Lamborghini markanın Japonya’daki 50. Yılını kutladı

®
Çok Okunanlar

MICHELIN’İN POLONYA OLSZTYN’DEKİ ÜRETİM TESİSİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMA

MICHELIN’in Polonya Olsztyn’deki üretim tesisi, Kamyon ve Binek Otomobil lastiği pazarındaki gelişmelere daha iyi yanıt vermek adına dönüşümden geçiyor. Michelin,...

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Her iki ülkenin otomotiv endüstrileri birbirlerine karşılıklı bağımlı

Albert Saydam, Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği (TAYSAD) Başkanı açıklamaları; Türkiye ve Almanya arasındaki ilişkiler yumağını bir vücuda benzetirsek iki...

Japonya’ya ilk olarak 400 GT modelinin ithal edilmesiyle giren Lamborghini, bu yıl ülkedeki 50. yıldönümünü kutladı. Yıldönümü kutlamaları çerçevesinde, Sant’Agata Bolognese merkezli süper spor otomobil üreticisi, “Aventador S Roadster Japonya’da 50. Yıldönümü” ismiyle sadece Japonya pazarına yönelik ve sadece beş adet otomobilden oluşan bir seri hazırladı. Aventador S Roadster serisi, her biri Japon kültürünün beş doğal elementinin birinden esinlenen renklere ve son dokunuşlara sahip beş eşsiz otomobilden oluşuyor: Su, toprak, ateş, rüzgar ve gökyüzü “Su” versiyonu Tokyo’da Lamborghini Gününde tanıtıldı ve sergilendi.

5-Aventador S Roadster “Su” versiyonu

Otomobilin konsepti Lamborghini’nin Ad Personam departmanı tarafından Centro Stile ile birlikte geliştirilirken bu işbirliği, her model için, özel gölgeleme efektlerine sahip eşsiz bir boya geliştirme fikrini ortaya çıkardı ve örneğin “su” versiyonunda siyaha kaçan bir mavi renk kullanıldı. Elle yapılan boyama işleri 10 uzmanın toplam 170 saatlik çalışmasıyla gerçekleştirildi. Dış kısım, görünür karbon fiberden yapılmış ön cam çerçevesi ve açılır tavanla tamamlanıyor.

İç kısım Nero Ade siyah deri ve Nero Cosmus siyah Alkantaradan yapıldı. Otomobilin diğer bir benzersiz özelliği,  koltuklardaki ve açılır tavandaki işlemelerin Japoncadaki bambu (Y) simgesini çağrıştırması. Dikiş renkleri, dış kısımdaki renk, tonlama ve gölgelemeleri aynen yansıtırken bu etkinin yaratılması altı uzmanın 100 saatlik çalışmasıyla gerçekleştirildi. İç kısımdaki süslemeler, otomobilin ismini aldığı elementin Japonca sembolünü içeren altıgen bir karbon fiber tabelayla tamamlandı.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler