NISSAN Türkiye, müşteri ilişkilerinde zirvede

®
Çok Okunanlar

Renault Trucks Excellence Paketi ile Kesintisiz Operasyon ve Verimlilik Artışı

1986 yılından bu yana yüzde yüz yerli sermayeyle lider lojistik şirketleri arasında yer alan Karınca Lojistik, tedarik zincirinin hemen...

ABD yeni otomobil pazarındaki büyüme devam ederken rekor EV satışları

Rekor elektrikli araç (EV) satışlarının etkisiyle, ABD'deki yeni otomobil teslimatlarının Eylül ayında ülkede marjinal bir artış göstererek yükseliş eğilimini...

Türkiye Pist Şampiyonası ve BMU Avrupa Pist Şampiyonası İstanbul Park’ta

Motor sporları dünyasının heyecanla beklediği organizasyonlardan biri olan Türkiye Pist Şampiyonası ile Balkan Motosiklet Birliği (BMU) Avrupa Pist Şampiyonası, 3-4-5 Ekim tarihlerinde...

Nissan Türkiye’den Ekim Ayına Özel Sıfır Araç Kampanyaları

Nissan Türkiye, Ekim ayına özel 2025 model yılı araç kampanyalarını müşterileriyle buluşturuyor. Sınırlı sayıdaki araçlar için geçerli olan kampanyalar, farklı donanım seviyelerine özel avantajlarla hem bireysel...

Togg T10X ve T10F için 700 bin TL’ye sıfır faiz

Togg, Avrupa pazarındaki otomobillerin güvenliğinin değerlendirildiği bağımsız Euro NCAP programının tüm testlerinden en yüksek seviye olan 5 yıldız alan...

Audi Türkiye, 15. IST.FESTIVAL’in Mobilite Destekçisi Oldu

Audi Türkiye, kültür ve sanat alanındaki uluslararası iş birliklerine bir yenisini ekliyor. Marka, bu yıl 15’incisi düzenlenen IST.FESTIVAL’e “Mobilite...

Citroën, ikinci nesil C5 Aircross modelini kasım ayında Türkiye’de

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën, ikinci nesil C5...

NISSAN Türkiye, satış ve servis alanlarındaki başarısını müşteri ilişkileri alanında da sürdürüyor. Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu Şikayetvar.com tarafından oluşturulan sıralamada otomotiv sektöründe son üç yıldır olduğu gibi 2018’de de “Gold Award” ödülünü kazanan NISSAN Türkiye, ayrıca 2018 yılında ilk kez katıldığı “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nde de liderliği elde etti.

Türkiye’deki 25. Yılını kutlayan NISSAN, müşteri ilişkileri alanında iki önemli ödül aldı. 3,7 milyon bireysel üyesi ile Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu olan şikayetvar.com tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, otomotiv sektöründe 3 yıldır üst üste Müşteri Deneyimi Başarısı alanında ödül kazanan NISSAN, 2018 yılı müşteri deneyim endeksinde “Gold Awards” ödülüne layık görüldü. Bunun yanında müşteri teşekkür oranında sektör ortalaması yüzde 16 iken, gerçekleştirdiği yüzde 59’luk başarı ile çıtayı en üst seviyelerde tutmaya devam etmektedir.

2018 yılında Şikayetvar.com platformunda NISSAN markası ile temas eden müşteri sayısının 164 bin olduğunu belirten NISSAN Türkiye Genel Müdürü Sinan ÖZKÖK, gerçekleştirdikleri mükemmel müşteri deneyimi sayesinde şikayetvar.com bünyesinde gerçekleşen tüm başvuruların yalnız yüzde 4,5’nin şikayete dönüştüğünü, geri kalanının ise potansiyel ya da marka araştırması yapanların olduğunu ifade etti. “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve sorunlarını önemsiyor buna yönelik çözümler geliştiriyoruz. Son yıllarda satış ve servis hizmetlerinde yükselen bir grafik çizdik. Bunu müşteri ilişkileri alanında aldığımız iki ödülle taçlandırdığımız için oldukça mutluyuz. Yeni dönemde de bu vizyonla müşterilerimize kulak vermeye, onların sorunlarına çözüm üretmeye devam edeceğiz.”

“Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nin de şampiyonu NISSAN

NISSAN Türkiye ayrıca, CC Academia Türkiye tarafından düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen gizli müşteri çalışmalarına göre puanlama yapılan bir platform olan “Kalite Ligi”nde de birinci olarak önemli bir başarıya imza attı. 2018 yılında “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”ne katılan NISSAN Türkiye, henüz ilk yılında 94,7 puan alarak 33 marka arasından “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi” seçildi.

Türkiye’de 9 yıldır düzenlenen ve bankacılık, sigorta, otomotiv, bilişim, emeklilik, gıda, turizm, telekomünikasyon, ulaşım gibi sektörlerden markaların yer aldığı Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nde, ayda 15 gizli müşteri çok farklı konularda markaların Çağrı Merkezlerini arayarak 13 kriteri puanlıyor ve en iyi müşteri deneyimini yaşatan çağrı merkezleri değerlendiriliyor.

Diğer Haberler

Opel Modellerinde Ekim Ayına Özel Ayrıcalıklı Finansman

Opel, ekim ayında binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çok yönlü hafif ticari araç modellerinde KOBİ’lere özel imkânlar ve nakit...

Karsan’dan Busworld 2025’te 3 Lansman Tek Vizyon

Dünyanın önde gelen toplu ulaşım markalarından Karsan, Busworld 2025’e adeta çıkarma yaptı. Fuarda başarılı modeli e-JEST’in otonom versiyonunun dünya prömiyerini yapan marka, Toyota iş...

FIAT Professional müşterileri cazip kredi koşulları

Ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional, ekim ayına özel cazip finansman teklifleri sunuyor. Bu kapsamda; Doblo Combi ve Scudo Van modelleri 600 bin...

Citroën, ikinci nesil C5 Aircross modelini kasım ayında Türkiye’de

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën, ikinci nesil C5 Aircross modelini kasım ayında Türkiye’de...

Yeni Jeep Modellerinde Cazip Satın Alma Koşulları

Jeep, ekim ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep yetkili satıcılarına getirenler, Avenger ve...

Chery Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası’nda Ana Tahtada Listelendi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası HKEX’in ana tahtasında listelendi. Asya’nın en önemli uluslararası sermaye piyasası platformu olarak bilinen...

PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ekim ayı kampanyasını başlattı

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ekim ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...

Opel Modellerinde Ekim Ayına Özel Ayrıcalıklı Finansman

Opel, ekim ayında binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çok yönlü...

Karsan’dan Busworld 2025’te 3 Lansman Tek Vizyon

Dünyanın önde gelen toplu ulaşım markalarından Karsan, Busworld 2025’e adeta çıkarma yaptı. Fuarda başarılı modeli...

FIAT Professional müşterileri cazip kredi koşulları

Ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional, ekim ayına özel cazip finansman teklifleri sunuyor. Bu...

Citroën, ikinci nesil C5 Aircross modelini kasım ayında Türkiye’de

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan...

Yeni Jeep Modellerinde Cazip Satın Alma Koşulları

Jeep, ekim ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu...

Chery Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası’nda Ana Tahtada Listelendi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası HKEX’in ana tahtasında listelendi....

PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ekim ayı kampanyasını başlattı

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu...

11.529 adet satışla Renault, yine en çok satan marka olmayı başardı

Eylül ayında toplam 11.529 satış adediyle en çok satan marka olan Renault, yılın ilk dokuz...

Dacia Eylül ayında elde ettiği 3.290 adetlik satış başarısıyla lider

Dacia Sandero Stepway, 2025 yılının ilk dokuz ayında ulaştığı 16.374 adetlik satış performansı ile B-SUV...

Audi Türkiye, 15. IST.FESTIVAL’in Mobilite Destekçisi Oldu

Audi Türkiye, kültür ve sanat alanındaki uluslararası iş birliklerine bir yenisini ekliyor. Marka, bu yıl...

Yeni Cayenne Electric Teknoloji ve Konforu Zirveye Taşıyor

Yeni Cayenne Electric, Porsche’de bugüne kadar sunulan en büyük ekran yüzeyine sahip yeni dijital işletim...

ABD yeni otomobil pazarındaki büyüme devam ederken rekor EV satışları

Rekor elektrikli araç (EV) satışlarının etkisiyle, ABD'deki yeni otomobil teslimatlarının Eylül ayında ülkede marjinal bir...

Otokar Otonom ve Elektrikli Otobüslerini Belçika’da Sergiledi

Türkiye otobüs pazarının aralıksız 16 yıldır lideri olan Otokar, toplu taşımanın geleceğini yansıtan geniş otobüs...

Chery TIGGO Modellerinde Ekim Ayına Özel Cazip Fiyatlar

Ekim ayında kullanıcılara cazip fiyatlar ve ödeme koşulları sunan Chery, yeni bir SUV sahibi olmak...

3008’in 200 bininci üyesini tarihi Sochaux Fabrikası’nın bantlarından indirdi

Otomotiv dünyasının en dinamik markalarından PEUGEOT, yeni nesil 3008’in 200 bininci üyesini tarihi Sochaux Fabrikası’nın...

Fransız yeni otomobil pazarı Eylül ayında bir iyileşme daha kaydetti

BEV'ler, benzinin yeni düşük seviyeye ulaşmasıyla Fransız kayıtlarını artırdı. Fransa'daki akülü elektrikli araç (BEV) teşvikleri,...

PHEV satışları Çin’de düşük seviyesine geriledi

Çin'de akülü elektrikli araç (BEV) satışları Temmuz ayında etkileyici büyümesini sürdürürken, plug-in hibritler (PHEV'ler) zorlandı. ...

JLR ve tedarikçilerini neler beklediğine dair bir değerlendirme?

Çin'de plug-in hibrit (PHEV) satışları nasıl gitti? AB kayıtlarındaki artışı kutlamak için henüz çok mu...

Hollanda elektrikli hafif ticari araç devrimine öncülük edebilir mi?

Hollanda bu yıl akülü elektrikli hafif ticari araç (LCV) alımında başı çekiyor. Peki bu gelişmenin...

Mercedes AMG PETRONAS Formula 1 Takımı SAP’nin kurumsal çözümlerinden yararlanacağını duyurdu

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı, bulut tabanlı kurumsal kaynak planlama için SAP Cloud ERP Private çözümleri sayesinde, organizasyon genelinde...