Küresel otomotiv topluluğu Twitter’da buluşuyor

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz’den İstanbul Müzik Festivali…

Mercedes-Benz, 35 yıldır aralıksız destek verdiği İstanbul Müzik Festivali’nde bu sene, 3 konsere “Yüksek Katkıda Bulunan Gösteri Sponsoru” oldu. Mercedes-Benz’in...

Clio, yenilenen tasarım ve donanım özellikleriyle Türkiye’de yollara çıkıyor

SEGMENTİNİN LİDERİ RENAULT CLIO, YENİLENEN ÖZELLİKLERİYLE TÜRKİYE’DE   Segmentinin lider modeli Clio, yenilenen tasarım ve donanım özellikleriyle Türkiye’de yollara çıkıyor. Türkiye’de farklı...

Kış aylarında trafik kazası riski 6 kat fazla

Lider oto bakım ve onarım markası AUTO KING, kış mevsiminde artan kaza oranlarına dikkat çekerek sürücüleri uyardı. Kış aylarında...

Test Sürüşü: 2011 MERCEDES ML300 CDI 4 MATIC

Yazar: Mehmet Tıknaz - Fotoğraf: Umut Durmuş 2987 cc, V6 olan motor 190 beygir güç üretiyor. 440Nm torku ise 1400-2800...

Twitter’da arabalarla ilgili 64 milyondan fazla tweet atıldı, 20 milyon tweet elektrikli araçlarla ilgiliydi…

Twitter, otomobil markaları için alıcılara ve hedef kitlelere ulaşmak için çok ideal bir ortam sunuyor. Twitter’ın otomobiller hakkında Twitter’daki konuşmalarla ilgili açıkladığı rakamlar da bunu kanıtlar nitelikte. Bu arada yeni bir trend olarak, Twitter’daki insanlar elektrikli araçlarla ilgileniyor ve neredeyse yarısı satın almak istediklerini söylüyor.

İnsanlar tutkuları ve ilgi alanları hakkında konuşmak için Twitter’a geliyor ve Twitter’dan yapılan son araştırmalar, otomotive dair konuşmaların bu yıl hız kazandığını gösteriyor. Platformdaki tüketiciler, hayattaki en önemli satın alımlardan birini keşfederken, tartışırken ve nihayetinde karar verirken, Twitter otomobil markalarına bu kitlelerin ilgisini çekme fırsatları sunuyor.

Yılın ilk 8 ayında 64 milyonda fazla tweet atıldı

Bugün, bir araba arayışı, bir araba bayisinden çok Twitter’da başlıyor. Bu yılın Ocak ve Ağustos ayları arasında, insanlar en son otomobil trendleri hakkında haberler ve görüşler paylaştıkça, dünya çapında otomobiller hakkında 64 milyondan fazla Tweet atıldı.

Twitter’da otomobil hakkında konuşanların 3’te 1 kadın

Tweetlerin yüzde 47’si 35 yaşın altındakiler tarafından yazıldı. Ve çoğunluğu erkek iken, Twitter’da otomobil hakkında konuşanların neredeyse üçte birini kadınlar oluşturuyor.

Twitter’da en çok Tesla konuşuluyor

Twitter’da en çok konuşulan otomobil markası Tesla olurken, onu Mercedes-Benz, BMW, Nissan ve Ford izledi.

Elektrikli araçlarla ilgili konuşmalar Twitter’da yükseliyor

Twitter, otomobil tutkunlarının elektrikli araçlar hakkında konuşması için önemli bir platform haline geldi. Yalnızca bu yıl içinde (Ocak-Ağustos), en yeni elektrikli araç modelleri hakkında dünya çapında 20 milyondan fazla Tweet atıldı.

Almanya, Fransa, Birleşik Krallık ve ABD’deki Twitter kullanıcıları, çevre dostu olma (yüzde 51), düşük işletme maliyetleri (yüzde 33) ve düşük gürültü kirliliği (yüzde 24) açısından elektromobilitenin başlıca avantajlarını görüyor. Aynı ankette Twitter’daki kişiler, elektrikli bir araç satın alırken gördükleri temel dezavantajlar olarak Pil Ömrü (%50), Satın Alma Maliyeti (%45) ve Menzil Kaygısı (%42) olduğunu belirttiler.

Twitter’da insanlar elektrikli araç satın alma niyetini gösteriyor

Daha da önemlisi, Twitter’daki insanlar da satın alma niyetini gösteriyor: Bu pazarlardaki yaklaşık her saniye Twitter kullanıcısı (yüzde 49) bir elektrikli araç satın almanın “muhtemel” veya “çok muhtemel” olduğunu söylüyor. Karşılaştırıldığında, bu rakam Twitter’da olmayan ortalama bir İnternet kullanıcısı için sadece yüzde 33.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...