MICHELIN’İN POLONYA OLSZTYN’DEKİ ÜRETİM TESİSİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMA

®
Çok Okunanlar

Daimler ve BMW ittifakını artırdı…

Daimler ve BMW, kendi kendine süren (otonom araçlar) otomobiller geliştirmek için ayrı çabalar göstermeye devam etseler de, yüksek otomasyonlu...

Lastik zekası entegrasyonunu genişletiyor

Akıllı lastik verileri daha güvenli, daha öngörülebilir ve verimli otonom araç performansı sağlar. Goodyear, bu düşünceden hareketle Gatik ile...

Ford 30.000 km’lik Rekor Yolculuğunu Tamamladı

Tamamen elektrikli yeni Ford Explorer ve Lexie Alford, 30.000 km’lik rekor yolculuğun bitiş çizgisini, bugüne kadar görülmemiş araçlardan oluşan...

İngiliz otomotiv devi Range Rover tarihinde bir ilk davayı kaybetti…

Otomotiv tarihinde bir ilk gerçekleşti. İngiliz otomotiv devi Range Rover tarihinde ilk kez bir tüketici tarafından aleyhinde açılan davayı...

MICHELIN’in Polonya Olsztyn’deki üretim tesisi, Kamyon ve Binek Otomobil lastiği pazarındaki gelişmelere daha iyi yanıt vermek adına dönüşümden geçiyor.

Michelin, Olsztyn fabrikasındaki Binek Araç ve Kamyonet lastik ünitesini modernize
ederek, mevcut üretim hatlarının bir kısmının daha güncel teknolojiyle
donatılmasına olanak sağlayacak yatırımlara devam ediyor. Aynı zamanda bu
dönüşüm, otomobil pazarındaki elektrikli araçlara yönelimden kaynaklanan yoğun
talebi karşılamak için 18 jant ve üzeri segmentte daha geniş bir ebat seçkisine
olanak tanıyacak

Ayrıca Michelin, Olsztyn fabrikasındaki Kamyon lastiği faaliyetini bugünden
başlayarak Aralık 2024’ün sonuna kadar aşamalı olarak kapatmaya karar verdi.

İşten çıkarma planı olmayacak: Pazar koşullarına adapte olmak için alınan bu
karardan etkilenen 430 çalışana yeni bir pozisyona geçiş yapma imkanı sunulacak.
Michelin’in Olsztyn’deki üretim tesisi, Binek Araç ve Kamyonet lastiği üretim
birimlerinin modernleştirilmesini de içeren ve devam eden projeleri kapsamında
mevcut pazar koşulları için sürdürülebilir çözümler sunan çok faaliyetli bir tesis.

Bunun yanında Michelin’in İspanya Aranda, İtalya Alessandria ve Romanya
Zalau’daki üretim tesisleri, mevcut kapasiteleri dahilinde Kamyon pazarının
ihtiyaçlarına yanıt verecek ve bu dönüşüm sayesinde Michelin, Avrupa’daki
tesislerinin Kamyon lastiği üretim kapasitesini dengelemekle kalmayıp,
önümüzdeki yıllarda pazarın ihtiyaç duyacağı üretim talebini de karşılayabilecek.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...