgilerde tuttum. Sürüşten keyif aldım.

Araç No 69. ROVANPERĀ/HALTTUNEN
Her şey yolunda. Gerçekten zor bir etaptı. Artık farklar daha küçük, çünkü herkes aynı hatta ve hızda
gidebiliyor. Şimdi lastiklere bakmam gerekiyor.”

Araç No 3. SUNINEN/LEHTINEN
Çok tozluydu. Hiçbir şey göremiyordum. Bazı virajları kaçırıyordum çünkü öyle bir noktaya geldik ki,
aracın içerisinde çok fazla toz vardı.”

Araç No 4. LAPPI/FERM
Oldukça iyiydı. Kanallar derindi ama her şey yolundaydı.”

Araç No 9. LOEB/ELENA
Üçüncü sırada yer alan Loeb, genel klasmanda Evans’la arasındaki farkı 0.8 saniyeye indirdi. “Yavaş
sürmeye çalıştım çünkü ilk etapta lastikleri tamamen bitirdik. Nasıl olduklarını kontrol edeceğiz ve bir
sonraki etapta neler yapabileceğimize bakacağız.”

Araç No 44. GREENSMITH/EDMONDSON
Durum öğleden sonra daha iyiydi. Önceki etapta lastik patlatmak yazık oldu. Sonrasında ön
lastiklerden birini kullanmak zorunda kaldık. Denge bozuldu çünkü lastikte hiç diş yoktu.”

Araç No 7. LOUBET/LANDAIS
“İlki zordu, sonra lastik patlattık. Bunda da araçta çok fazla zorlandım.”

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler