NISSAN Türkiye, müşteri ilişkilerinde zirvede

®
Çok Okunanlar

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

NISSAN Türkiye, satış ve servis alanlarındaki başarısını müşteri ilişkileri alanında da sürdürüyor. Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu Şikayetvar.com tarafından oluşturulan sıralamada otomotiv sektöründe son üç yıldır olduğu gibi 2018’de de “Gold Award” ödülünü kazanan NISSAN Türkiye, ayrıca 2018 yılında ilk kez katıldığı “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nde de liderliği elde etti.

Türkiye’deki 25. Yılını kutlayan NISSAN, müşteri ilişkileri alanında iki önemli ödül aldı. 3,7 milyon bireysel üyesi ile Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu olan şikayetvar.com tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, otomotiv sektöründe 3 yıldır üst üste Müşteri Deneyimi Başarısı alanında ödül kazanan NISSAN, 2018 yılı müşteri deneyim endeksinde “Gold Awards” ödülüne layık görüldü. Bunun yanında müşteri teşekkür oranında sektör ortalaması yüzde 16 iken, gerçekleştirdiği yüzde 59’luk başarı ile çıtayı en üst seviyelerde tutmaya devam etmektedir.

2018 yılında Şikayetvar.com platformunda NISSAN markası ile temas eden müşteri sayısının 164 bin olduğunu belirten NISSAN Türkiye Genel Müdürü Sinan ÖZKÖK, gerçekleştirdikleri mükemmel müşteri deneyimi sayesinde şikayetvar.com bünyesinde gerçekleşen tüm başvuruların yalnız yüzde 4,5’nin şikayete dönüştüğünü, geri kalanının ise potansiyel ya da marka araştırması yapanların olduğunu ifade etti. “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve sorunlarını önemsiyor buna yönelik çözümler geliştiriyoruz. Son yıllarda satış ve servis hizmetlerinde yükselen bir grafik çizdik. Bunu müşteri ilişkileri alanında aldığımız iki ödülle taçlandırdığımız için oldukça mutluyuz. Yeni dönemde de bu vizyonla müşterilerimize kulak vermeye, onların sorunlarına çözüm üretmeye devam edeceğiz.”

“Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nin de şampiyonu NISSAN

NISSAN Türkiye ayrıca, CC Academia Türkiye tarafından düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen gizli müşteri çalışmalarına göre puanlama yapılan bir platform olan “Kalite Ligi”nde de birinci olarak önemli bir başarıya imza attı. 2018 yılında “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”ne katılan NISSAN Türkiye, henüz ilk yılında 94,7 puan alarak 33 marka arasından “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi” seçildi.

Türkiye’de 9 yıldır düzenlenen ve bankacılık, sigorta, otomotiv, bilişim, emeklilik, gıda, turizm, telekomünikasyon, ulaşım gibi sektörlerden markaların yer aldığı Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nde, ayda 15 gizli müşteri çok farklı konularda markaların Çağrı Merkezlerini arayarak 13 kriteri puanlıyor ve en iyi müşteri deneyimini yaşatan çağrı merkezleri değerlendiriliyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...