İnci Holding Yönetim Kurulu Başkanı Neşe Gök

®
Çok Okunanlar

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

“AZKarbon”

 

Ülkemizin köklü firmalarından İnci Holding, A’dan Z’ye geniş bir yelpazede çevre dostu ürün ve hizmet tedarikçileri ile çevre dostu ürünleri tercih eden tüketicileri bir araya getiren AZKarbon adını verdiği dijital bir pazaryerini hayata geçirdi. AZKarbon, kendi karbon ayak izini azaltmak isteyen bilinçli tüketicilerin enerji verimli ve çevre dostu teknolojik ürün ve hizmetlere ulaşabildiği ilk pazaryeri olma özelliğini taşıyor.

 

Ağırlıklı otomotiv tedarik sektörü olmak üzere hizmet, teknoloji ve sosyal sorumluluk alanlarında faaliyet gösteren İnci Holding, değişen küresel iklim ve ekosistem konusunda bilinçli, bu alanda bilgi edinmek veya seçimlerini bu yönde yapmak isteyen tüketicilere aradıkları ürünleri tek noktada bulabilecekleri bir pazaryerini hizmete sundu. AZKarbon üyeleri, enerji verimliliği sağlayan ürün ve hizmetleri satın alarak iklim değişikliğiyle mücadele edebiliyor.

 

 

Bilinçli tüketicinin yeşil ürün ve hizmetlerle buluşma noktası

 

AZKarbon pazaryeri, bireysel ya da kurumsal müşterileri alanında uzman, sektöründe ürün ve hizmetleri ile öne çıkan tedarikçiler ile buluşturuyor. Sadece sürdürülebilir, enerji verimli ve çevre dostu ürünlere yer veren AZKarbon’dan alışveriş yapanlar, enerji maliyetlerini azaltırken çevreyi ve geleceği de koruyorlar. Kullanıcı dostu tasarımıyla ücretsiz olarak üye olunan pazaryerinde üyeler, ihtiyaçlarını belirleyerek firmalardan birden fazla teklif toplayabiliyor. AZKarbon tarafsız danışman ekibi ile kullanıcının bu teklifleri anlaşılır, basit bir şekilde kıyaslamalarına ve değerlendirmelerine yardımcı oluyor; doğru karar verebilmeleri için üyelerinin sorularını yanıtlıyor.

 

Yeşil ürünler satan kuruluşlar için AZKarbon en doğru adres 

          

AZKarbon sadece, karbon emisyonlarını azaltarak çevresel fayda sağlamayı isteyen, enerji verimliliğine önem veren, yenilenebilir enerji kullanmayı tercih eden tüketicilere yönelik çözümler sunan şirketler ile çalışıyor. Tedarikçilerin, AZKarbon web sitesinde yer alan “ Satıcı / Hizmet veren ol” butonuna tıklayıp sisteme kaydolmaları yeterli. Ardından ürün ve hizmetlerini pazar yerine kolayca ekleyebiliyorlar. AZKarbon ekibinin onayı ardından pazaryeri üzerinde yer alan kendi sanal mağazalarından ürün ve hizmet satışına başlıyorlar. 

 

AZKarbon, üstlendiği sürdürülebilirliğe katkı misyonunu bir adım öteye taşıyarak tüm paydaşlarının farkındalığını arttırmak için “blog” formatında bilgilendirici içeriklere de yer veriyor.  Platforma bir sonraki adım olarak eklenmesi planlanan “AZKarbon Akademi” bölümü ile de tüm paydaşlarının gelişimine katkı sağlanması hedefleniyor. 

 

İnci Holding Yönetim Kurulu Başkanı Neşe Gök AZKarbon pazar yerini hayata geçirmekle ilgili duydukları memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi: “Dünyayı atalarımızdan miras almadık, çocuklarımızdan ödünç aldık. İnci Holding olarak başarılarla dolu 70 yılı geride bırakırken, faaliyetlerimizi karbon emisyonlarını azaltmak hedefiyle sürdürüyoruz ve tüm yatırımlarımızda çevre ve insan odaklı sürdürülebilir adımlar atmaya devam ediyoruz. Yenilikçi bir bakış açısıyla e-ticarete yeşil bir soluk getirmek için bir adım attık ve A’dan Z’ye tüm ürün ve hizmetlerle karbon emisyonunu düşürmeyi amaçladığımız bir alışveriş sitesi olan AZKarbon’u kurduk. AZKarbon, geniş bir yelpazede çevre dostu ürün ve hizmetlerin tedarikçileri ile çevre dostu ürünleri tercih eden tüketicileri, bir araya getiren ilk pazar yeri. Sürdürülebilirlik bakış açımızı ve teknoloji odağımızı yansıtan, aynı zamanda bir kurum içi girişimcilik örneğimiz olan bu yeni iş fikrini hayata geçirmekten mutluluk duyuyoruz”.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...