NISSAN Türkiye, müşteri ilişkilerinde zirvede

®
Çok Okunanlar

Tırmanma Mücadelesi Bursa Şahintepe’ye Taşınıyor

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 4. ayağı olan Şahintepe Tırmanma Yarışı, Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK) tarafından 4...

“F1: The Movie”, özel ön gösterim, Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen

Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen ve ELLE Türkiye iş birliği ile “F1: The Movie” filminin Türkiye'deki özel ön gösterimi İstanbul Soho...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına...

TOSFED Yetenekli Gençleri Arıyor

Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent'...

TotalEnergies Türkiye satış ve pazarlama ağını genişletmeye devam ediyor

İmzalanan distribütörlük anlaşması ile TotalEnergies otomotiv madeni yağlarının Balıkesir, Bursa ve Çanakkale’deki satış ve dağıtımı Sura Petrol tarafından gerçekleştirilecek.  Türkiye’de...

Araç Kiralamada Bayram Yoğunluğu: Erken Rezervasyonlar %46 Tasarruf Sağladı

Yolcu360, 2025 Kurban Bayramı dönemine ait araç kiralama istatistiklerini açıkladı. 2025 Kurban Bayramı boyunca bir araç kiralamanın günlük maliyeti ortalamada...

NISSAN Türkiye, satış ve servis alanlarındaki başarısını müşteri ilişkileri alanında da sürdürüyor. Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu Şikayetvar.com tarafından oluşturulan sıralamada otomotiv sektöründe son üç yıldır olduğu gibi 2018’de de “Gold Award” ödülünü kazanan NISSAN Türkiye, ayrıca 2018 yılında ilk kez katıldığı “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nde de liderliği elde etti.

Türkiye’deki 25. Yılını kutlayan NISSAN, müşteri ilişkileri alanında iki önemli ödül aldı. 3,7 milyon bireysel üyesi ile Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu olan şikayetvar.com tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, otomotiv sektöründe 3 yıldır üst üste Müşteri Deneyimi Başarısı alanında ödül kazanan NISSAN, 2018 yılı müşteri deneyim endeksinde “Gold Awards” ödülüne layık görüldü. Bunun yanında müşteri teşekkür oranında sektör ortalaması yüzde 16 iken, gerçekleştirdiği yüzde 59’luk başarı ile çıtayı en üst seviyelerde tutmaya devam etmektedir.

2018 yılında Şikayetvar.com platformunda NISSAN markası ile temas eden müşteri sayısının 164 bin olduğunu belirten NISSAN Türkiye Genel Müdürü Sinan ÖZKÖK, gerçekleştirdikleri mükemmel müşteri deneyimi sayesinde şikayetvar.com bünyesinde gerçekleşen tüm başvuruların yalnız yüzde 4,5’nin şikayete dönüştüğünü, geri kalanının ise potansiyel ya da marka araştırması yapanların olduğunu ifade etti. “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve sorunlarını önemsiyor buna yönelik çözümler geliştiriyoruz. Son yıllarda satış ve servis hizmetlerinde yükselen bir grafik çizdik. Bunu müşteri ilişkileri alanında aldığımız iki ödülle taçlandırdığımız için oldukça mutluyuz. Yeni dönemde de bu vizyonla müşterilerimize kulak vermeye, onların sorunlarına çözüm üretmeye devam edeceğiz.”

“Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nin de şampiyonu NISSAN

NISSAN Türkiye ayrıca, CC Academia Türkiye tarafından düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen gizli müşteri çalışmalarına göre puanlama yapılan bir platform olan “Kalite Ligi”nde de birinci olarak önemli bir başarıya imza attı. 2018 yılında “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”ne katılan NISSAN Türkiye, henüz ilk yılında 94,7 puan alarak 33 marka arasından “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi” seçildi.

Türkiye’de 9 yıldır düzenlenen ve bankacılık, sigorta, otomotiv, bilişim, emeklilik, gıda, turizm, telekomünikasyon, ulaşım gibi sektörlerden markaların yer aldığı Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nde, ayda 15 gizli müşteri çok farklı konularda markaların Çağrı Merkezlerini arayarak 13 kriteri puanlıyor ve en iyi müşteri deneyimini yaşatan çağrı merkezleri değerlendiriliyor.

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...