80 yılı aşkın süredir SUV segmentinde küresel lider konumundaki Jeep®, Universal Pictures ve Amblin Entertainment efsanevi ortaklığını sürdürüyor ve bu yaz Jurassic Park serisinin 7.’si “Jurassic World: Yeniden Doğuş” için ortak markalı global bir pazarlama kampanyası gerçekleştiriyor. Filmin dünya basın turu ise Mexico City’deki CCXP’de sahneye çıkan bir Jeep Wrangler 4xe ile başladı. Ayrıca Jeep Wrangler, filmin New York’ta gerçekleşen ABD galasında kırmızı halıda boy gösterdi.
Jurassic World filmleri otuz yılı aşkın süredir dünya çapındaki hayranlarını heyecanlandırırken, tüm dünyada 6 milyar dolardan fazla hasılat elde etti. Serinin en güncel filmi olan “Jurassic World: Yeniden Doğuş” ise bu sene temmuz ayında tüm dünyada vizyona girdi. Jeep®, yeni bir Jurassic döneminin lansmanı için Universal Pictures ve Amblin Entertainment ile yeniden iş birliği yaptı. Bununla birlikte Jeep markasının globalde sosyal medya kanallarında yayınlanacak uzun metrajlı bir reklam filmi yer aldı.

Jurassic World üçlemesinin, her filminin dünya çapında 1 milyar dolar hasılatı aşarak sona ermesinden üç yıl sonra, bu yaz Jurassic serisi “Jurassic World: Yeniden Doğuş” ile yaratıcılıkta yeni bir yöne doğru evriliyor. Efsanevi aksiyon süperstarı Scarlett Johansson, Emmy ve SAG adayı Jonathan Bailey ve iki kez Oscar ödülü kazanan Mahershala Ali’nin baş rollerini paylaştığı bu aksiyon dolu yeni bölümde, bir kurtarma ekibinin dünyanın en tehlikeli yeri olan, geride bırakılan kötülerin en kötülerinin yaşadığı orijinal Jurassic Park için bir ada araştırma tesisine doğru yola çıkması anlatılıyor.



















































































