Lansmanına Sayılı Günler Kaldı…

®
Çok Okunanlar

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

TIGGO 8 PRO, TIGGO 7 PRO ve OMODA5 isimli 3 farklı SUV modeliyle Türkiye’ye pazarına giriş yapacağını açıklayan Chery, 21 Mart 2023 itibarıyla resmi lansmanını gerçekleştirmeye hazırlanıyor. Müşteriler ve kamuoyu tarafından büyük bir merakla beklenen satış fiyatları da bu tarih itibarıyla açıklanacak. Kapsamlı donanımları ve göz alıcı tasarımlarıyla yeni Chery modelleri, yüksek beklentileri karşılamak amacıyla yollarla buluşuyor. 

Chery, 21 Mart 2023 tarihinde TIGGO 8 PRO, TIGGO 7 PRO ve OMODA 5 isimli SUV modellerinin Türkiye ürün lansmanını gerçekleştirmeye hazırlanıyor. Farklı kullanıcıların beklentilerini karşılayabilecek çeşitlilikteki, özgün karakterleri ve özellikleriyle dikkat çeken 3 farklı Chery logolu SUV model, resmi lansmanla birlikte müşteriler ile buluşacak.Chery’nin Türkiye pazarındaki yapılanmasında sadece bir başlangıç olan bu üç modeli, gelecekte daha fazla model takip edecek.

TIGGO 8 PRO: Markanın, Lüks İç Mekânlı Amiral Gemisi

 Chery TIGGO 8 PRO, 7 koltuklu yapısı, 4,7 metreyi aşan uzunluğuyla orta boy lüks bir SUV olarak model ailesi içinde en üst konumda yer alıyor. Akıllı teknolojilerin zekice uygulandığı, yüksek güç üreten 1.6 TGDI motoru ve zengin donanımlı lüks dokusuyla markanın Türkiye’deki amiral gemisi pozisyonundaki TIGGO 8 Pro, SUV sınıfındaki standartları yeniden belirliyor. Heybetli tasarım, lazerle fırçalanmış yüzeyleri barındıran dekoratif unsurlarla kombine edilen siyah ve kahverengi döşemelerle birleştirilerek hem dışta hem de iç mekânda üst düzey bir kalite algısı sağlıyor. Kapitone görünümlü deri koltuklar premium markalarda sunulan konfor imkanlarıyla yarışıyor. TIGGO 8 PRO’daki L2.5 seviyesinde akıllı sürüş özelliklerine sahip yeni nesil ADAS sistemi, segmentindeki pek çok rakibini geride bırakabilen özelliklerle müşterileriyle buluşacak. Adaptif Hız Sabitleme, Acil Durum Frenlemesi, Şerit Takip Asistanı vb. pek çok işlev, TIGGO 8 PRO’nun güvenlik kapsamında yer alıyor.

 TIGGO 8 PRO, bugüne kadar dünyanın farklı yerlerinde başarısını kanıtladı.Chery TIGGO 8 PRO, Filipinler Uluslararası Otomobil Fuarı’nda En İyi Orta Boy İthal Araç Ödülü’nü kazanırken, aynı zamanda Brezilya eski Devlet Başkanı Jair Bolsonaro’nun da tercihlerinden olmuştu.

 TIGGO 7 PRO: Yeni Ulaşım Trendine Öncülük Ediyor

Chery TIGGO 7 PRO, hem teknik yapısı hem de modaya uygun görünümü ile seçkin şehirliler için tasarlanan lüks bir SUV olarak öne çıkıyor. C segmentindeki SUV temsilci, “Angel Wing Star”isimli ön ızgarası, Matrix LED akıllı farları, çift renkli gövdesi ve havada asılıymış izlenimi veren tavanıyla, TIGGO model ailesinin tasarım dilini koruyarak genç müşterilere hitap ediyor. En güncel teknolojilerle donatılan TIGGO 7 PRO, 12 inçlik LCD gösterge paneli, 10,25 inçlik merkezi bilgi-eğlence ekranı ve 8 inçlik LCD dokunmatik klima ekranı ile son derece modern ve yenilikçi kokpit tasarımıyla dikkat çekiyor.

 OMODA5: Chery’nin İlk Küresel Otomobili

 Chery’nin tüm dünya genelinde genç kullanıcıların ihtiyaçlarını tam olarak karşılama temeline dayanarak geliştirdiği ilk küresel otomobili olan OMODA5, tasarımından fonksiyonel donanımlarına kadar her yönüyle, düzinelerce ülkede yapılan binlerce pazar araştırması sonucunda nihai halini aldı. Öncü moda akımlarından esinlenilen tasarımıyla OMODA5, “Cross-Car” olarak adlandırılan yeni bir segment ortaya çıkarmayı hedefliyor. Son derece kapsamlı sürüş destek sistemlerini barındıran akıllı teknolojiler, yüksek sürüş performansının güvenle ve konforla gerçekleşmesini garanti ediyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...