Leapmotor A10, crossover cinese Ev ‘su misura’ per l’Europa

®
Çok Okunanlar

Elektrikli araç şarj tarifelerinde “esnek fiyatlandırma”

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), elektrikli araç şarj hizmeti tarifelerinde esnek fiyatlandırmaya imkan sağlayacak düzenlemeler üzerinde çalışmalarını hızlandırdı. Bu çerçevede...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli...

Mercedes-Benz, hava yastıkları nedeniyle CLA araçlarının yeni geri çağrılmasını duyurdu

Mercedes endişe verici bir şekilde rapor ediyor: sağlık riskleri nedeniyle CLA'nın acil geri çağırılması... Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz, geri çağırma işlemini...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl...

PEUGEOT, Tofaş Fabrikası’nda yeni Expert Traveller’ın üretimine başladı

Otomotiv dünyasının önde gelen markası PEUGEOT, hafif ticari araç ürün gamıyla Türkiye’de kullanıcılara yenikler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik...

Çin’de Kasım ayında otomobil satışları yıllık bazda %8,5 oranında azaldı

Kasım ayında Çin'de otomobil satışları yıllık bazda %8,5 azalarak 2,24 milyon araçta gerçekleşti. Bu, Ekim ayındaki -%0,8'den sonra üst...

In vista del Salone dell’Auto di Guangzhou che si svolge dal 21 al 24 novembre, la cinese Leapmotor (strettamente legata a Stellantis) aveva svelato nei mesi scorsi il nuovo modello B05, una hatchback elettrica di segmento B con dimensioni compatte e quindi ideali per la città.     Ora i riflettori si accendono sul crossover (sempre di segmento B) A10, che condivide la piattaforma e molti elementi con B05, e che sarà protagonista di un debutto ufficiale a Guangzhou nel primo giorno di apertura del Salone.     In linea con la filosofia di design della Leapmotor, A10 presenta (essendo un modello elettrico) un frontale chiuso con una presa d’aria trapezoidale e gruppi ottici Led di forma ovale. Ci sono montanti posteriori con finitura nera e maniglie delle portiere a filo. Spiccano anche elementi protettivi in plastica grigia attorno ai passaruota e ai paraurti che sottolineano l’aspetto robusto di questo modello.     Leapmotor A10 evidenzia esternamente la presenza di numerosi sensori (alcuni inediti per un veicolo di questo segmento) che servono per il funzionamento dei molti Adas i cui dettagli verranno svelati al Salone dell’Auto di Guangzhou. E’ il caso del LiDar al centro del tetto, proprio sopra il parabrezza, ed anche di telecamere per il monitoraggio degli angoli ciechi nei parafanghi anteriori.     In Cina al suo debutto il Leapmotor A10 sfiderà il B-Suv Byd Yuan Up (Atto 2) e verrà proposto con prezzi che corrispondono alla forchetta 13.600 – 14.700 euro. Al suo arrivo in Europa nel 2026 (espansione commerciale confermata dall’azienda) A10 si confronterà invece con una schiera di B-suv e B-crossover elettrici, come Citroën e-C3 Aircross, Fiat 600e, Ford Puma Gen-E, Jeep Avenger, Kia EV3, Opel Frontera Electric, Peugeot E-2008 e Renault 4 E-Tech.    

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...