Lastik Patlatan Ralli…Türkiye WRC 2020!

®
Çok Okunanlar

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi...

Opel’in Hafif Ticari Araç Ailesi Roadshow ile 3 Büyük Şehirde

Opel, 15 Eylül’de başlayıp 3 Ekim tarihine kadar sürecek ve Türkiye’nin 3 büyük şehrindeki 6 noktayı kapsayacak, hafif ticari...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka...

Leapmotor B05’in Dünya, B10’un ise Avrupa Prömiyerini Bir arada Gerçekleştirdi

Elektrikli mobilitenin öncü temsilcilerinden Leapmotor, yeni nesil iki önemli oyuncusunun tanıtımını bir arada gerçekleştirdi. IAA Mobility 2025’e güçlü bir...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük...

PETRONAS Sprinta’nın Marka Kimliği Yenilendi

PETRONAS SPRINTA, Her Sürücünün ‘’Kendi Yolun‘’ söylemiyle Yolculuğunu Kutlayan Cesur Yeni Kimliğini Tanıtıyor... PETRONAS Madeni Yağlar, amiral gemisi motosiklet yağı...

ZF CEO’su Dr. Holger Klein, IAA Mobility 2025’teki değerlendirmesinde

ZF, geleceğin elektrikli, bağlantılı, güvenli otomobil sürüş deneyimini IAA Mobility 2025'te sergiliyor. Şasi teknolojilerinde üretime hazır by-wire sistemleri ve...

Devamlı olarak patlayan lastiklerinden şikayetçi olup durdular…

Tarih: 20 Eylül Pazar

Etap: Çetibeli 1 Mesafe: 38.15 km

Hava: Sıcak ve güneşli, 23-25 ° C

Araç No: 9.   LOEB/ELENA

Loeb ciddi lastik sorunları yaşadı ve bitiş çizgisine çok yavaş şekilde geldi. Fransız sürücü, Evans’ın 80 saniye gerisinde kaldı. Etabın son kısmında sağ ön lastiği tamamen bitmişti. “Lastiğin nerede patladığını bilmiyorum. Dikkatli şekilde sürüyordum. Risk almıyordum, herhangi bir kesik de yoktu ve sonra aniden lastik patladı. Bilmiyorum.”

Araç No: 17.    OGIER/INGRASSIA

Etabın 18.3 km’lik bir kısmında lastik değiştirmek için durdu ve 90 saniye kaybetti. “Bu tam bir felaket. Bizim hafta sonumuz değil.”

Araç No: 33.   EVANS/MARTIN

En hızlı zamanı yaptı ve genel klasmanda liderliğe yükseldi. “Bilmiyorum, gerçekten çok zor. Toz korkunç seviyedeydi. Elimizden geleni yapmaya çalıştık.”

 Araç No: 11.   NEUVILLE/GILSOUL

Etabın 25.2 km’lik kısmında lastik değiştirmek için durmak zorunda kaldı. “Elimden geleni yaptım. Amortisörün kırıldığını düşündüm ve sonra lastiğin patladığını fark ettim. Sonra durup lastiği değiştirmek zorunda kaldık.”

 Araç No: 69.   ROVANPERĀ/HALTTUNEN

Patlayan lastiği değiştirmek için yaklaşık iki dakika boyunca durmak zorunda kaldı. “Çok fazla toz vardı ve etkisi büyüktü.”

————————

Araç No 17. OGIER/INGRASSIA
Altıncı etapta bir hidrolik sorunu yaşadığını ve yedinci etaptan önce otomobili tamir etmek zorunda
kaldığını doğruladı. Etabı ikinci sırada bitirdi.Vites yükseltmede bir sorunum var ve hâlâ devam
ediyor.”

Araç No 33. EVANS/MARTIN
Lastiklere dikkat etmeye çalışıyordum. Bana çok pahalıya mal oldu, ama neler olacağını göreceğiz.”

Araç No 11. NEUVILLE/GILSOUL
Ogier bizden daha iyi lastiklere sahip olabilir. Fakat bu etabı iyi şekilde yönettim ve aracı temiz
çizgilerde tuttum. Sürüşten keyif aldım.

Araç No 69. ROVANPERĀ/HALTTUNEN
Her şey yolunda. Gerçekten zor bir etaptı. Artık farklar daha küçük, çünkü herkes aynı hatta ve hızda
gidebiliyor. Şimdi lastiklere bakmam gerekiyor.”

Araç No 3. SUNINEN/LEHTINEN
Çok tozluydu. Hiçbir şey göremiyordum. Bazı virajları kaçırıyordum çünkü öyle bir noktaya geldik ki,
aracın içerisinde çok fazla toz vardı.”

Araç No 4. LAPPI/FERM
Oldukça iyiydı. Kanallar derindi ama her şey yolundaydı.”

Araç No 9. LOEB/ELENA
Üçüncü sırada yer alan Loeb, genel klasmanda Evans’la arasındaki farkı 0.8 saniyeye indirdi. “Yavaş
sürmeye çalıştım çünkü ilk etapta lastikleri tamamen bitirdik. Nasıl olduklarını kontrol edeceğiz ve bir
sonraki etapta neler yapabileceğimize bakacağız.”

Araç No 44. GREENSMITH/EDMONDSON
Durum öğleden sonra daha iyiydi. Önceki etapta lastik patlatmak yazık oldu. Sonrasında ön
lastiklerden birini kullanmak zorunda kaldık. Denge bozuldu çünkü lastikte hiç diş yoktu.”

Araç No 7. LOUBET/LANDAIS
“İlki zordu, sonra lastik patlattık. Bunda da araçta çok fazla zorlandım.”

Diğer Haberler

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de siparişe açtı. Sadece Togg’un dijital...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC PLUS sertifikalı üretim süreçleri ve...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak için tasarlanan otomobil, sınırlı sayıda,...