Müşteri Memnuniyetinde Renault Dünyasında İlk 3’te

®
Çok Okunanlar

007 ELEMENTS Jaguar ve Land Rover Avusturya Alpleri’nde…

Temel amaç ise 007 filmlerinin nasıl yapıldığını göstermek ve misafirlere Bond’un içinde bulunduğu çevreyi ve yaşadığı hikayeleri unutulmaz bir şekilde canlandırmak... ...

BP’den ambulanslarına akaryakıt desteği

BP Türkiye, Covid-19 ile mücadeleye destek amacıyla İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü’ne ait ambulanslaraücretsiz akaryakıt temin edecek. Koronavirüsün (Covid-19) etkileri dünyanın...

OTOPARK SORUNSALI

Yazar: Av. Elvan KILIÇ Günümüzde hızla artan araç sayısı, park problemlerini de beraberinde getirmiş ve bu durum otopark işletmeciliği kavramını...

Renault Mais, Mart 2019’da Paris’te gerçekleşen Müşteri Memnuniyeti Semineri’nde Renault Grubu ülkeleri arasında satış ve satış sonrası hizmet kalitesinde en iyi 3 ülke arasında yer aldı.

Sıralama; müşteriyi karşılama, doğru seçimine yardımcı olma, deneme sürüşü deneyimi, satın alma sürecinde açık bilgi paylaşımı, teslimat süreci, servis hizmetleri ve satış sonrası iletişimin sürdürülmesi gibi kriterlere göre oluştu.

Değerlendirme, 2018 yılına ait dönemde 95 bin müşterin katıldığı anket sonuçlarına göre gerçekleştirildi. Renault Mais, satış ve satış sonrası müşteri memnuniyetinde elde ettiği yüzde 90 puan ile tüm Renault Grubu ülkeleri arasında ilk 3 ülke arasında yer aldı.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...