Jeep, Autoshow’daki Standında Özgürlük, Macera Ve Tutku

®
Çok Okunanlar

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Tofaş çatısı altındaki Jeep®, Otomotiv Distribütörleri Derneği tarafından  bu yıl ilk kez dijital olarak düzenlenen Autoshow Mobilite Fuarı’nda markanın köklerine atıfta bulunan özel tasarım standı ve 80’inci yaşına özel olarak pazara sunulan versiyonlarıyla yerini aldı. Salon 4’te bulunan Jeep standı https://www.autoshowodd.com/fuar/jeep/ adresinden ziyaret edilebilecek…

Jeep®, Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından bu yıl ilk kez online olarak düzenlenen Autoshow Mobilite Fuarı’nda yerini aldı. 80 yaşındaki marka, köklerine sadık kalınarak tasarlanan online standında; markanın tarihindeki en önemli ve ikonik modellerinen biri olan; Willys’den devraldığı mirası 4X4 performansı ve ileri teknolojiyle birleştiren Wrangler’ın yanında; gelmiş geçmiş en kabiliyetli küçük SUV Renegade ve haziran ayında Türkiye lansmanı gerçekleştirilen, Compass’ın 80. Yıl özel versiyonunu sergiliyor.

Autoshow Mobilite Fuarı’na özel hazırlanan ve çekimleri Türkiye’de muadili bulunmayan bir deneyim merkezi olan Jeep Experience Center’da gerçekleştirilen videoda konuşan Jeep Marka Direktörü Özgür Süslü; Türkiye otomotiv pazarı için bir ilk olan dijital Autoshow’da yer almaktan ötürü heyecanlı olduklarını söyledikten sonra Autoshow’a özel tasarlanan stand ve modellere dair bilgi verdi.

Süslü, “Autoshow’a özel tasarlanan standımızda; Wrangler, Renegade ve Compass modellerinin 80 Yıl Özel versiyonlarını sergiliyoruz. Wrangler 80. Yıl özel rengi ‘sarge’ yeşiliyle standımızdaki yerini alıyor. Tüm modellerimiz, yarı parlak granit kristal vurgularla zenginleştirilen “80. Yıl” logosu, 18 inçlik jantlar, gövde rengi hard top, tungsten dikişli ve “80. Yıl” logosuna sahip özel koltuk döşemeleri ile şık ve aynı zamanda markamızın ruhunu yansıtan görünümlerinden taviz vermiyor. Kompakt SUV’miz Renegade, siyah renkli 80 Yıl Özel Versiyonuyla,

haziran ayında  lansmanını yaptığımız Compass’ı ise çok beğenilen urban yeşil gövde rengiyle meraklılarını bekliyor” dedi.

Wrangler ve Renegade 4xe, Autoshow ile beraber Türkiye’de

Autoshow ile Wrangler 4xe ve Renegade 4xe modellerinin Türkiye’de satışına başladıklarına da vurgu yapan Özgür Süslü “Standımızda detaylı incelenebilecek olan Wrangler 4xe, 380 beygir toplam güce ve 637 NM torka sahip ve sadece elektrikli olarak şehir içinde 50 kilometreye kadar sürüş imkânı sunuyor. Elektrikli motorun desteği ile 0’dan 100 km/s hızlanmasını 6.4 saniye gerçekleştirerek bir arazi aracına göre üstün performans sunuyor. Elektrikli motorun sunduğu anlık çekiş sayesinde Wrangler 4xe performansın yanı sıra off-road kabiliyetini de bir üst seviyeye taşıyor” diye konuştu.

Premium Hizmet Anlayışımızı Online Satış Kanalımıza Taşıyoruz

Eylül ayında Jeep modelleri için dijital satış kanalını devreye aldıklarını belirten Özgür Süslü, “Müşterilerimiz, onlıne.jeep.com.tr adresinden satın almak istedikleri Renegade, Compass ve Wrangler modellerimizden birini seçtikten sonra, araçlarını konfigüre ederek, ön ödeme yapıyor. Bu aşamada bayilerimiz devreye giriyor ve satış danışmanlarımız hemen müşterimizle irtibat kuruyor. Takibinde satış işlemlerini tamamlıyorlar. Son aşamada ise müşterilerimiz otomobillerini nasıl tercih ederlerse o şekilde teslim alabiliyor. Araçlarını showroomdan teslim alabilecekleri gibi; Premium hizmet anlayışımızla, kapılarına kadar teslim imkanı da sunuyoruz” diyerek sözlerini noktaladı.

Jeep®; eylül ayı boyunca Autoshow’a özel hayata geçirilen kampanyayla Renegade ve Compass modellerinden birini tercih edecek müşterilerine 70 Bin TL’ye varan indirim ve yüzde 1.49 faiz oranlı krediden yararlanma imkanı sunacak.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...