LastikPark 15 Yaşında…

®
Çok Okunanlar

Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland, cesur, yalın ve heyecan verici tasarımının yanı sıra; esnek, pratik ve...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu MINI; markanın enerjisi ve karakteriyle örtüşen tenis sporunu Türkiye’de desteklemeye devam ediyor. MINI bu...

Jeep Markası Jurassic World ile Yeniden Doğuş

80 yılı aşkın süredir SUV segmentinde küresel lider konumundaki Jeep®, Universal Pictures ve Amblin Entertainment efsanevi ortaklığını sürdürüyor ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in...

Euromaster’ın Yeni Genel Müdürü Serhat Sezginsoy

Euromaster’ın Türkiye Operasyonu Serhat Sezginsoy’a Emanet! Michelin Grubu çatısı altında Türkiye’nin 51 ilinde yer alan 163 servis noktasıyla profesyonel lastik...

Chery, Türkiye’de fabrika kurma yatırım planını erteledi mi?

Chery Automobile'ın ortaklarının ülkede yılda 200.000 araç üretme kapasitesine sahip bir üretim tesisine 1 milyar dolar yatırım yapacağı geçtiğimiz...

Dünyaca ünlü Lastik markalarını tek çatı altında sunan ve geniş bayi ağıyla tüketicilere ulaştıran LastikPark, 15. yaşını kutlamanın mutluluğunu yaşıyor.

“Aradığınız Tüm Markalar Burada!” vizyonuyla 2010 yılında yola çıkarak çok markalı lastik perakendeciliği konseptini başlatan LastikPark, 15. yaşını kutluyor.

Tatko Lastik Tüketici Lastikleri Genel Müdürü Cüneyt Şener, LastikPark’ın 15 yıllık yolculuğunu şu sözlerle özetledi: “LastikPark markamızı “Aradığınız Tüm Markalar Burada!” vizyonuyla 2010 yılında; tüketicilere dünya markalarını aynı çatı altında sunarak hem kolaylık hem de zaman tasarrufu sunma hedefiyle hayata geçirdik. Aradan geçen 15 yılda hem portföyümüzü hem de hizmet içeriğimizi genişlettik.

Bu süreçte tüketicilerin değişen lastik ihtiyaçlarını düzenli olarak takip ederek 2019 yılında kırmızı konseptimizin yanı sıra siyah konseptimize sahip LastikPark Performans’ı devreye aldık. Ülkemizdeki araç parkının %15’ini oluşturan performans araçlarına uygun, 17 jant ve üzeri yüksek performans odaklı lastik ve jantları araç sahipleriyle buluşturmaya başladık.

Bugün, ülkemizin dört bir yanındaki geniş bayi ağımız ve alanında uzman kadromuzla, elektrikli araç lastiklerinden offroad lastiklerine birçok ürünü tüketicilerimizle, tek çatı altında buluşturmaya devam ediyoruz.”

Türkiye’nin en sevilen lastik satış noktalarından biri olma yolunda emin adımlarla ilerlediklerine değinen Şener, “15 yıllık serüvenimizde 2021 yılında başlayan reklam yolculuğumuza, 2022 yılında yaptığımız tüketici satın alma davranışları araştırması sonrası devreye aldığımız “Derdi Lastik olana, Derman LastikPark’ta” iletişimimizle, güçlenerek devam ettik.

Türk lastik sektöründe sergilediğimiz yenilikçi yaklaşımımızı, iletişim faaliyetlerimize de entegre ederek geçtiğimiz yıl sonunda Türk lastik sektörünün ilk yapay zeka karakterini devreye aldık. Yapay zeka karakterimiz “Derman” ile tüketicilerimizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.

LastikPark olarak tüketicilerimizin ihtiyaçlarını analiz etmeye, yenilikçi çözümler sunarak güvenilir yol arkadaşları olmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...